תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

איך לבחור נכון תאורה לחדר עבודה

החלטתם להקים בבית חדר עבודה, או לעצב אותו מחדש? הגיע הזמן לבחור תאורה לחדר עבודה. מחקרים רבים הוכיחו:
תאורה לחדר עבודה

תאורה לחדר עבודה בעלת השפעה חזקה וממשית על רמת הריכוז, העייפות והאפקטיביות שלנו. ולא רק מחקרים – גם ההיגיון הבריא מבין זאת. בין אם יש לכם בית גדול והחלטתם להקצות לחדר העבודה חדר ייעודי ובין אם אלתרתם פינת עבודה באחד הגומחות בבית, אתם חייבים לדאוג לעיניים שלכם. אז איך בוחרים גוף תאורה מתאים שימקסם את היכולות שלכם וינצל את חדר העבודה למשימה שלשמה הוא נבנה?

אז איך בוחרים תאורה לחדר עבודה?

בחדרי עבודה לרוב יש מחשב ולכן יש להתחשב ראשית בסנוור ובהשתקפות הנוצרים בשילוב התאורה והמסך הדיגיטלי. ישנם גופי תאורה המיועדים בדיוק לפינת מחשב ובעלי תכונות המאפשרות להטות את המנורה לכיוונים שונים. כדי למנוע השתקפות אור וסנוור, מומלץ למקם את גוף התאורה מאחורי המחשב או מעליו. מומלץ שגוף התאורה יהיו מנורת לד, שהיא חסכונית בחשמל. חוץ מהמנורה שמאירה את אזור העבודה הנקודתי, הרי שגם חדר העבודה כולו זקוק לתאורה. את החדר כדאי להאיר בצבע לבן ולא צהוב או כתום, כדי לשוות לחדר אור יום ולא משהו מלאכותי.

אם אתם עתידים לקיים פגישות בחדר העבודה, כדאי לחשוב על אפשרות לבחור את חוזק האור על ידי שימוש בעמעם. כך, בשעות הערב או הלילה נוכל לעמעם, ובשעות היום ובזמן פגישות, יהיה לנו אור חזק. אם אתם מוצאים עצמכם עובדים מחדר הבית ברב שעות היום, כדאי לחשוב על נורה חסכונית. תאורת לד היא נורה חסכונית בחשמל והיא אינה מתחממת ובכך לא מעייפת את היושבים תחתיה.

תאורה חסכונית בעלת אור טבעי

לסיכום, בבחירת תאורה לחדר עבודה יש לוודא כי אלומת האור לא פוגעת במסך כדי שלא תסתנוורו ותעייפו את העיניים. רצוי שגוון האור יהיה לבן כדי שיהיה דומה ככל הניתן לאור החיצוני, וכמובן לבחור בנורה החוסכת בחשמל. כדי להתאים את התאורה המושלמת לחדר העבודה שלכם תוך התחשבות בכל הפרמטרים והאפיונים של החדר, תוכלו להתייעץ עמנו.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים