בחירת גופי תאורה – ככה תעשו זאת נכון

האור שנכנס לחיינו דרך קרני השמש בבוקר, דרך תריסים וחרכים – מקנה לנו את האופטימיות שמלווה אותנו בחיי היום יום. לכן רבים שמים דגש על בחירת תאורה לבית, כך שהיא תתאם את הצרכים של בי הבית, את אופי המרחב ודרך עיצוב המבנה.

ואכן כיום, ניתן להגדיל חללים ואף לייצר בהם תחושת אינטימיות ורוך באמצעות תאורה נכונה.

אז כיצד תוכלו לבצע התאמה של נורות ואלמנטים מאירים לדירה שלכם? 4 טיפים טובים לבחירה נכונה, בהמשך.

אם אתם רוצים לשוות למרחב בו אתם גרים מראה נעים ומואר, חשוב שתדעו כי באמצעות בחירת אלמנטים נכונים כמו נורות, גופים ושאר מנורות – תוכלו לעצב את המבנה בצורה טובה:

בחרו גופים המתאימים לגודל הדירה – בתחילה יש לשים את הדגש על בחינת מנורות המתאימה לגודל הדירה שלכם. לדוגמא: בדירה קטנה יתאימו נורות ומנורות צמודות תקרה שהנוכחות שלהם לא גדולה. עוד יתאימו לדירה קטנה: נורות שקועות בנישות עשויות גבס.

למרחבים גדולים יותר יתאימו מנורות שולחן אותן ניתן להניח על גבי שידות לקבלת מראה דקורטיבי, נברשות גדולות אפשר לתלות מן הקיר, כמו גם שניתן באמצעות מנורות עמוד להפוך את המרחב לאינטימי יותר.

סוג התאורה – בחרו את סוג המנורות המתאים לאופי הדירה שלכם. בחירת נורות פחם תאפשר מראה רטרו נוסטלגי, בעוד שבחירת נורות לבניות או פלורסנט: יתאימו לחללי עבודה כמו מטבחים ושולחנות עבודה. בחירה בנורות בעלות גוון צהוב, תתאים עבור חדרי מגורים וחדרי שינה.

איכות – בחרו מנורות וגפי תאורה איכותיים. נורות לד, יחזיקו מעמד לפחות ל 50 אלף שעות עבודה! בעוד שגופים איכותיים גם הם יחזיקו מעמד לאורך זמן.

יש לכם בעיה עם גופי התאורה או עם מערכות החשמל? היכנסו לקישור הבא: http://www.leonelectric.co.il/electrician-in-ramat-gan ותוכלו לקבל שירות חשמלאי ברמת גן.

מחיר – בצעו השוואת מחירים בין כמה וכמה חנויות חשמל המספקות גופי תאורה לבית. בבחינת חברות וחנויות דרך האינטרנט, תוכלו לקבל רעיונות נפלאים לעיצוב הבית ובכך לבצע בחירות נכונות יותר.

לסיכום, כדי לעצב את המבנה, כל מה שצריך זה השראה, חשיבה קונספטואלית וחנות גופי תאורה טובה. כל אלה יספקו לכם חלל אינטימי, נעים וכיפי למגורים.