תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

קניתי בית חדש – האם אני צריך מעצב תאורה?

תאורה יכולה לתת לשוהים בבית קטן תחושה של מרחב, ויכולה לגרום לשוהים בבית גדול תחושה של פינה חמימה וקטנה....
פרקט בסלון

חדרים וחללים בהם אור השמש הטבעי מכה ברב שעות היום סובלים מעודף תאורה, ואילו אזורים אחרים שצריכים לקבל אור איכותי וחזק כמו חדר ארונות או מטבח, סובלים מאפלוליות מעיקה. אז איך ניתן להשיג תוצאות טובות בבחירת תאורה לבית ואיך מיקומו של הבית ביחס למסלול השמש משפיע עלינו? כל כך הרבה אספקטים שצריכים להילקח בחשבון, יש שיבחרו לקחת על עצמם את האתגר ויש כאלו שירצו להפקיד את המשימה בידי מעצב תאורה.

בחירה בתאורה נכונה – אמנות בפני עצמה

לכל חלל וחדר בבית יש תפקיד משל עצמו. ישנם חללים אשר מאכלסים מספר רב של אנשים, כדוגמת הסלון ופינת האוכל, וכאלה שהם יותר אינטימיים כמו חדר השינה וחדרי השירותים והאמבטיה.

המגוון הרחב של התאורות כיום מאפשר לבחור בין שלל סגנונות וצבעים– החל מאורות שקועים בתקרה, גופי תאורה המותקנים בצדי הקיר, ועד לנברשות היורדות מטה, אהילים מעוצבים, ומגוון רחב של צבעים בגוונים של צהוב, כתום לבן. דווקא שפע האפשרויות, גורם לאנשים רבים לעשות בחירות שהן לא תמיד מתאימות ולא משרתות את הבית.

מנורת קיר וינטג' 115

עוד דבר שנדרש לשים לב אליו, והוא דורש מקצוענות מסוימת, הוא כיוון כניסת האור אל הבית. בבתים הפונים לכיוון דרום נכנס אור יום חזק מאוד במרבית שעות היום, ואילו חלונות הפונים לכיוון צפון לא זוכים לקבל הארה מספקת, ודורשים לעיתים חיזוק של תאורה מלאכותית.

מבנה הבית גם הוא דורש התייחסות מיוחדת. לחדרים בעלי תקרה נמוכה יתאימו גופי תאורה מסוימים, ואילו לפרוזדורים וחדרים בעלי תקרה גבוהה, יחמיאו גופי תאורה אחרים. ישנם חללים שמספר גופי תאורה יחד ישדרגו אותם בכמה רמות.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%AA%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8-%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%98-%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%97%D7%A8/

כבר קניתם בית חדש, לא תשקיעו במומחה מעצב תאורה?

אחרי שאנחנו מבינים את המשמעות הגדולה של בחירת תאורה מותאמת לבית ויודעים כי הבחירה בגופי תאורה לא נשענת רק על מושגים של "יפה" או "לא יפה", אנחנו נדרשים להחליט האם להפקיד את משימת העיצוב בידיו של מומחה לתאורה. למי שמחפשים עיצוב אישי, שישרת את החללים ויספק את הצרכים של יושביו – מומלץ להתייעץ עם מעצב תאורה כדי להגיע לתוצאה המושלמת.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים