תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

איך בוחרים מנורת שולחן מתאימה לעבודה?

מנורת שולחן עשויה להיראות כמו פריט שולי, אך המנורה הלא נכונה עשויה לפגוע בבריאותכם ובאיכות חייכם. מעבר לבחירה העיצובית...
וינטג'-שולחן-1075

מעבר לבחירה העיצובית שמתאימה לסגנון של החדר בו היא מוצבת, קיימים מספר אלמנטים נוספים שאותם תרצו לשקול כאשר אתם בוחרים מנורת שולחן חדשה לבית או למשרד.

מצאו את המיקום המושלם

ראשית, החליטו היכן אתם מתכוונים למקם את מנורת השולחן, וסמנו את הגובה המדויק שבו היא תונח, כמו גם את המרחק שלה ממרכז השולחן. טעות נפוצה היא לרכוש את מנורת השולחן המעוצבת המוצאת חן בעיניכם, מבלי למדוד את שולחן העבודה או את סביבתו. אם תרכשו מנורה נמוכה, גבוהה או בהירה מדי, תתקשו להפיק ממנה את מירב התועלת. ככל שהמנורה תהיה גבוהה יותר, כך היא תאיר אזור רחב יותר, ולכן עליכם למדוד את האזור שאתם מעוניינים להאיר ולוודא שהיא מספקת את הצרכים שלכם. קיימות מנורות שהצוואר שלהן ניתן להתאמה, כך שתוכלו לכוון אותן לגובה ולכיוון הנחוצים לכם באותו הרגע.

כמות האור הנכונה

בעידן שלנו, כאשר כל כך הרבה אנשים מבלים את מרבית חייהם מול מסכי המחשב, בריאות העיניים צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. ככל שאנו מתבגרים העיניים שלנו זקוקות לאור רב יותר. נורות LED הן בדרך כלל הסוג הטוב ביותר להארת שולחן עבודה, וכדאי לכם לרכוש נורה של לפחות 5-10 וואט.

חשבו על הסביבה

מלבד כמות האור הנוחה, יש לזכור כי נורות LED הן גם ידידותיות יותר לסביבה, בהשוואה לנורות הלוגן או פלורסנט, והן משתמשות בחמישית מהאנרגיה שצורכת נורת הלוגן. כיוון שברבות ממנורות השולחן לא ניתן להחליף את הנורה, מנורות שולחן עם נורת LED הן בחירה בטוחה וחכמה, עבורכם ועבור הסביבה, כיוון שהן חסכוניות ומגיעות בצבעים וטמפרטורות שונות. בנוסף, בניגוד למנורות אחרות, נורות LED  לא נשרפות בפתאומיות, אלא דוהות לאט לאט, מאותתות לכם שהן עומדות להגמר ומאפשרות לכם מספיק זמן לרכוש נורה חדשה ולהחליף אותן, מה שלא תצטרכו לעשות לעיתים תכופות משום שלנורות LED אורך חיים יוצא דופן וממושך.

תוספות שימושיות

אף כי לא כל מנורת שולחן צריכה לכלול תוספות מיוחדות, קיימות בשוק מנורות שלא רק מאירות. חלק מהמנורות מכילות מתג בעל שלושה שלבים או מעמם, שבאמצעותו תוכלו לשנות את עוצמת האור בהתאם לצרכים המידיים שלכם. מנורות אחרות מציעות זכוכית מגדלת המחוברת אליהן, כדי שתוכלו להתמקד בפרטים הקטנים מבלי לחשוש בנוגע לבריאות עיניכם. מאפיין שימושי נוסף הוא בסיס מנורה שאותו ניתן להצמיד לקצה השולחן בקליפס, כדי שלא יתפוס מקום מיותר על שולחן העבודה העמוס. חפשו את התוספות שיעשו עבורכם ועבור הצרכים הספציפיים שלכם את השירות הטוב ביותר.

מחפשים רעיונות למנורות שולחן? >>לחצו כאן<<

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לבית ,לחדר העבודה ולמשרד?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת לכל מקום בבית.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים