תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

הכירו את מעצבת החודש של שקע ותקע- שרון רודרמן עסיס

שרון רודרמן עסיס, מעצבת פנים מזכרון יעקב מציגה לנו את פרויקט החודש – הבית הקסום בכרכור, ומשתפת אותנו בפרטים על תהליך העבודה שלה
שרון-רודמן (1)

שרון רודרמן עסיס, מעצבת פנים מזכרון יעקב מציגה לנו את פרויקט החודש – הבית הקסום בכרכור, ומשתפת אותנו בפרטים על תהליך העבודה שלה ואיך היא יוצרת קסמים בעולם עיצוב פנים בזכות שיתוף הפעולה עם הלקוחות, הדמיות תלת ממד והמון אהבה למקצוע.

דרכה המקצועית

את תחילת דרכה החלה שרון בתואר ראשון במדעי ההתנהגות, מתוך מטרה וחלום להיות מטפלת באמצעות בעלי חיים. לאחר מספר שנים ביצעה הסבה לתחום העיצוב. "הבנתי שהתחום היצירתי, מאד נוגע בחלק העמוק והפסיכולוגי של האדם" היא מספרת לנו, "הרבה יותר מתאים לי.

אני מרגישה שהחיבור שלי הרבה יותר נכון, מכיל ורואה, בזכות הרקע והאופי שלי". היא סיימה לימודים בסטודיו 6B  שצייד אותה בידע ובכלים איתם יצאה אל הדרך החדשה. היא החלה את דרכה במשרד לעיצוב פנים ותיק בחיפה ומשם פרשה כנפיים והחלה לעבוד כעצמאית. הפרויקט הראשון שלה היה המטבח בבית הוריה. "מטבח מהמם, פרקטי ועם טוויסט, כמו שאני אוהבת" היא אומרת בחיוך. "הם נהנים ממנו מאד וגם אני נהנית לראות אותו ואותם בכל ביקור".

תהליך העבודה מול הלקוח

"תהליך העבודה מתחיל בפגישת היכרות, על מנת להכיר ולהבין את צרכי הלקוחות ולבצע התאמה בין הצרכים שלהם לבין הפרויקט, עד הגעה לתכנית הסופית ושרטוט תכניות עבודה מפורטות. גם בהמשך, תוך כדי ליווי הפרויקט בפיקוח וברכישות, מתבצעת כל הזמן חשיבה משותפת על מנת להגיע לתוצאה הסופית המושלמת".

שרון עוסקת בעיקר בעיצוב פנים לשוק הפרטי, במסגרת שיפוצים, שדרוגים ובנייה חדשה לצד אדריכלים. נוסף על כך היא שואפת לפנות גם לשוק המסחרי, בו היא מרגישה שתוכל לעוף עם הדמיון, לבנות קונספטים ולהתפתח.

הסגנון שלה הוא מאד אקלקטי, לא משתייך למודרני או לכפרי בלבד, אלא משלב בצורה הרמונית בין כל העולמות, כמובן תוך התאמה צרכי הלקוח, לבית ולאזור בו ממוקם הפרויקט.

הבית הקסום בכרכור

"אני קוראת לפרויקט הזה 'הבית הקסום בכרכור'", היא מספרת. "הלקוחות הן זוג מהממות עם שני ילדים שרכשו בית קיים, יחסית חדש, שדרש שיפוץ קל ובעיקר התאמות, שינויים במיקומי חשמל ותאורה, עבודות גבס, תכנוני נגרות ואבזור כללי. גולת הכותרת של הבית הייתה קיר טלוויזיה ענק (רוחב 5.5 מטרים וגובה 3 מטרים) ששילב עבודת גבס דקדקנית שלי עם אנשי הגבס ונגרות נסתרת לאחסון.

התוצאה הייתה קיר תלת ממדי שכל חלק בו הוא בגודל וצורה שונים ובעומקים שונים.  מדהים, פרקטי ועדין." שרון מוצאת כי האתגר העיקרי בפרויקט הזה, ולרוב גם בפרויקטים אחרים הוא למצוא דרך להעביר את החזון שלה ללקוחות. "יש לי בראש ויז'ן בנוגע להכל, לגופי התאורה, לצבעוניות בבית, לנגרות אישית שלפעמים נראית מטורפת, והאתגר הוא לגרום ללקוחות לזרום איתי, והכי חשוב – לאהוב את התוצאה בסוף".

כשנשאלה איך התמודדה עם האתגר היא ענתה בחיוך: "דבר ראשון באמצעות הדמיות תלת ממד, שעוזרות לקבל תמונה כלשהי, ובגדול לרכוש את האמון צעד צעד מצד הלקוח. מהרגע בו מתחילות להתקבל בחירות והלקוחות רואים כי טוב – הצ'אקרה נפתחת ויש זרימה. זה משהו שאני רואה בכל פרויקט. בסופו של דבר אין אחד שנכנס לבית ונשאר אדיש."

על התאורה בפרויקט

"באופן כללי אני חושבת שתאורה נכונה יכולה להפוך בית לחלומי ונעים. שלב התאמת תאורה, מבלי להעזר ביועץ תאורה או מעצבת ששמים דגש על כך יכול ממש להרוס בית. אני תמיד שמה דגש על תכניות תאורה במסגרת כל פרויקט. ממש מדמיינת את ההליכה בבית והחוויה בו במהלך כל שעות היום.

תמיד אמקם גופים מרכזיים, שיאירו בצורה טובה ונכונה בהתאם לצורך בחלל, ובמקביל אדאג למקם גופי תאורה אווירתיים שיתנו תחושה יותר רכה ונעימה לשעות הערב המאוחרות. למשל תאורה הקפית בהנמכת גבס, גופים צמודי קיר עדינים, תאורה תחת נגרות באיזור הארונות העליונים במטבח ועוד. בעיניי שיבוץ גופי תאורה בצורה נכונה בבית הוא בגדר אמנות".

ומה עם שקע ותקע?

"העבודה מול "שקע ותקע" תמיד נעימה. גם בשירות הפרונטלי מול הלקוחות שלי וגם מולי כמעצבת. אנשי הצוות במקום עובדים איתי יחד ומייעצים בצורה מקצועית. אני עובדת בעיקר, מול רותי המקסימה, וממש מרגישים שהיא רואה את החלל מבלי להיות נוכחת ולו פעם אחת פיזית בפרויקט.

המחיר הוא ללא תחרות ותמיד הולכים לקראת הלקוחות. האספקה תמיד בזמן וגם במקרים בהם היו תקלות פתאום, כי אין מה לעשות, גם זה קורה, הטיפול הוא ללא רבב ותמיד אדיב ומהיר."

ליצירת קשר עם שרון תוכלו לבקר בעמוד הפייסבוק שלה

קצת תמונות מהפרוייקט…

        

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים