תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

הכירו את מעצבת החודש של שקע ותקע- שרי סבינר

מעצבת החודש שלנו מוכיחה שלכשרון אין גיל, וכבר בגיל 22 היא משאירה את חותמה בעולם העיצוב...
שרי-סבינר

 עם התמחות בעסקים קטנים: סטודיו, קליניקות, חנויות בוטיק וגם יחידות דיור, כאשר לצד העיצוב, מתמחה במציאת פתרונות תאורה. "המוטו שלי בעיצוב הוא הגדלת חלל, ללא שבירת קירות" מספרת לנו שרי, "אלא על ידי עיצוב נכון ותאורה נכונה!"

קצת היסטוריה

כפי שכבר הבנתם, סבינר היא בחורה שמספיקה דברים מהר. היא נשואה, עם שני ילדים, והסטודיו שלה קיים כבר שנתיים. במהלך כל חייה אהבה דברים יפים, נמשכה לעולם של אסתטיקה, נהנתה לבחון חומרים שונים ושילובם, ולהתעדכן בתערוכות אומנות, אבל לא בהכרח ידעה לתת לתשוקה הזו את הכותרת "עיצוב".

כאשר הייתה צריכה להחליט על מסלול הלימודים שלה, פתאום עיצוב פנים היה נראה כמו הבחירה המובנת מאליה, וזו שאליה התחברה במהירות ומכל הלב. היא למדה במכללת "סיעור מוחות" והמשיכה אחר כך להתמחות בתאורה בקורס פרטי אצל יועצת התאורה ומעצבת פנים מקצועית שרי בר-נע גבעון. גם לאחר הלימודים ותוך כדי העבודה, ממשיכה שרי להתחדש ולהתעדכן בקורסים קצרים והשתלמויות של הום סטיילינג כדי להשאר מעודכנת בכל מה שחדש, טרנדי, אופנתי ומקצועי בעולם הזה.  

תהליך העבודה מול הלקוח

כיום עובדת שרי בעיקר מול בעלי עסקים קטנים המחפשים לעצב את העסק ולחדש אותו, לתת לו צבע, אופי ועניין חדש. "אני חושבת שעיצוב עסק בצורה נכונה מגדיל את מעגל הלקוחות", היא מספרת לנו, "זה נותן אפשרות לבעל העסק לאפיין את סוג הלקוחות בהם הוא מעוניין, ויוצר מקום שנעים וכיף לשהות בו. עיצוב נכון מגדיל את העסק, תרתי משמע!". על תהליך העבודה מול הלקוח היא מספרת: "רוב הפגישות עם הלקוחות נעשות בביתם או בבית העסק.

הם בדרך כלל מגיעים אליי מפה לאוזן או מפרסום בעיתון מקומי. כדי להבין בדיוק מה רצונותיו של הלקוח ומה מצריך הפרויקט (כי לרוב לקוחות לא יודעים לאמוד בדיוק את היקף העבודה), ולתת לו הצעת מחיר מדויקת, אני קובעת פגישה ללא עלות כדי לראות את המקום, הגודל, האופי. לאחר מכן אני מתשאלת את הלקוח על החלל, מבינה אם הוא מעוניין בהום סטיילינג או בשינוי מהיסוד, ועל פי הנתונים האלו אני מתמחרת לו את הפרויקט. וזהו, יוצאים לדרך משותפת".

"לפעמים לקוח יכול לבקש משהו שאני לא מאמינה בו כמעצבת, לפעמים בשל דעות קדומות שלו, דעות של חברים או משפחה, או דברים שדמיין בראשו, והוא פשוט לא מודע להשלכות או איך תיראנה התוצאות. במקרים כאלה, אני יושבת עם הלקוח, מסבירה לו מה החסרונות בבחירה הזו, וברוב המקרים הוא משתכנע ומסכים איתי.

רוב הלקוחות מכבדים ומאמינים בידע המקצועי שלי". ומה הטעויות הנפוצות שלקוחות עושים? היא משתפת: "לקוחות בדרך כלל נוטים להתפתות למחיר זול, ולפעמים לקבל מוצר זול בהתאם. אני משתדלת למנוע טעויות כאלה כשאפשר. בנוסף, הם נוטים לטעות בענייני תאורה  וגם ברצון למיקום דברים שונים בחלל. כאן הידע והיד שלי כמעצבת נכנסים לתמונה".

עיצוב חדר מורים

אחד הפרויקטים המאתגרים של שרי היה עיצוב ושיפוץ חדר מורות בתיכון. האתגר נבע מכמה סיבות, ראשית בשל העובדה שהוא היה אחד הפרויקטים הראשונים שלה והיא קפצה ישירות אל המים העמוקים. האחריות על כל תוכניות העבודה במקביל, חשמל, מיזוג, תאורה ועוד, לצד העובדה שעיצוב מוסד, כמו עיצוב עסק, מצריך מגוון של הצעות מחיר לכל ספק, החל מקבלן ועד לרצף, וזה לא פשוט כאשר את חדשה ומתחילה בתחום. "זה היה מאד מאתגר" אומרת שרי "אבל גם נתן לי המון המון מידע וידע, כלים פרקטיים לעבודה בהמשך.  בסופו של דבר זה יצא פרויקט מדהים שהיה כרטיס כניסה מרשים עבורי לתחום העסקים."

על חשיבות התאורה

"בעיניי, התאורה זה העיקר!" אומרת סבינר. "אני שמה דגש מאוד גדול על התאורה, על הגוון, על הכמות וסוגי הגופים. בעיני תאורה קובעת את האוירה, את מצב הרוח של השוהים בחלל, את היופי. בקיצור, כמעט את הכל. אמנם הסגנון שלי הוא די נקי וחלק, ללא המון משחקי תאורה, אבל אני תמיד מקפידה שיהיו בחלל כמה אפשרויות הדלקה – תאורה כללית, תאורת אוירה ועוד."

וכמה מילים על שקע ותקע

"תהליך העבודה שלי מול שקע ותקע היה תהליך מעט לא סטנדרטי משום שהוא החל בעבודה על חדר המורות, כלומר, בלקוח לא סטנדרטי. אני הייתי היחידה שעומדת מולם ולא בליווי הלקוח. בשקע ותקע, מגוון המוצרים והאפשרויות הוא כמעט אינסופי והם כיוונו ומיקדו אותי מעולה לפי התכניות והצרכים שהדגשתי בפניהם. קיבלתי שירות מקצועי מאד, וזה עזר לי מאד להתמודד עם הפרויקט הגדול הראשון שלי, מבלי לאבד את הידיים והרגליים."  

ליצירת קשר עם שרי

קצת טעימה מהפרויקטים של שרי..

 

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים