תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

נורות לד לגינה

על מה אתם רוצים לקרוא?
הדמיה-POPPY

נורות לד לגינה משודרגת ומרהיבה

נורות לד הינן גופי תאורה מתקדמים המתאימים למגוון גדול של מטרות, ונחשבים אידיאליים לתאורת חוץ. בגינה מספקות נורות הלד מגוון עוצמות, אפשרויות תאורה וגוונים, וניתן להשתמש בהן כתאורת שבילים, צמחייה, בריכה, קיר גבוה, מדרגות, עמודים וכן בתור פסי לדים ופרוז'קטורים.
מסיבה זו, חשוב לרכוש נורות לד מחברה ידועה כמו שקע ותקע, המספקת ללקוחותיה נורות ייעודיות המתאימות לשימושים מגוונים בגינות. יש לציין כי נורות אלו מתאימות במיוחד לתנאים השוררים בחוץ, בהיותן עמידות בפני דהייה ואטומות מפני חדירת מים.

החיסכון שברכישת נורות לד לגינה

נורות לד לגינה הינן גופי תאורה חסכוניים ביותר מבחינת צריכת החשמל ואורך חייהן הגבוה. נורת לד עשויה לפעול מעל לחמישים אלף שעות, ובתוך כך להקנות חיסכון של מעל לתשעים אחוזי צריכת חשמל בהשוואה לנורת להט רגילה. לדוגמא, תאורת לד לגינה המורכבת מחמש עשרה נורות ופועלת חמש שעות כל לילה תעלה שלושה שקלים לחודש בלבד, ואילו באותן התנאים יעלה השימוש בחמש עשרה נורות ליבון כמאה ושלושים שקלים.

עלויות נורות לד לגינה

המחיר של נורות לד לגינה הינו גבוה ממרבית האפשריות האחרות, ומשתנה בהתאם לסוג הנורה המבוקשת. יחד עם זאת, בהתחשב באורך חייהן, בעמידותן ובחיסכון בחשמל, בראייה לטווח הארוך תהיה קנייתן משתלמת מאוד.

בחירת נורות לד לגינה

בחירתן של נורות לד לגינה משתנה בהתאם לגודל השטח ולמקומות המיועדים לתאורה. נורות אלו יכולות לעמוד במקומות גלויים ואטרקטיביים או במקומות סמויים המאירים צמחייה או פינות נוי. כמו כן, יש לבחור את התאורה בהתאם לשימושיה כגון בפינת קפה שקטה, פינת מנגל הזקוקה לאור חזק וממוקד, תאורה לבריכה או לג'קוזי, תאורה לסימון שבילים או תאורת אווירה על הצמחייה. יש לציין כי בימינו מרבית נורות הלד אינן מצריכות חיבור מיוחד וניתנות להרכבה על בתי מנורות רגילים.

עיצוב חדש לגינות בעזרת נורות לד

נורות הלד חדרו בשנים האחרונות לענף הגינון ועיצוב החוץ, והובילו לשינויים מהותיים בו. זאת באמצעות גופי תאורה קטנים, מתקדמים וחסכוניים המסופקים בחמישה גוונים עיקריים – לבן, אדום, צהוב, כחול וירוק. מלבד צבעים אלו ניתן להפיק עוד כמות גדולה של גוונים ותתי גוונים, וכך לצבוע גזעי עצים באור ירוק, בריכות בכחול ופינות ישיבה באור צהוב. כמו כן, נורות הלד מאפשרות התקנת כמות גדולה של גופי תאורה על שנאי אחד, הגדולה פי עשרה בהשוואה לגופי תאורה אחרים, ובטכנולוגיה זו ניתן להשתמש בחוטי חשמל דקים שקל יותר להסוותם בגינה.

תכנון תאורת לד לגינה

גופי תאורה בגינה מיועדים למגוון גדול של מטרות כדוגמת תאורת אבטחה המופעלת על ידי חיישני תנועה, תאורה חזקה שנועדה לשימוש פונקציונאלי כמו הארת אזורי משחק ולאירוח אירועים, ותאורה נמוכת מתח המיועדת ליופי וליצירת אווירה. כמו כן, ניתן לבחור בין תאורת שטיפה לאזורים נרחבים כמו טרסות או מדשאה, או תאורה הממוקדת באזור ספציפי כמו מזרקה או עץ. לכן, בחירת תאורה נכונה כרוכה בתכנון מוקדם ובהגדרת מקומות ומטרות בסיועם של אנשי מקצוע המתמחים בתאורת גינה.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים