שאלות ותשובות

מהן שעות הפעילות של החנות?

א’- ה’ 19:00 – 9:00
יום ו’ 13:00 – 9:00

שעות הפעילות יכול להשתנות בתקופת החגים.

כיצד מגיעים לחנות?

החנות ממוקמת ברחוב הרצל 129 ת"א

אני חושב שיש טעות בהזמנה שלי, מה עליי לעשות?

במידה ואינך יכול להגיע לחנות, תוכל ליצור קשר טלפוני עם המוקד הטלפוני שלנו, במספר: 8569*.
עלייך להצטייד במוצר שרכשת, באריזה בתוכה הוא הגיע ועם קבלה/חשבונית.

המוקד זמין
א’- ה’ 19:00 – 9:00
יום ו’ 13:00 – 9:00
שעות הפעילות יכול להשתנות בתקופת החגים.

מהם תנאי האספקה והמשלוח?

דמי משלוח
הזמנה עד 500 ש"ח – 48 ש"ח
הזמנה מעל 500 ש"ח  – 150 ש"ח
המשלוח הינו לכיוון אחד ואינו כולל החלפות/החזרות/איסוף או משלוחים נוספים.

משלוחי נורות פלורסנט וגופי פלורסנט (T8,T5 ארוכות רגילות ואולטרה סגול):
לצערנו לא ניתן לשלוח נורות פלורסנטיות (ארוכות רגילות) בבודדות אלא רק בחבילות סגורות.
חבילת נורות T8 רגיל 25 יחידות בחבילה
חבילת נורות T8 מיוחדות 10 יחידות בחבילה
חבילת נורות T5 רגיל 20 יחידות בחבילה

זמן האספקה

לאחר ביצוע הרכישה מהאתר, יבדקו הפרטים שנרשמו והשלמת הליך העיסקה תבוצע טלפונית עם הלקוח . מיד לאחר אישור הרכישה ע"י חברת האשראי, תימסר על כך הודעה ללקוח בדבר אישור ההזמנה, תוך 48 שעות.
אנחנו עושים מאמץ שכל המוצרים המופיעים באתר שקע ותקע יימצאו במלאי, אלא אם כן צויין אחרת. במידה והמוצר במלאי ובמידה ולא מדובר בהזמנה אישית מיוחדת המוצר יישלח ימים ספורים לאחר ביצוע ההזמנה בדואר ויגיע ללקוח בהתאם לזמני המשלוח של דואר ישראל.

כמו כן, ניתן להגיע לחנות ולאסוף את המוצר באופן מיידי.

מהי מדיניות החלפות והחזרות?

  • אין שקע תקע תאורה בע”מ: שיווק נורות ומערכות לדים אחראית על כל שינוי במחיר המוצר לאחר שנרכש ושנשלח ללקוח, ולא תינתן אפשרות זיכוי או החזרה מהסיבה הנ"ל.
  • ביטול: זכותו של הלקוח לבטל את הרכישה על ידי הודעה בכתב, תוך ארבעה עשר ימים ממועד הרכישה. בכל מקרה של ביטול רכישה יחויב חשבונו של המבטל בדמי ביטול בגובה 5% (עד 100ש') משווי הרכישה ובתוספת עלויות דמי טיפול ומשלוח.
  • הלקוח ישא בנוסף בעלות המשלוח שבוצע גם אם טרם קיבל את המוצר וזאת במידה שהמוצר נשלח זה מכבר ללקוח.
  • באם נפלה טעות כלשהי בתיאור המוצר לרבות מחירו, דגם או תמונה המוצגת להמחשה, אי לכך לא יחייב הדבר את שקע תקע תאורה בע”מ שיווק נורות ומערכות לדים לספק את המוצר.
  • החזרת מוצר, תוך 14 יום, באריזתו המקורית. אין באפשרות הלקוח להחזיר מוצר לאחר שהותקן, ושנעשה בו שימוש.

מה הזמינות של מוצרים במלאי?

אנו עושים כל מאמץ על מנת שפריטים המופיעים באתר ימצאו במלאי, אולם היות ותנועת הלקוחות בחנות ערה מוצרים שונים אוזלים באופן זמני.
ברוב המקרים במידה והמוצר אינו במלאי זה יסומן ליד המוצר. אבל מאחר ואנחנו מעדכנים דברים אלו בצורה ידנית, ייתכנו טעויות.

מהם אמצעי התשלום?

באתר ניתן לשלם באמצעות הטלפון או בטופס באתר באמצעות כרטיס אשראי. אנחנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי.

במידה והינך מגיע לחנות ניתן לשלם באמצעי תשלום נוספים.

האם יש אפשרות להזמין מהאתר ולאסוף בחנות?

זה בהחלט אפשרי! יש לציין את זה בעת הרכישה.
ניתן להגיע לחנות בשעות הפעילות המצויינות למטה ולאסוף את המוצר.

שעות הפעילות של החנות

האם ניתן לבצע רכישה טלפונית?

כן בהחלט! באתר תוכלו לראות את כל המוצרים שמוצעים בחנות שלנו ולבצע רכישה דרך האתר או באמצעות נציג טלפוני.

המוקד עומד לרשותכם בטלפון 8569*

שעות פעילות:

מהם שעות הפעילות של המוקד הטלפוני?

א’- ה’ 19:00 – 9:00
יום ו’ 13:00 – 9:00

שעות הפעילות יכול להשתנות בתקופת החגים.