תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

פרוייקט החודש – שיפוץ דירה בת 5 חדרים בקריית השרון בנתניה (קרן לאופר פרייס)

בדיוק כמו שצוות שקע ותקע מסייע ללקוחות פרטיים למצוא את חלום התאורה שלהם, כך הוא גם עובד בצמוד למעצבי פנים...
שילוב בין סגנון תעשייתי לחמימות

מעצבי הפנים שמגיעים לחנות, חולקים את החזון שלהם לבית עם אחד מאנשי הצוות, והוא עוזר להם למצוא את פתרונות התאורה המושלמים, כדי להגיש ללקוח תוצר סופי – בית חלומותיו. השבוע ליווינו את קרן לאופר פרייס מ-"קארן – עיצוב פנים והום סטיילינג" בפרויקט ייחודי, כדי להבין איך מתכננים שיפוץ בית מהתחלה ואיך התאורה משתלבת בזה.

לפני הכל, ספרי לנו קצת עליך

"אני קרן, מעצבת פנים. יש לי תואר ראשון בעיצוב פנים מהמכללה למנהל ותואר שני באומנות רב תחומית מאוניברסיטת תל אביב. היום אני עובדת על כל מיני סוגי פרויקטים, אבל מתמחה בליווי מתחילת התהליך ועד סופו. כלומר, עובדת עם הלקוח משלב התוכנית על הנייר ועד שלב ההום סטיילינג, התמונה על הקיר, הטפט, האגרטל שעומד על המזנון. אני מתמחה בדירות חדשות, שיפוץ בתים ועיצוב של עסקים קטנים."

ספרי לנו על הפרויקט

"מדובר על שיפוץ דירה בת 5 חדרים בקריית השרון בנתניה. צביה ורועי, זוג עם 3 ילדים, שגרו כבר בשכונה אבל החליטו לעבור לבית אחר באותה השכונה כדי שיהיה להם קצת יותר מקום.  לדירה אמנם היו נתוני פתיחה מעולים, נוף יפה לשדות הפתוחים של השרון, אבל כן נדרש שיפוץ מאסיבי בעיקר כדי להתאים לצרכים של המשפחה הספציפית שלנו. בדירה עשינו שיפוץ מלא הכולל החלפת אריחים, פרקטים, צבע, רהיטים, מטבח חדש, ארונות. ממש מההתחלה ועד הסוף."

מה היה הקו המנחה בעיצוב הפרויקט?

"הקונספט העיצובי היה ברור לנו מההתחלה. לבעלת הדירה היה חשוב שתהיה בה תחושה מרווחת, מאווררת, נקיון עיצובי, בסגנון סקנדינבי. הצבע השולט בעיצוב היה לבן עם נגיעות של צבע בפרטים הקטנים של הום סטיילינג. קו נוסף שהנחה אותנו היה לתת לכל אחד מבני המשפחה להביא את עצמו לידי ביטוי בתהליך העיצוב. למרות שזה משהו שאני לרוב לא עושה, לזוג היה חשוב שהילדים יהיו מעורבים ואני זרמתי איתם. הילדים היו שותפים מלאים, באו איתנו לימי קניות ונתנו דעה על כל דבר."

מי נותן את הסיי הסופי בעיצוב – את או הלקוחות?

"עבורי, הכימיה בתהליך העיצוב מאד חשובה, ועם הזוג הזה היה קליק מיידי, עבדנו בהפריה הדדית לאורך כל הדרך. למשל, זיהיתי מההתחלה משהו אמיץ ונועז בצביה, אף על פי שבהתחלה היא בחרה עיצוב קלאסי וסולידי. החלטתי לעזור לצד האמיץ הזה לצאת החוצה, למרות הנטייה השמרנית. למשל במטבח, היא חלמה לבן על לבן ואני רציתי להוסיף טוויסט. אז אמנם חלק מהמטבח לבן, אבל יש קיר עם ארונות גבוהים שעשינו אותו באפור בטון. זו יצאה בחירה מאד מוצלחת וצביה שמחה מאד מהתוצאה."

ובואי נדבר קצת על התאורה בבית

״בגלל שהמוטו של הדירה היה קווים נקיים והרבה אור, המשכנו את אותו הקו בתאורה. לחלל הציבורי הפתוח, הסלון ופינת האוכל, בחרתי גופים צמודי תקרה. מצד אחד הם שומרים על תחושה מרווחת ולא מפריעים לזרימה ומצד שני מפיצים הרבה אור. לסלון בחרנו רינגים צמודי תקרה לבנים, ולפינת האוכל, חלל מרכזי אצל המשפחה, בו הם משתמשים מדי יום, בחרנו גוף תאורה אלגנטי עם נוכחות מרשימה מחד וקווים נקיים ומרחפים מנגד. מפיץ המון אור. בנוסף, גם חיפינו את הקיר בבריקים לבנים כדי לתת יותר דגש לפינה. לקיר של הסלון, גב הספה, בחרנו שני גופים מיוחדים, מעוצבים, עגולים, שהמטרה שלהם היא לספק תאורת אווירה; ניתן לכוון את העוצמה שלה גם בעזרת עמעם אבל גם על ידי הגוף עצמו. הוא מסתובב בציר ונפתח, ומאפשר לכוון את כמות האור. גוף תאורה כזה הוא גם שימושי וגם מייצר עניין, כמו פסל או פריט אומנות. לבסוף במטבח, בחרנו תאורה חזרה ונוחה. הוספנו פרופיל תאורה של LED והתאמנו עוד פסי לדים מתחת לקלפות במטבח"

איך הייתה העבודה מול שקע ותקע?

"נעזרתי המון בצוות. הגענו לחנות, קבענו פגישה, עבדנו עם איש מכירות אדיב ונחמד בשם שגיא שעזר לנו להתמצא, להתאים עוצמות ולבחור גופים נכונים. אתוודה ואומר שהלכנו גם לחנות נוספת, שהיו בה דברים נחמדים אבל הרבה פחות משקע ותקע. עזבנו את החנות וישר הגענו אל שקע ותקע, שם בסוף רכשנו את כל הגופים. היה חיבור מיידי בינינו לבין המוצרים. אני סומכת על האיכות של שקע ותקע. המוצרים מצוינים, מבחינת עמידות, מבחינה עיצובית והמגוון המוצע וגם מבחינת השירות של צוות החנות. יצאנו מרוצים מאד!".

קצת תמונות מהפרוייקט…

להכיר קצת יותר טוב את קרן תוכלו לבקר בעמוד הפייסבוק שלה >> קארן – עיצוב פנים והום סטיילינג

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לבית ,לחדר העבודה ולכל חלל אחר בבית?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים