תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

בחירה נכונה של תאורה לחדר ארונות

על מה אתם רוצים לקרוא?
עיצוב - רועי זליכובסקי

למרות ההנחה הרווחת כי לחדר הארונות תפקיד פונקציונאלי בלבד, כדאי להתחיל בתהליך עיצוב חדר השינה, אבל לא להזניח את חדר הארונות מבחינה זו. בשנים האחרונות הולכת ומתחזקת מגמת ההתייחסות לפרטים הקטנים שבחדר, כאשר מגמה זו אינה פוסחת גם על החדרים הקטנים שסמוך אליו. אז נכון, לא תרצו להשקיע סכומי עתק בחדרון, אך בעזרת בחירה נכונה של תאורה לחדר הארונות תוכלו בהחלט להשיג את האפקט שבו אתם חפצים.

לשמור על הצבעים – מה גוון האור המתאים לחדר ארונות

לחדר הארונות יש נטייה להיות מעיין כוך שנועד רק לאחסון הבגדים, ותאורתו בהתאם לכך – שכן הוא אינו גלוי לעין. השתדלו להימנע מתפיסה זו, שכן דווקא החדרון המכיל את בגדיכם צריך להיות מואר היטב, על מנת שהבגדים ושצבעיהם יהיו ברורים. לכן, תאורה מיטבית יכולה לעשות פלאים בהקשר הזה: הימנעו מגופי תאורה סגורים בהם הנורה אינה חשופה או מגוון אור Warm white אשר תורם לאווירה אינטימית ומעומעמת אבל פחות טוב כדי להפיץ אור בחדר הקטן.

מה הגובה הנכון להתקנת התאורה בחדר ארונות

תאורה לחדר הארונות, המיועדת למקום קטן במיוחד במרבית הפעמים, צריכה להיות כזו אשר תרחיב אותו, או לפחות כזו שלא תקטין אותו ותדגיש את היותו חלל מזערי. מנורות צמודות לקיר הינן פתרון מצוין לסוגיה זו, שכן הן תופסות מקום מינימלי מבחינת אורך, והאור שהן מפיצות מגיע לשטח גדול וגבוה יותר בחדר, כולל פינות התקרה שלרוב נותרות חשוכות. בנוסף, המנורות הצמודות לקיר או לתקרה ירככו את המרכיבים העיצוביים בחדר – טפטים, מדבקות קיר וכדומה.

תאורה לעומק

חדר הארונות כשמו כן הוא – מלווה במקומות אחסון רבים שלעיתים נותרים מבולגנים מאוד, שכן הם חשוכים וישנו קושי לזהות את הפריטים שבהם. מעבר למנורה מרכזית טובה בחדר, כדאי להשלים את האור במנורות קטנות צמודות קיר אשר יתאימו לעומק המדפים ולמקומות האחסון. מנורות אלו יאירו היטב את הפרטים המאוחסנים ויקלו את כל תהליך הסידור בחדר. כאשר מדובר בארון סגור אשר נמצא בתוך החדר, ישנם סוגים רבים של מנורות לפנים הארון, כמו פסי תאורת לד אשר נדלקים ברגע פתיחת הארון ומאירים רק את הבגדים.

עיצוב זה חשוב אבל לא רק

אחרי שהארנו את פריטי הטקסטיל מכל כיוון אפשרי, כדאי לא לדלג גם על החלק המהנה שבבחירת תאורה לחדר הארונות – העיצוב. כיום קיימות בשוק אינספור מנורות המתאימות לכל סגנון וחדר. עם זאת, מה שמתאים לחדר השינה או לחדר העבודה, סביר שלא יתאים בהכרח לחדר הארונות. כל היופי הוא שתוכלו לעצב את התאורה בחדר בהתאם לסגנון הלבוש שלכם – רטרו, רומנטי, מחויט וכן הלאה.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים