תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

תאורה לעסקים – איך לבחור נכון

כאשר מעצבים משרד או חנות נתקלים במגוון רחב של אלמנטים אותם יש לתכנן ולעצב, ואחד מהם הוא התאורה.
עיצוב - מיה מוסייוב

גופי התאורה שתבחרו כדי להאיר את העסק שלכם ישפיעו על העיצוב שלו, על ההרגשה של הלקוחות והעובדים וגם על האווירה הכללית שמשדר המקום. כדי שתעשו את זה נכון ריכזנו עבורכם מספר עצות מועילות לבחירת תאורה לעסקים.

תכנון מוקדם

עולם התאורה התפתח מאוד בשנים האחרונות, ואם בעבר היה מקובל לבחור תאורה כאשר המבנה כבר היה מוכן, הרי שכיום יש חשיבות לתכנון מוקדם של התאורה. הסיבה העיקרית לכך היא שבחירת תאורה מוקדמת תאפשר לכם לעשות בגופי התאורה שימוש פעיל כחלק מהעיצוב של החנות.

כך לדוגמה, בעיצוב חנות בגדים תוכלו להשתמש בתאורה כדי להדגיש מדפים מסוימים או לכוון את הלקוחות בתוך החנות. לעומת זאת, כאשר בוחרים תאורה בשלב מאוחר קשה להשתמש בה באופן יעיל.

פונקציונליות

אחת המילים החשובות ביותר בהתאמת תאורה לעסקים היא פונקציונליות, שכן תאורה לא משמשת רק כדי להאיר חדרים חשוכים, אלא צריכה להתאים לשימוש שנעשה בחלל. התאמה פונקציונלית של התאורה לכל חדר ואזור במשרד או בחנות יאפשר לכם להשתמש בתאורה בחכמה, כך שהיא באמת תשפיע על הנוכחים בחדר.

כך לדוגמה, באזור בו נמצאים שולחנות העבודה והמחשבים נעדיף תאורה עילית ובהירה שתמוקם כך שלא תיווצר השתקפות על צג המחשב, באזור המנוחה נבחר בתאורה רכה ונעימה ובחדרים שמשמשים למטרות שונות כמו חדרי ישיבות נעדיף תאורה מגוונת הניתנת לשליטה והתאמה.

חישוב תאורה

לפעמים אנחנו נכנסים לחדר ומרגישים שהמקום פשוט מואר מדי, במקרים אחרים אנחנו חשים אפלוליות ומחסור בתאורה. כדי שזה לא יקרה בעסק שלכם כדאי להשתמש גם בתוכנות מחשב המאפשרות לחשב כמה אור יפלוט כל גוף תאורה, וכיצד האור יתפזר בחלל בהתחשב ברהיטים והחפצים שבחדר. בעזרת שימוש בחישוב תאורה תוכלו להימנע מעודף או חוסר אור, וליהנות מתאורה אידיאלית בעסק.

לחסוך באנרגיה

בחירת תאורה לא צריכה להתמקד רק בעיצוב והארת המשרד, אלא גם בחיסכון באנרגיה. הרצון לחסוך באנרגיה לא נובע רק ממגמות ירוקות ואהבת הסביבה, אלא גם ממניע כלכלי של חיסכון בהוצאות החשמל. תאורה שפולטת חום רב עלולה לגרום לחוסר נוחות לעובדים וללקוחות, ולאלץ אתכם להפעיל את הקירור בעוצמה גבוהה יותר.

בנוסף, גופי תאורה זוללי חשמל יגרמו לחשבון החשמל שלכם לנסוק. כדי להימנע מכך כדאי לבחור גופי תאורה חסכוניים בחשמל שמספקים תאורה בלי לגרום לנוכחים להזיע.

פרופיל סכין 018

ספוט לפס צבירה הייטק 331

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לעסק?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים