תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

תאורת גבס שקועה – הפתרונות שלנו

תאורת גבס שקועה מהווה אלמנט ייחודי בעיצוב הבית כולו. היא מספקת אור מרענן, משדרגת את החלל, נותנת מראה נקי ומייצרת תחושה של מרחב פיזי. ללא ספק, גופי תאורה שקועים הם הדבר החם בעולם התאורה.
הדמיה-מגנט-טיקטוק-שקוע

סוגי תאורה לפי פונקציות וצרכים

גופי תאורה שקועים מתאימים למגוון רחב של שימושים. הן לשימוש ביתי והן לעיצוב חללים עסקיים כמו משרדים ובתי מלון. היוקרה של תאורה שקועה ניכרת היטב הן באופן פיזור האור, בעיצוב המינימלי של גוף התאורה, ובהשתלבות בצורה אלגנטית בתקרה או בקיר.

יתרונות גופי תאורה שקועה באים לידי ביטוי בכך שהם נסתרים ויכולים להתאים לחללים קטנים ולתקרות נמוכות. כמוכן הם מאפשרים לשחק עם עוצמת האור ולסייע ליצירת אווירה שונה. גופי תאורה שקועה מגיעים בגדלים שונים ובמגוון צורות ולרוב מותקנות בתוכם נורות לד, אשר ידועות כחסכוניות. מלבד יצירת אווירה ושליטה על עוצמת האור בבית משמשת התאורה השקועה גם להארה והדגשה של אלמנטים עיצוביים בחלל בצורה ממוקדת כמו תמונות, חפצי אומנות ואפקטים על קיר.

  לרכישה פרופיל תאורה פעמון

פאנל לד לתאורה כללית

פאנל לד הינו פלטה שקועה המגיעה בגדלים שונים והופכת לחלק מן הקיר או התקרה באופן כמעט מלא, מה שהופך את את עיצוב החלל למרשים ונקי. בזכות נורת הלד הפאנל אינו פולט חום, חוסך בחשמל ומגיע עם אורך חיים גבוה במיוחד ביחס לפתרונות תאורה אחרים.

פאנל הלד יכול להתאים לחללים שונים אודות לתכונותיה של הנורה ולכך שהיא מגיעה במגוון רחב של טמפרטורות – החל מתאורה בצבעים חמים – K2800-3500 המתאימה לחללים ביתיים וליצירת אווירה חמימה ומשפחתית ועד לצבעים קרים-כחלחלים – 6000k המתאימים לתאורה במשרדים, משטחי עבודה וכן בחדר השירותים והאמבטיה.

 לרכישה פרופיל תאורה 80X90 עם כנפיים

ספוטים שקועים

הספוטים השקועים נכנסו לחיינו לפני כשני עשורים ומאז שומרים על מעמדם כגופי תאורה פונקציונאליים ומינימליסטים. השימוש בספוטים שקועים מהווה פתרון אסתטי ופונקציונלי כאחד – הם שומרים על מראה קלאסי, יכולים להאיר נקודות ספציפיות בחלל ולהעצים אותן ומצד השני הם מתאימים מאוד במקרים בהם יש צורך לשלב תאורה בחלל צפוף או במקומות קטנים כדוגמת ארונות, מדפים וספריות.

שימוש נוסף של ספוטים הוא בתאורה שקועת רצפה גם בתאורת חוץ וגם בתאורת פנים. יחד עם זאת, הספוטים השקועים אינו מתאימים לבדם להאיר חלל גדול ויש לשלב אותם בהתאמה עם גופי התאורה האחרים.

 לרכישה סקיני 60 עם כנפיים

פרופיל שקע לפי מטר

פרופיל שקוע הינו פתרון מצוין להארה של אזורים ייחודיים בבית. הפרופיל הינו פס אלומיניום המגיע במגוון צורות ואורכים ומעוצב על ידינו לפי צרכי הלקוח ודרישות החלל. השימוש בפרופיל השקוע הינו כלי מצוין לתכנון יצירתי של הארה ומאפשר התקנה כמעט בכל אזור בבית – בקירות, בתקרה, ברצפה ובחריצים הדורשים תאורה מספקת אך מינימליסטית כמו פס תאורה בין השיש לקיר המטבח, בשקע שבין המדרגות, לתאורה מלווה במדרגות, שבילים ומסדרונות. גם כאן נורת הלד מביאה את יתרונותיה והופכת את השימוש בפרופיל השקוע לחסכוני, משתלם ומגוון.  

כחברת תאורה המייצרת את הגופים במפעל תוצרת כחול-לבן, היתרון הברור לבחירת גופי תאורה שקועים הוא תכנון מקדים ומקצועי של החלל עם יועצי התאורה שלנו וייצור לפי מידות לא סטנדרטיות  ובהתאמה  לרצונות הלקוח, מה שמוביל ליצירת חלל מואר בצורה משולמת.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים