תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

איך בוחרים תאורה נכונה ונעימה למקלחת?

על מה אתם רוצים לקרוא?
תאורה לחדר אמבטיה

מקלחת היא מזמן לא רק מקום לניקיון הגוף. חדר הרחצה הוא גם המקום הרגוע שלנו, בו אנחנו יכולים לשטוף מעלינו את היום הארוך שעברנו, להרגיע את הגוף ולנקות גם את הנפש. כדי שהמקלחת באמת תצליח לתת לנו את החוויה הזו, חשוב לשים דגש על עיצובה. מראה חדר הרחצה משפיע מאוד על האווירה שנרצה לשוות לו. חלק חשוב ביותר בהיבט זו הוא התאורה, שמכתיבה במידה רבה את התחושה בחדר. מעוניינים להפוך את המקלחת שלכם לנעימה ומפנקת במיוחד? כדאי להקפיד על הכללים הבאים לבחירת תאורה למקלחת מנצחת.

תאורה מרכזית – הרחק ממקור המים

המשוואה המסוכנת של חשמל ומים ידועה לכל, לכן בחדר האמבטיה חשוב במיוחד להציב את התאורה הראשית במרחק סביר ממקור המים. כדאי לבחור בנקודה מרכזית בחדר, ממנה האור יוכל להתפזר באופן שווה ואחיד. יש להקפיד לבחור בגוף תאורה מוגן ממים ועמיד בפני לחות, זאת על מנת לשמור על בטיחותם של בני הבית. אם ישנה אפשרות לבחור בגוף תאורה מכוסה, הדבר מומלץ אף יותר.

תאורת מראה – עוצמתית ונקיה

למרות שכדאי לבחור בגוונים חמימים כאשר אנו רוצים לשוות אווירה אינטימית, מעל המראה עדיף לבחור דווקא בתאורה לבנה. זאת, מכיוון שהמראה בחדר הרחצה משמשת לעיתים רבות לפעולות כמו גילוח ואיפור. במצבים אלו, נרצה לקבל את התמונה המדויקת ביותר בצבעים אמיתיים. בחירה בתאורה חלשה או בעלת גוון עלולה להביא לתוצאות לא רצויות, שיראו באופן שונה עם היציאה מהחדר ומעבר לתאורה אחרת.

תאורה שקועה – אסתטיקה מינימליסטית

אם בחדר הרחצה שלכם יש תקרה שקועה, ניתן לשלב בה גופי תאורה שקועים במקומות שונים. היתרון של גופי תאורה אלו הוא באווירה המיוחדת שביכולתם ליצור. הם לא בולטים, לא מושכים תשומת לב מיותרת, ועם זאת ביכולתם להאיר פינות שונות בחדר וליצור בו אשליה של גודל. בחירה בתאורה זו מומלצת במיוחד לאלו המבקשים לשמור על עיצוב בקווים נקיים ועדיין להצליח ליצור אווירה נעימה.

שליטה באור – פונקציונלי גם בלילה

התאורה בחדר הרחצה יכולה להיות בעייתית במיוחד בחושך. חדר זה משמש אותנו גם באמצע הלילה, במצבים בהם אנו קמים משינה ועוברים מחדר חשוך לחדר מואר. המעבר עלול להיות לא נעים ולהכאיב לעיניים, לכן כדאי לבחור בתאורה שניתן לשלוט בה. תוכלו להחליט לפצל את גופי התאורה לשני מתגים, כך שמתג אחד ישלוט על התאורה הראשית ומתג אחד על תאורה חלשה יותר מעל השירותים. דרך אחרת היא להיעזר בדימר (עמעם) ששולט על עוצמת התאורה. הדימר יכול לשמש אתכם לצרכים נוספים, למשל ביצירת אווירה רגועה ונינוחה בעת אמבטיה מפנקת.

צריכים עזרה בעיצוב התאורה במקלחת?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת לכל מקום בבית.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים