תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

איך לבחור נכון תאורה לתקרה נמוכה

כשאנחנו מדברים על עיצוב חלל – אי אפשר שלא לשים את האצבע על אחד המרכיבים החשובים שבו, שיכול לחולל פלאים – התאורה.
תאורה לתקרה נמוכה

לבחירה בתאורה המתאימה לגובה התקרה ולגודל חלל החדר יש משמעות רבה המשפיעה על חווית השהיה ועל נראות הבית כולו. ביכולתה לכסות על פגמים, להעצים חללים וחפצים ולהפוך כל חדר מגושם לפנינה וכל חלל אפרורי לאלומה של אור. פיזור נכון של האור, שילוב עם אלמנטים נוספים, תפיסת מקום בחלל והפרעה למעבר ולחפצים אחרים – כל אלה צריכים להילקח בחשבון כשבוחרים גוף תאורה. אז כיצד נבחר תאורה לתקרה נמוכה, נפיק ממנה את המיטב ונגרום לה לעבוד לטובתנו?

ליצור אשליה מדומה באמצעות גופי תאורה

במקרים בהם נהיה מעוניינים ליצור אשליה של מרחב או דחיפת אור, לדוגמא כשיש לנו תקרה נמוכה, גבוהה, כשקירות החדר כהים וכדומה, בחירה בתאורה מתאימה תסייע לנו לייצר אווירה חדשה ולהפוך את החדר למה שאנחנו רוצים שהוא יהיה. פתוח, רחב, נקי, או לחלופין – סגור, מצומצם ואטום. כשמדובר בתקרה נמוכה, בבואנו לבחור גוף תאורה מתאים כדאי לשים לב לדברים נוספים הנמצאים בחלל החדר; רהיטים גבוהים, כדוגמת מזנון וארונות, מקטינים את החדר עוד יותר כשהם תופסים לנו מקום ונפח. נשים לב לאופן כניסת האור הטבעי אל החדר ועוצמתו ואת צבע האור המתאים ביותר בו אנחנו מעוניינים, כך שישווה לחדר מראה פתוח. כלל המרכיבים צריכים לעבוד יחד והכל במטרה לייצר נפח חלל גדול יותר.

גופי תאורה המתאימים לתקרה נמוכה

בחירה בגוף תאורה מתאים היא משימה חשובה במיוחד. תקרה נמוכה עלולה לגרום לתחושת מחנק וביכולתו של גוף תאורה מתאים לייצר תחושה שונה לחלוטין בכל הנוגע למרווח, פתיחות, אור, גובה. המלצה טובה לתקרה נמוכה הינה תאורה צמודה לתקרה, אשר לא תופסת נפח במרחב, בדיוק כמו שלחדר קטן אנו לא נכניס רהיטים גדולים. אופציה נוספת, מעולה ויפיפיה, היא תאורה שקועה בתקרה. מדובר על גופי תאורה הבנויים כחלק מהתקרה ותופסים איתה את אותו הקו, לא נופלים כלפי מטה ולא תופסים נפח כלל. ממש להיות עם – ולהרגיש בלי. אופציה שלישית ונהדרת היא להתקין גופי תאורה בקיר סמוך לתקרה ובמרחק סביר ממנה כשהאור מכוון כלפי מעלה. כשהקיר לבן, הוא מחזיר אור חזרה אל החדר כולו.

תאורה נכונה לאיכות חיים טובה

לסיכום, בחירה בגופי תאורה מתאימים תשרת את כל יושבי הבית, תייצר אווירה נעימה ולא חונקת ותשפר את איכות החיים. חלל עם תקרה נמוכה צריך להיפתח ולתת תחושה של מרחב עם גופי תאורה מינימליסטים, תוך התחשבות במרכיבים נוספים הנמצאים בסביבה. על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולהתאים תאורה נכונה לתקרה נמוכה שתשתלב בצורה אופטימלית עם חלל החדר, מומלץ להיוועץ עם מומחים בתחום.

דוגמאות לתאורה צמודת תקרה

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%A4%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%92%D7%93%D7%99/

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%95%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%92-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A7%D7%A8%D7%94/

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%92%D7%95%D7%A3-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A4%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%AA%D7%95%D7%A3/

מחפשים תאורה לתקרה נמוכה? צריכים עזרה בעיצוב התאורה לבית?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים