תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

בחירה נכונה של תאורה למטבח

על מה אתם רוצים לקרוא?
תאורה במטבח

בתמונה: עיצוב נטלי וקס קידר

תמיד התלבטתם כיצד ניתן לשלב נכון תאורה למטבח? אנחנו כאן כדי לעזור! במאמר נשתף אתכם בכמה מן המרכיבים החשובים ביותר שיש להתחשב בהם בעת בחירת התאורה למטבח, בהתאם לגודל, שימוש וסגנון העיצוב.

המטבח הוא חדר בפני עצמו, או חלק ממרכז הבית?

כאשר אתם בוחרים תאורה למטבח או בוחרים עיצוב למטבח באופן כללי, חשוב מאוד להתחשב במיקומו של המטבח ביחס לסלון, פינת האוכל או שאר האזורים בבית. בדרך כלל, התאורה שנבחר למטבח לא תהיה מרשימה כמו זו שנבחר לאזור המרכזי בבית,

אולם אם המטבח הוא אכן יחידה בפני עצמה, אז יש מקום בהחלט להתקין מנורה מעוצבת ואפילו גדולה, תלוי כמובן בטעמכם. עם זאת, שימו לב שגם כאשר המטבח מהווה יחידה בפני עצמה, עדיין ייתכן מאוד שהוא יהיה קטן ולכן לא רצוי להעמיס עליו עם יותר מדי פרטים, לרבות תאורה גדולה.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%AA%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8-%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%98-%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%97%D7%A8/

אי אפשר בלי להזכיר את הפונקציונאליות

זה ממש לא סוד שישראלים מבלים המון זמן במטבח. האהבה שלנו לארוחות גדולות כנראה מתבטאת באורח החיים שלנו, שמחייב גם את התאמת העיצוב לצרכים שלנו בפועל. לכן, שימו לב שכל תאורה שאתם בוחרים תתאים לשימוש שלכם במטבח, מבחינת מיקום, סוג אור ועוד.

אם כבר מצאתם את גוף התאורה המושלם עבורכם והוא לא מאיר מספיק חזק, תמיד ניתן להוסיף עוד נורות קטנות ודקורטיביות פה ושם כדי להאיר אזורים מסוימים בלבד, או לשלב ספוטים שקועים באזורים מסוימים, כמו מעל הכיריים, או לצד משטח העבודה העיקרי.

אל תתביישו לשלב כמה גופי תאורה

אם כבר הזכרנו הוספת נורות קטנות, חשוב לציין שניתן בהחלט לשלב במטבח כמה גופי תאורה, בייחוד בחללים גדולים.

גופי התאורה יכולים להופיע בקצוות החדר ואף במרכזו, כאשר אתם משתמשים בכמה גופי תאורה זהים, או כאלה המדברים באותה שפה עיצובית, היוצרים תחושה של עקביות והרמוניה.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%A9%D7%91%D7%AA%D7%90%D7%99-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%99/

התאמת תאורה לקונספט קיים

מטבחים רבים כיום מעוצבים לפי סגנון מאוד מסוים (לרבות מטבח כפרי וכד'). בהתאם לכך, בחירת התאורה צריכה להיעשות בהתאם. חשוב לציין שקיימים גופי תאורה רבים שיכולים להתאים כמעט לכל עיצוב ולכן אם אתם לא מוצאים בדיוק את מה שחיפשתם, גוף התאורה האידיאלי שיתאים לעיצוב הקיים.

תוכלו לבחור בגוף תאורה יותר אוניברסלי בעיצובו שישתלב אל תוך המטבח בצורה יחסית טבעית. זכרו, פעמים רבות עדיף לבחור בתאורה סולידית יחסית, בייחוד כשאזור המטבח ממילא כבר מכיל המון פריטים דקורטיביים, בכדי לא להעמיס על המטבח ולשמור עליו כאזור פתוח, מאוורר ומואר היטב.  

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים