תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

גופי תאורה יוקרתיים בהתאמה אישית

כשמדברים על גופי תאורה יוקרתיים, רובנו נחשוב על שנדליר מפואר וכבד, עשוי זכוכית שקופה עם כמה נורות בצורת נרות וקריסטלים תלויים ומתנדנדים מהגוף המרכזי....
ראטן-תלוי-8303-הדמייה

 האימג' הזה מתאים לזרם המרכזי בעולם התאורה של לפני כמה עשרות שנים, אבל כשאומרים היום 'גוף תאורה יוקרתי', מתייחסים לאלמנט שייחודו מתחיל מהתכנון ההנדסי, העיצוב הויזואלי, השימוש בחומרים יוקרתיים ונורות מיוחדות. גופי תאורה יוקרתיים מגיעים בכל הצורות, הגדלים, הצבעים והסגנונות – אלמנטים תלויים או עומדים, צמודים או שקועים בקיר או בתקרה ויכולים להתאים לכל חלל או חדר – מחדר השינה, הסלון והגינה דרך חדר האמבטיה והמטבח ועד המשרד, החנות והמסעדה.

איך לבחור גוף תאורה יוקרתי?

בראש ובראשונה, שאלו את עצמכם מהי המטרה של התקנת גוף התאורה? האם האלמנט ישולב בחלל לצרכי אסתטיקה ויופי בלבד, או שאנחנו זקוקים לגוף עוצמתי ופונקציונלי? שאלות אלו יעזרו לכם למקד את החיפוש אחר גוף התאורה המושלם עבורכם, ויצמצמו את הסיכוי לרכישת גוף שאינו מתאים לצרכים שלכם.

בחדר האמבטיה, המטבח והמשרד יש צורך בדרך כלל בתאורה פונקציונלית חזקה, שתאפשר עבודה ממוקדת ויעילה. לשם כך נבחר בגוף תאורה גדול ועוצמתי, שישטוף את החדר או את משטח העבודה באור חזק ובהיר.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%A0%D7%95-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%99-18-%D7%99%D7%97/

אווירה אינטימית ורומנטית

לעומת זאת, בחדר שינה, בו נרצה ליצור אווירה אינטימית ורומנטית, מתאים יותר לבחור כמה גופי תאורה יוקרתיים כדי לאפשר שליטה בעוצמת האור ולהתאים אותו בכל רגע  לצרכי הדיירים – לקריאה, למנוחה ועוד. ניתן לשלב כמה גופי תאורה – צמודים לקיר לצידי המיטה, תלויים או שקועים בתקרה או עומדים על רהיט או על הרצפה בפינת החדר. לחדרי שינה עדיף לבחור תאורה בגוון חם על סקאלת טמפרטורת האור, כדי לקבל אור רך ונעים.

מרטל תקרה

הסלון ופינת האוכל הם האזורים בבית בהם באמת ניתן לתת יד חופשית לדמיון שלכם ולהתפרע עם גופי תאורה יוקרתיים מעוצבים כראות עיניכם. בסלון כדאי להתמקד בגוף תאורה אחד, גדול ומרשים, עומד או תלוי מהתקרה במרכז החדר, ולשלב כמה ספוטים שקועים בתקרה, להארה על תמונות וחפצים מיוחדים. בפינת האוכל נהוג לתלות אלמנט בגובה נמוך מעל השולחן, כך שיאיר את מה שבאמת חשוב אבל באופן נעים ורך. גם בסלון ובפינת האוכל נבחר תאורה בגוון חם, כדי לשמר אווירה משפחתית חמימה ונעימה.

צריכים עזרה בבחירת גוף תאורה יוקרתי? אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת. לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה לחצו כאן >>  

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים