תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

גופי תאורה מברזל- בחירה לשנים או טרנד חולף?

על מה אתם רוצים לקרוא?
גופי תאורה מברזל

בתוך מבול המגמות בעיצוב ששוטפות את המרחב הפרטי והציבורי – יש טרנד אחד בתחום התאורה שמלווה אותנו כבר תקופה ארוכה ונראה שהוא כאן כדי להישאר – גופי תאורה מברזל. מדובר באלמנטים ממתכת או דמויי מתכת בעלי מראה גולמי וטבעי, אשר מעניקים מראה מחוספס ואותנטי באותה נשימה.

ברזל כחומר גלם

שמו של הברזל ללא ספק הולך לפניו: הוא חזק ועמיד, מתכתב מצוין עם חומרים טבעיים אחרים כמו עץ, זכוכית, בטון ואבן אך השימוש בו מביא גם חששות לגיטימיים מכבדות החומר ומהיווצרות חלודה. רוב גופי התאורה המתכתיים האיכותיים עשויים ברזל מגולוון (ברזל בציפוי אבץ בטמפרטורה גבוהה), חומר הדורש תחזוקה מינימלית ועמיד בפני קורוזיה, ריקבון, אש ונזקי מזג האוויר. ניתן למצוא שימוש בברזל לסוגיו השונים בחללים המעוצבים בעיצוב כפרי אך גם בחללים המעוצבים בסגנון מודרני.

רול כפול צמוד קיר

שילוב ברזל בחלל בעיצוב כפרי

סגנון עיצוב הפנים כפרי, או עיצוב "פרובנס", מגיע אלינו מבתים רחבי ידיים ומוארים באירופה ובארצות הברית והוא מתאפיין במראה אותנטי ואינטימי, כזה שגורם לנו לרצות להתכרבל עם כוס תה מול האח הבוערת. סגנון עיצוב זה מאופיין בשימוש בחומרים טבעיים כגון ברזל, אבן, סוגים שונים של עץ וזכוכית והגוונים השולטים בו הם שמנת, גוונים עדינים של חום בשילוב צבעים חמים כמו אדום וצהוב. גופי תאורה מברזל מתאימים בצורה מושלמת לחללים בסגנון כפרי שכן הברזל מתאים למשפחת החומרים והגוונים הללו, ויהפכו את החדר למזמין, חמים ומשפחתי.

שילוב ברזל בחלל בעיצוב מודרני

גופי תאורה מברזל בצורתו המתכתית, ישתלבו באופן מדויק גם בחללים בסגנון עיצוב מודרני, המתאפיין בקווים נקיים וגוונים מונוכרומטיים שיוצרים אווירה הייטקיסטית ואלגנטית. סגנון עיצוב זה שואב השראה מהמהפכה התעשייתית ומבוסס על עיצוב פונקציונלי, צורות גיאומטריות וקו נקי מקישוטים. למרות זאת, חלל בעיצוב מודרני אינו בהכרח משדר קור וניכור ובבחירה מושכלת של אלמנטים עיצוביים ניתן לייצר תחושה חמימה וביתית. גופי תאורה ממתכת יתאימו לסגנון העיצוב המודרני, שכן הם יוצרים לוק תעשייתי, מבריק, חד ונקי ומעניקים תחושה יוקרתית העומדת במבחן הזמן.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%9B%D7%9C%D7%95%D7%91-015/

לסיכום, גופי תאורה מברזל ישתלבו נפלא בחללים בסגנונות שונים ואפילו מנוגדים. השימוש בברזל בשילוב עץ או זכוכית עובד מעולה, דורש תחזוקה מינימלית ונשמר לאורך שנים. ניתן לעצב גופי תאורה כאלה בהתאמה אישית לכל בית או עסק, תוך התחשבות בשפה העיצובית השולטת בחלל ובחומרי הגלם בהם נעשה שימוש.

מרטל קיר

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים