תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

הייחודיות בגופי תאורה מזכוכית

על מה אתם רוצים לקרוא?
גופי תאורה מזכוכית

קרדיט לצילום: Moran Vizel

זכוכית היא חומר גלם איכותי ונפוץ בתחום הריהוט, עיצוב, דקורציה וגופי התאורה וניתן לראות אותה בשימוש נרחב בפריטים במגוון סגנונות עיצוב, מתעשייתי מודרני ועד כפרי. אחד השימושים הנפוצים ביותר של הזכוכית הוא בייצור גופי תאורה, מכיוון שבשל שקיפותה יש לה יכולת פיזור אור של 360 מעלות ולכן היא אידאלית להארה של סביבה רחבה. יש מנורות זכוכית פשוטות ושקופות בצבעים שונים או מנורות ייחודיות, המשלבות ניפוח לצורות וטכניקות ויטראז' שונות.

זכוכית בצורתה הטהורה היא תרכובת של סיליקון וחול המטופלת בחום גבוה והיא מציעה תכונות ייחודיות שהופכות אותה לכל כך פופולרית בייצור מוצרים. היא חזקה יחסית, עמידה לשחיקה ולחום, נשמרת לאורך שנים, קלה לתחזוקה וניקיון, שקופה לחלוטין ובתוספת חומרים מסוימים היא משנה את תכונותיה וכך נוצרת זכוכית מחוסמת, זכוכית חלבית, זכוכית בצבעים ובתבליטים שונים ועוד.

מרטל תליה


גופי תאורה מזכוכית בעיצוב כפרי

סגנון עיצוב כפרי או סגנון עיצוב פרובנס מאופיין בשימוש בחומרים טבעיים כגון ברזל, נחושת סוגים שונים וכהים של עץ, אבן טבעית, פרופילי ברזל וטקסטיל מעוטר בצבעים רכים. זכוכית על גווניה ותבליטיה השונים תשתלב נפלא בחלל בעיצוב כפרי, כיוון שהיא מתאימה ליצירת אווירה משפחתית ואינטימית המשלבת תאורה בגוונים חמים ורכים. גופי תאורה מזכוכית בסגנון קלאסי בשילוב נורות פחם יעניקו לכל חלל מראה וינטג'י עדכני ומתוחכם. אפשרות נוספת המעניקה לוק רטרו ונוסטלגי היא שילוב של נברשות זכוכית מאסיביות, שימשכו את העין מיד ויגנבו את ההצגה בכל חדר.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%AA-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%99-2282/

גופי תאורה מזכוכית בעיצוב מודרני

חללים בסגנון עיצוב מודרני ומינימליסטי מאופיינים בשימוש בקווים ישרים ונקיים, בצבעים מונוכרומטיים קרים – שחור ולבן ובחומרים תעשייתיים וקרים כמו זכוכית, בטון, מתכת ונירוסטה. זהו סגנון מאופק ונקי, הנמנע מעומס צבעים או חפצים ומבוסס על האמרה – Less is more. שילוב זכוכית באלמנטים של תאורה תתאים כמו כפפה ליד בחללים בעיצוב מודרני, שכן הזכוכית יוצרת מראה יוקרתי ומבריק והיא מככבת כחומר גלם לגופי תאורה בעלי מראה הייטקי קר, כמו גופים לינאריים דקורטיביים, המשרים אווירה אלגנטית בשילוב עם תאורת לד בגוונים קרים.

צריכים עזרה בתכנון גופי תאורה מזכוכית? אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה לחצו כאן >>  

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים