תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

10 דרכים להשתמש בשרשרת נורות בעיצוב הבית

אין ספק שמבין כל הדרכים לעצב ולהחיות את הבית – השימוש באור הוא אחת הדרכים המוצלחות. בכל מקום בו תוסיפו פסי לד נסתרים, מנורת קריאה עומדת מרשימה, או ספוט שמצביע בדיוק על הנקודה הנכונה, תראו איך צביון הפינה משתנה, הופך לחי יותר, נקי יותר, נעים יותר.
שרשרת-נטיפי-לד

זו הדרך להכניס אל תוך הבית, תרתי משמע, את האור שחסר לו. אחת הטכניקות המתוקות ביותר לשימוש באור היא בחירת שרשרת נורות למיקומים שונים ברחבי הבית. זה לא פתרון ששייך רק לחג המולד או למסיבות, אלא תוספת חגיגית, מרשימה וקסומה אל כל בית. הנה כמה דרכים בהן תוכלו להכניס שרשרת נורות גם אל הבית שלכם!

1. הפכו את המיטה שלכם לחופה של כוכבים

אין הרבה אנשים שלא ירצו להכנס ולהתכרבל בתוך מיטה כזאת. גם אם תבחרו שלא להוסיף בדים וליצור חופה אמיתית כמו בתמונה, רק השימוש בשרשרת נורות ליד המיטה יוצר תחושה חמימה, נעימה, תחושה של בית ורצון להשאר במיטה כל השבת…

2. צרו אומנות!

אם המילים "פרויקט DIY" לא מפחידות אתכם, תוכלו לקחת את האומנות הקונבנציונלית שאתם תולים על הקירות ולהפוך אותה לאישית יותר בזכות יצירתיות, כמה תמונות ושרשרת נורות כמו בתמונה הבאה.

3. צרו גופי תאורה טבעיים

כל ענף עץ פשוט יכול להפוך לגוף התאורה החדש שלכם אם רק תצרפו אליו שרשרת נורות באור לבן, וניתן להניח אותו בכל חלק בבית, אפילו בחדר השינה.

4. אפשר גם לתלייה

כן, אם אתם ממש מתעקשים וממש יצירתיים, תוכלו להכין אפילו גוף תאורה תלוי מעץ ושרשרת נורות, למשקיענים בלבד:

5. עטפו חפצים יומיומיים בנורות

היופי בשרשרת הנורות הוא שניתן לכרוך אותה סביב כמעט כל פריט, והעבודה שלכם היא לחשוב מהו הפריט הכי מגניב. אנחנו נוטים לכיוון הסולם הזה שהפך מחפץ מוזנח ומוזר, לפריט הכי יפה בבית.

6. הכינו לעצמכם ראש מיטה חדש

זה נראה מסובך, אבל באמת שזה לא. כל מה שאתם צריכים זו רפסודת עץ כלשהי, עליה אתם מלפפים את שרשרת הנורות. המשקיעים יצבעו או יכתימו את העץ לפני כן, ולא ישכחו להשאיר מקום לחוט החשמל.

7. קשטו את פינות הבית

לא משנה באיזה חדר מדובר, כל פינה יכולה להרוויח משרשרת נורות נעימה שמשתלשלת מהתקרה אל הרצפה. ניתן, כמו בתמונה, למסגר ממש קיר שלם עם הנורות, או לבחור רק פינה אחת אותה תדגישו. קחו בחשבון שלחללים גדולים בבית כמו בסלון, מומלץ להשתמש באור לבן ולא באור צהוב.

8. הפכו את פינת האוכל לחלל שמח וכיפי

אחד החלקים הכי משפחתיים ומהנים בבית הוא פינת האוכל. כל המשפחה נאספת בערבי שישי או סתם באמצע השבוע כדי לאכול יחד ולחלוק חוויות. שרשרת נורות תוכל להפוך את האזור הזה לאפילו יותר שמח וצבעוני, וכאן גם תוכלו לתלות אותה בלי כללים, בכל צורה גחמנית ומהנה שנראית לכם!

9. חדר הילדים שלכם הופך קסום ברגע

אין ילד שלא ישמח לתוספת של קסם בחדר שלו, בנים ובנות כאחד. תוכלו למצוא מגוון של שרשראות נורות ולתלות בתוספת ציור קיר, איור, תמונות או פוסטרים כדי ליצור פינת חמד אמיתית.

10. כן, אפשר גם באמבטיה!

תהיו כנים, יש מישהו שלא היה רוצה לטבול באמבטיה כזאת? ואין צורך להשקיע בצורה מיוחדת, אלא לכרוך שרשרת נורות סביב המראה הגדולה, או בפינה הצמודה לאמבטיה כדי בפעם הבאה שתרצו לטבול, תרגישו בדיוק כמו באגדות.

אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת לכל מקום בבית.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים