תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

7 דרכים יצירתיות לעיצוב פינת אוכל

היא משמשת אותנו לאירוח, לזמן איכות עם המשפחה ולארוחה רומנטית  – פינת האוכל שלנו היא אחד המקומות המיוחדים ביותר בביתנו....
עיצוב: יואן שוקרון צילום: עידן גור

פנית האוכל שלנו בדר"כ לא מקבלת את תשומת הלב הראויה לה. מתלבטים כיצד להפוך את פינת האוכל לנעימה יותר? לא בטוחים כיצד אפשר לגוון בעיצוב? לפניכם 7 רעיונות יצירתיים המיועדים במיוחד עבור עיצוב פינת אוכל.

# 1 – נפרדים לשלום מהסטים

המחשבה הראשונה שעולה לרובנו כשאנו חושבים על פינת אוכל היא סט מוכן, כזה שכולל שולחן ו-6 כסאות תואמים. אולם, דווקא העיצוב הקבוע יכול להגביל, ליצור מראה משעמם ולא להתאים לאווירה בבית. לכן, כדאי לשקול דווקא לצאת מהתבנית הקבועה ולרכוש בנפרד שולחן וכיסאות. למתקדמים, ניתן גם לשלב בין סוגים שונים של כיסאות ליצירת לוק מודרני, אקלקטי ומסקרן.

# 2 – זורקים צבע לחלל

ריהוט בגוון עץ כהה? אולי דווקא לבן ונקי? אנחנו מציעים לוותר על הצבעים הרגילים ולהכניס קצת עניין לבית. הכוונה היא כמובן לא לסט שלם בצבעי בורדו או טורקיז, אבל ניתן בהחלט לשלב שולחן בצבע סטנדרטי עם כסאות צבעוניים. למי מכם שמפחד להתחייב, אפשר גם לבחור בריפוד בגוון צבעוני הניתן להחלפה כאשר הצבע מתחיל להימאס.

# 3 – מפנים מקום  

פינת האוכל שלכם קטנה? בוודאי תשמחו לשמוע שיש פתרון מצוין שגם יוסיף לפינה שיק מיוחד. האם חשבתם להחליף את הכיסאות הסטנדרטיים בשני ספסלים ארוכים בצידי השולחן? תוכלו להשתמש בשני הספסלים לאירוח, או לחלופין להשתמש רק באחד כשמספר הסועדים קטן. בזמן שהפינה לא בשימוש ניתן להצמיד את שני הספסלים לשולחן ובכך לחסוך במקום.

# 4 – משקיעים בתאורה

אם אתם מחפשים דרך להכניס עניין לפינת האוכל, אנחנו דווקא כן ממליצים ללטוש עיניים בתקרה. אם תציבו מעל השולחן גוף תאורה מעניין, תוכלו גם להכניס פריט עיצובי מיוחד וגם להוסיף אור חמים ונעים. כך, הרווחתם שתי ציפורים במכה אחת: גם חידוש במראה וגם שינוי אווירה.

# 5 – יוצאים מהקופסא

אחד הטרנדים הכיפיים ביותר בתחום פינות האוכל הוא שולחנות אוכל עגולים. שולחנות אלו לא רק יוצרים מראה מיוחד, אלא גם מאפשרים לסועדים לשבת במרחקים שווים ולנהל שיחות בחופשיות. אם תשאלו אותנו, מדובר בפתרון נפלא גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת הצרכים של בני הבית.

# 6 – לא מתעלמים מהקירות

חידושים בפינת האוכל לא חייבים להגיע מהשולחן ומהכיסאות, אלא גם מהקירות. אם תחשבו על כך, תגלו שפינת האוכל היא המרכז של המשפחה, המקום של כולם לשבת, לשוחח זה עם זה ולאכול יחד. במקום כזה, ראוי שגם הקירות יתאימו לאווירה המשפחתית. תוכלו לעשות זאת על ידי שילוב של תמונות קטנות במסגרות מגוונות או גופי תאורה המאירים על הקירות, דבר שיוצר מעין פסיפס מיוחד ומוסיף הרבה עניין לחדר.

# 7 – מפתיעים עם שקיפות

אצלכם הכל על השולחן ואין סודות? כנראה ששולחנות שקופים נוצרו במיוחד עבורכם! שולחנות בגוון שקוף יוצרים מראה מיוחד ומפתיע, המשדר תחושה של פתיחות ושיתוף. בבחירה בשולחן שקוף יש אמירה על האווירה בבית ועל הרצון שלכם לשים במרכז לא רק את האוכל, אלא גם את בני המשפחה והאורחים.

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לבית?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת לכל מקום בבית.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים