תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

המומלצים: 10 חנויות שוות במיוחד לעיצוב הבית!

איפה מוכרים את הרהיטים הכי יפים? היכן מתחבאים הפריטים שישדרגו לכם את המטבח? ואיך מוצאים את גופי התאורה המושלמים?
עיצוב in2design צילום יואב פלד

תמיד כיף לקנות פריטים לבית, אבל כשיודעים בדיוק איפה לחפש מתחילה החגיגה האמתית. הכירו את 10 חנויות העיצוב הכי שוות, שיעשו לכם נעים בלב ויוסיפו המון סטייל לבית.

#1 MOPU

חנות וירטואלית שמציעה שלל מוצרים לבית: כלים למטבח, כרבוליות, כריות נוי, גופי תאורה ואפילו עציצים. כולם בסגנון מינימליסטי ונקי, כזה שמצליח ליצור אווירה ביתית ונינוחה ובמקביל לשמור על סדר ופונקציונליות. באתר מוצעים למכירה גם ספרי עיצוב מרהיבים, שישתלבו נהדר בסלון ויצליחו לעשות את הרושם הנכון.

#2 Items Industrial

המקום המושלם למי שמחפש דרך להכניס הביתה אווירת רטרו מרעננת. חלל התצוגה מורכב כולו מפרטים ייחודים בסגנון וינטג' תעשייתי. כסאות בר מעוצבים ממתכת, שולחנות עץ במראה עתיק ואותיות נוי צבעוניות יקבלו את פניכם עם הכניסה לחנות. המיקום המיוחד, בלב שוק הפשפשים ביפו, רק מוסיף לחוויית הקנייה.

עולי ציון 9, יפו.

#3 שקע ותקע  

חנות שהיא בגדר חובה לא רק לחובבי עיצוב, אלא לכל מי שמעוניין להאיר את הבית בסטייל. בשקע ותקע יודעים שעיצוב הבית לא יהיה שלם ללא התאורה המושלמת, ודואגים להציע מגוון פתרונות לכל צורך וסגנון. מומלץ במיוחד להתרשם מקולקציות התאורה החדשניות, המצליחות לשלב בין מראה מודרני ונקי לבין תאורה חזקה ועוצמתית.
הרצל 129, תל אביב. http://shekaveteka.co.il/

#4 TWO.M

שתי חברות טובות מחליטות להגשים חלום ולהקים סטודיו. התוצאה היא חנות שמלאה בכל טוב: מצעים מכותנה אקולוגית, נרות, כריות מעוצבות, רשתות ברזל, עציצי קקטוס טרנדיים ושלל הפתעות נוספות. חלק מהמוצרים הם בעבודת יד, אחרים מיובאים מחברות סקנדינביות וכולם יחד יוצרים פסיפס מדליק ומעניין.
המשביר 5, אזור התעשייה חולון.

#5 שכטר בוטיק

מדובר בעסק של משפחה שחיה ונושמת עיצוב, בדגש על מוצרי טקסטיל. מילת המפתח היא צבעוניות מתפרצת, המתבטאת בכריות, כורסאות, הדומים ושאר פריטים המעוטרים בהדפסים וצבעים מגוונים. באולמות התצוגה תוכלו להתרשם גם מטפטים, שטיחים, רהיטים ואביזרים בעיצוב ייחודי.
הרצל 65, תל אביב.

#6 TEMA

תכשיטים, בגדים, מוצרי טקסטיל, נעלים, אקססוריז – והכל תחת קורת גג אחת. לעיניים קשה להחליט על איזה אגף להתקבע והידיים כנראה לא יישארו ריקות בסוף המסע. הסגנון הוא נקי ומודרני, ועם זאת תוכלו למצוא גם כמה פריטים מפתיעים.
קריית שאול 20, תל אביב.

#7 Ayuna

החנות המקוונת והמקסימה של יונת אור וגיא ברוך מציעה רהיטים מקוריים בייצור עצמי. צביעת העץ הייחודית, נגיעות הווינטג' והשימוש בחלקים ממוחזרים יוצרים קו עיצובי מרענן ומיוחד. תוכלו לבחור ברהיטים שיכניסו נגיעה מיוחדת של צבע, או דווקא בסגנון על זמני שישתלב היטב בכל חלל.

#8 BASIC

אתר האינטרנט המושקע של basic מצליח ליצור אווירה מיוחדת במינה, כזו שכמעט אפשר להריח ממנה את הים ולשמוע את הגלים. הפריטים המיוחדים, בהם בולט השימוש בחומרים גולמיים, יוכלו להשתלב בקלות בכל חדר בבית. מעניינים במיוחד הם השטיחים, המצעים והפוסטרים הכיפיים.
רחוב הדקל, מושב אודים

#9 SAGA

גלריית העיצוב המגניבה, הממוקמת בשוק הפשפשים, אוספת אליה רשימה מעניינת של אמנים ישראליים. תוכלו למצוא בה גופי תאורה מעוצבים, תיקים צבעוניים, מוצרי טקסטיל, רהיטים בעבודת יד, פופים מיוחדים ועוד מגוון רחב של פריטים מעניינים. גם אם לא תמצאו משהו להתחדש בו, הביקור בוודאי יצליח לעורר בכם השראה.
רבי פנחס 4, יפו

#10 Story

לחנות העיצוב הפופולרית קיימים 10 סניפים, רובם בתל אביב וסביבתה, אבל תוכלו גם לעשות את השופינג מהבית, באמצעות אתר האינטרנט. המבחר הרחב כולל, בין היתר, אביזרים לאמבטיה, כלי מטבח וכמובן שלל פיצ'פקעס מדליקים. הסגנונות מגוונים, כך שכל אחד יכול לאתר את הפריט החביב עליו.

מחפשים עזרה בעיצוב התאורה לבית בסגנון שלכם?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת לכל מקום בבית.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים