מספרות – או סלוני מעצבים, אם אתם רוצים לדבוק בטרנד הרווח בתחום מבחינת השמות – הן מאותם מקומות שכל אדם זקוק להם בשלב מסוים. הרי כולנו נרצה להסתפר או לעצב את השיער בשלב מסוים. בתור בעלי מספרה, אתם בוודאי יודעים שלא משנה כמה הטכנולוגיה בה השתמשמתם מתקדמת או באיזה מותג של מוצר לשיער תשתמשו (אינדולה, רבלון, שוורצקופף וכו׳), מה שחשוב בסופו של דבר, זה המראה בסוף התספורת: זה הרגע שבו יחליט הלקוח אם הוא מרוצה.

בעזרת התאורה הנכונה, יוכל כל לקוח לראות היטב כל שינוי, ואף ליהנות מהדגשה של כל פרט ופרט בעבודה שעשיתם. כאן אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים בעניין הזה בדיוק.

הכי חשוב: הגוון הלבן

חשוב מאוד במספרות להשתמש בתאורה בגוון לבן, אשר תספק אור שמראה היטב את פניו ואת אזור ראשו של המסתפר.

חשוב לא פחות: חום ואהבה

ובמילים אחרות – חשוב שהתאורה שלכם תהיה תאורה חמה, כי בסופו של דבר כולנו נראים טוב הרבה יותר בתאורה בסגנון הזה. תאורה קרה מאוד מחמיאה פחות לרוב האנשים.

הציבו תאורה בכל עמדת תספורת

רצוי שהיא תהיה סביב המראה – אפשר גוף תאורה חזק מעל המראה או כמה מנורות סביבה. כך המסופר ייראה טוב יותר על ידכם, הספרים, וגם יהיה ברור יותר בעיניו שלו.

תאורה בכל עמדה – גם כדי להימנע מצל

צללים באזור הפנים והראש יכולים לשנות לגמרי את התוצאה המתקבלת בעיני המסופר. חשוב מאוד שהתאורה תהיה חזקה מספיק מכל זווית, כדי להימנע מהיווצרות צללים.

בוחרים גופי תאורה? גוונו כמה שיותר

גיוון של אמצעי התאורה יאפשר לכם ליצור מראה מיוחד, שונה ומעניין, שלא רק ישיג את רמת התאורה המתאימה, אלא גם יוסיף לעיצוב של החלל.

אל תוותרו על התאורה הכללית

מאחר שכל עמדה בפני עצמה מוארת היטב, נוטים מעצבים רבים להשקיע פחות בתאורה הכללית – וזו טעות. חשוב מאוד שתהיה, בראש ובראשונה, תאורה כללית טובה, משום שהיא הבסיס לתאורה בחלל כולו.

התאימו את סגנון התאורה ללקוחות

במספרת נשים מומלץ להשתמש בתאורה נעימה ורכה יותר; במספרה של גברים אפשר להשתמש בתאורה נקייה יותר, ואפילו בכזו שתהיה בגוונים כחולים; מספרה לילדים, או כזו שפוקדים אותה ילדים רבים, תזכה לביקורים חוזרים אם תכלול תאורה צבעונית וכמובן – שמחה מאוד.