תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

טיפים תאורה למטבח

על מה אתם רוצים לקרוא?
תאורה-חזקה-למטבח

טיפים לבחירת תאורת מטבח
חושבים על עיצוב מחדש של המטבח הביתי שלכם? יכול מאוד להיות שלא תצטרכו לעקור את כל הארונות, לשנות את האריחים, ולשנות לגמרי את העיצוב של המטבח הביתי שלכם. יתכן מאוד וכל שעליכם לעשות כדי לסדר לעצמכם מטבח חדש הוא להתקין מספר אלמנטים פשוטים של תאורה שיעשו עבורכם את כל ההבדל. במאמר שלפניכם ריכזנו שלושה טיפים מרכזיים שיכולים לשנות את המראה הכללי של חדר המטבח שלכם, ולספק לכם בדיוק את השינוי שהייתם צריכים.
התאורה צריכה להיות חזקה מספיק לעבודה
לפני שמדברים על עיצוב, חשוב מאוד לזכור שתאורת מטבח מיועדת לעבודה, ולא רק ליופי. כאשר אנו חותכים, מטגנים, מבשלים ומקלפים, אנו עושים שימוש במגוון כלים ומבצעים מגוון פעולות, שחלקן יכולות להיות מסוכנות עבור האדם המבצע אותן. בדיוק כמו בכל מלאכה אחרת, למרכיב התאורה יש חשיבות רבה בבטיחות של המבצעים את המלאכה. לא משנה באיזה מרכיב תאורה תבחרו, הכי חשוב הוא שלא תבחרו מרכיב תאורה חלש שלא יספק את העוצמה הנדרשת למטבח הביתי שלכם ולאילו העובדים בו. תאורת מטבח חזקה לא חייבת להיות יקרה מבחינת הוצאת החשמל שהיא גוררת. ישנם אלמנטי תאורה רבים שמספקים אור חזק ביותר מבלי הצורך בבזבוז רב של חשמל.

כיוונים מנוגדים משלימים את שדה התאורה
אל תסתפקו באלמנט תאורה אחד במטבח שלכם. תאורת מטבח המורכבת מכמה אלמנטים שונים של תאורה היא פתרון נהדר לעיצוב התאורה של המטבח שלכם. כאשר אתם מבשלים במטבח, תצטרכו תאורה מסוג אחד, וכאשר אתם סתם ניגשים אל המקרר כדי לבדוק מה חדש, תאורה פשוטה ויחידה יכולה להספיק. כאשר אתם מתקינים אלמנטי תאורה שונים במטבח שלכם, חשוב לדאוג לכיסוי מלא של כל הזוויות של המטבח הביתי שלכם על מנת לא לפספס שום חלק ומרכיב בשטח המטבח ולאפשר כיסוי מלא מבחינת שדה הראייה שלו. במיוחד בעת השימוש בתאורת שאינה היקפית אלא בתאורה המספקת אלומת אור יחידה וממוקדת, כדאי מאוד לשלב מספר אלמנטים שיכולים ליצור תאורה היקפית חזקה.

פרופיל-תאורה-למטבח

שילוב של מספר סוגי תאורה – ליופי ולכיסוי
בנוסף לכיסוי המלא של שדה הראייה הנדרש בכל מטבח ביתי, שילוב של מספר אלמנטי תאורה שונים מאפשר יצירה של מראה ייחודי המשתנה לפי טעמכם ובחירתכם האישית. שילוב של מספר אלמנטי תאורה לא רק יוצר כיסוי מלא של המטבח הביתי שלכם, אלא גם יוצר אוירה שונה ומיוחדת בכל פעם מחדש. כשתרצו אוירה רומנטית ושקטה יותר, תוכלו להדליק את האלמנט הפריפריאלי המספק תאורה מרחבית והיקפית בעלת עוצמה נמוכה יותר מתאורת חזית ישירה. במקרים שהמטבח נמצא בתפוסה מלאה, תוכלו להפעיל את כלל האלמנטים המותקנים בו ליצירה של אפקט תאורה מלא. במקרים בהם המטבח ניצב בסמוך לחדר הסלון והתאורה הדולקת במטבח משפיעה על איזורים אחרים בבית, תוכלו להדליק את התאורה המתאימה ליצירת האווירה הנדרשת גם כשאין אף אחד במטבח.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים