תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

כיצד לבחור תאורה לחדר שינה הורים

להורים שבינינו חדר שינה הורים הוא אזור הרוגע והנוחות בבית, כזה שחולמים עליו במהלך היום ומחכים לו בסיום יום העבודה....
תאורה לחדר שינה

כשליש מחיינו אנו מבלים בשינה, מה שאומר שחלק נכבד מחיינו עובר בחדר השינה. כהורים, מוטלת עלינו האחריות לפרנס את הבית, לדאוג לאחזקתו השוטפת, לגדל את הילדים מה שגוזל מאיתנו אנרגיות שצריך להטעין כל פעם מחדש. אז למה שחדר השינה שלנו לא יהיה מפנק, מזמין ומרגיע? מגיע לנו! לתאורה יש השפעה גדולה על האווירה בחדר השינה, אז בואו ללמוד על תאורה לחדר שינה הורים – באור אחר!

תאורה מפנקת ובריאה 

לאלו שמחכים כל היום לחדר השינה שלהם, על מנת להירגע מיום עבודה ארוך ומתיש או לאלו שהחליטו להשאר בבית מול הטלוויזיה בגלל מזג האוויר החורפי בחוץ, כדאי לבחור תאורה עדינה ומעומעמת. תאורה רכה בהחלט תרגיע ותוריד את המתח איתו נכנסתם הביתה. יחד עם זאת בחירה בתאורה מתאימה באזור בו ממקומת הטלויזיה, תפחית נזקים אפשריים לעיניים, בכך שתרכך מעט את ניגודיות התמונה בזמן הצפייה במסך. לצורך כך תוכלו להשתמש בתאורה צמודת-קיר או מנורת עמידה.

דוגמא למנורת עמידה- ברון עמידה עץ

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%A2%D7%A5/

לעובדים החרוצים

אלו מכם ששילבו בחדר שינה הורים, פינת עבודה או אפילו רק יחידת מחשב, ישמחו לדעת שאפשר לשדרג אותה בעזרת תאורה יעילה ומדליקה. אך אם חשבתם שתאורת המחשב בשולחן העבודה עונה על הצורך בתאורה, חשבו שוב: עקב הפצת האור מהמסך, עליכם לתכנן תאורה שתאיר את החדר או לפחות את החלל סביב פינת העבודה, בצורה שווה ובכך תקטין את הניגודיות – באותו אופן כמו תאורת הטלוויזיה.

מעבר להקלה על העיניים בזמן העבודה, יש לבחור תאורה המותאמת לפעילות הדורשת ריכוז רב לזמן ממושך. אם תרצו לעשות זאת באמצעות תאורה מרכזית (בצורה של נברשת, מנורת תלייה או מנורה צמודת-תקרה), עליכם לדעת שזהו פתרון טוב, אך אינו ניתן לוויסות מקומי באיזור העבודה. לעומת זאת, תאורה מקומית בפינת העבודה, כגון מנורה לשולחן העבודה, גוף תאורה עומד או מנורת תלייה,  תגביר את מידת האור באזור העבודה ובכך תשמור על ערנות וריכוז מחד ותמנע מאמץ מיותר של העיניים מאידך. שימו לב כי תאורה מקומית אינה מהווה תחליף לתאורה המרכזית, אלא יכולה לבוא כתוספת אליה.

דוגמא למנורת תלייה ׳תליון זכוכית׳ דגם 2283

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%AA%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%AA-2283/

לתולעי הספרים

מי שאוהב לסיים את היום בקריאה של ספר טוב, בוודאי ירצה לעשות זאת עם תאורה נכונה שלא תפריע לבן/בת הזוג להירדם בקלות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא בעזרת מנורות קריאה אשר יותקנו בצדי המיטה. מנורות אלו חסכוניות בחשמל ומאופיינות בפליטת חום מינימלית. מנורות קריאה כאלו יוכלו להגיע כמנורה עומדת, מנורת שולחן או מנורה צמודת קיר. בכך, תקבלו תאורה ממוקדת ונוחה. אם יש לכם אלמנט עיצובי ייחודי בחדר, כגון טקסטורה או טפט על הקיר, מומלץ לכם לנסות דווקא מנורות צמודות קיר, שכן הן ידגישו את האלמנטים האלו ויעניקו להם נוכחות חדשה בחדר.

דוגמא למנורת קיר וינטג׳ דגם 111

מנורת קיר וינטג' 111

מי שמחפש תאורה לחדר שינה הורים, קרוב לוודאי שימצא עצמו מתחבר לסיטואציות השונות שהזכרנו. יש לקחת בחשבון את הצרכים המשתנים במהלך היום ולבחור גופי תאורה המתאימים לכל הצרכים יחד.

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לחדר שינה הורים?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים