תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

כיצד ניתן לחסוך כסף בתאורה ביתית

אז איך בעצם ניתן לחסוך ?... מי שעדיין לא מכיר או שמע על תאורה בטכנולוגיית הלד או נורות חסכוניות אז...
תאורה במטבח
בתמונה: עיצוב פנים רויטל רודצקי

איך לחסוך כסף בתאורה

אז איך בעצם ניתן לחסוך ?… מי שעדיין לא מכיר או שמע על תאורה בטכנולוגיית הלד או נורות חסכוניות אז זה בדיוק הזמן להכיר עד לפני כ-4-5 שנים סוג התאורה ששלטה בשוק התאורה היתה בעיקר תאורה על בסיס חוט להט ונורת פלורוסנטיות ארוכות שלהם חסרונות גדולים כאשר אנו מדברים על משפחת נורות חוט הלהט היה בזבוז אדיר של אנרגיה כדי להפיק תאורה ורק כ20% מתוצרתם של נורות היתה התאורה וכל השאר הפך לחום בנוסף לכך הן נשרפות מהר מאוד דבר שגרם לנו להוציא עוד כסף על קניית נורות מעבר לבזבוז האדיר של החשמל.
המהפך בעולם התאורה התחיל בשתי צורות האחת פיתוחן של נורות פלורוסנטיות בגדלים ובצורות שונות שכיום יכולות להתאים לכל בית מנורה והשניה היא מהפכת הלד שהיא בעצם ההיפוך המדוייק של נורות חוט הלהט…תאורת הלד הינה יעילה מאוד ועל מנת להגיע לאותה עוצמת תאורה דרושה הרבה פחות אנרגיה = הרבה פחות חשמל! בנוסף לכך לנורות הלד יש פי 30 שעות עבודה לעומת נורות הלהט שאורך חייהם קצר במיוחד.

בעצם היום ניתן

דרך נוספת לחיסכון בחשמל היא אופן השימוש בתאורה ותכנון מקודם לתרחישי תאורה בחללים השונים : נחזור שוב לסלון שלנו… בדרך כלל ישנו גוף תאורה מרכזי אחד בסלון , גוף זה בד"כ בעל עוצמת תאורה גבוהה (כלומר צורך יותר חשמל) ולכן כדאי עוד לפני קביעת נקודות התאורה בסלון לחשוב על תרחישים נוספים לדוגמה ישיבה בסלון בזמן צפיה בטלויזיה שבמקרה כזה לא צריך הרבה אור ואולי להשתמש רק בשתי מנורות קיר קטנות שיחסכו בחשמל או סרטי לדים בעוצמה נמוכה בזמן שרוצים קצת תאורת התמצאות. דרך נוספת לחיסכון בחשמל היא שמוש בעמעם (דימר) שבעזרתו ניתן להתאים את כמות התאורה לפי הצורך (יש לוודא שניתן לעמעם את הנורות שלכם לפני התקנת הדימר).

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים