תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

מאוורר תקרה עם תאורה

על מה אתם רוצים לקרוא?
הדמיה-מאוורר-AIR

3 סיבות טובות לקנות מאוורר תקרה עם תאורה
הקיץ כבר בפתח וזה זמן טוב להתחדש במאוורר תקרה חדש, כזה שיחליף את מאוורר הקיר או את מאוורר התקרה הישן, כמו כן הוא יכול לבוא במקום מזגן ולאוורר ולצנן את החדר גם כן. מי שמחפש מאורר תקרה עם אפקט משמעותי יותר יכול לרכוש אחד אשר מגיע גם עם תאורה.

לפני שנסביר מדוע רצוי לקנות מאורר תקרה עם תאורה, נציין תחילה מה הם היתרונות של מאורר תקרה באופן כללי. יותר ויותר ישראלים מעדיפים היום לרכוש מאווררים כאלה לבית או לעסק ויש לכך כמה סיבות טובות. ראשית, הוא חסכוני יותר. עלות הרכישה שלו זולה בהרבה מעלות רכישת מזגן, עלות ההתקנה שלו זולה יותר, וכן הוא חסכוני בעשרות אחוזים בצריכת החשמל שלו. שנית, הוא מאוורר את החדר בצורה איכותית מבלי ליצור אוויר סינתטי בחדר, שלוש, הוא פועל מהגובה ולכן פיזור האוויר שלו יעיל יותר מאשר מזגנים או מאווררים שפועלים מהרצפה, ארבע, הוא ידידותי לסביבה.

כעת עולה השאלה, מדוע משתלם לרכוש מאוורר תקרה עם תאורה ולא מאורר רגיל. על מנת שנסביר את זה, יש להבין תחילה כיצד הוא בנוי. מדובר במאוורר רגיל אשר מחוברת אליו מנורה בחלקו האמצעי, במקום בו מוטות הכנפיים חוצות זו את זו. מדובר במנורת תקרה רגילה, אשר יכולה להידלק ברגע שמדליקים את המאוורר וכן בנפרד. יש לציין שמאווררים חדשים מגיעים עם שלט אשר מאפשר להדליק אותם מרחוק, אפילו מהמיטה לפני ששוכבים לישון או אחרי שמתעוררים. באמצעות השלט אפשר להדליק גם את המאוורר וגם את האור.

3 סיבות מדוע משתלם לרכוש מאוורר עם תאורה

סיבה ראשונה – עיצוב 
תתארו לעצמכם שאתם צריכים לתלות מלבד המאוורר גם תאורה בתקרה? סביר להניח שזה לא יהיה אפשרי ואם כן, אז זה יצא ממש לא יפה ולא נעים לעין. אפשרות אחרת היא כמובן להתקין מאוורר ואז את התאורה להתקין על הקיר, אך במקרה כזה פיזור האור יהיה מצומצם יותר. הדרך הטובה ביותר מבחינת עיצוב החדר בכלל והתקרה בפרט, היא להתקין את התאורה על גבי המאוורר, וכך יוצרים סינרגיה בין שני האלמנטים בצורה מושלמת.

סיבה שנייה – יעילות 
כאמור כשמתקינים תאורה על גבי המאוורר, אז נהנים מאפשרות של פיזור האור בצורה אופטימאלית. בדיוק כמו שהאוויר יורד מן המאוורר מלמעלה למטה, כך התאורה יורדת בצורה נכונה ויעילה מלמעלה למטה ומאפשרת לנו לעבוד, לקרוא, ללמוד או כל דבר אחר, מבלי לאמץ את העיניים.

סיבה שלישית – חסכון 
במובנים מסוימים אנחנו יכולים לסנכרן בין הפעלת המאוורר להדלקת האור, כך שהם יעבדו ביחד ויהיו מכובים ביחד. במקרה כזה, אנחנו חוסכים מאחר ואנחנו לא מפעילים את שניהם בנפרד אלא ביחד, ולא משתמשים בהם בשעות היום כשאין צורך.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים