תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

הכירו את סדרת רול- מנורות דקורטיביות לעיצוב מושלם של כל חלל בבית

סדרת רול, משפחת גופי תאורה מהנמכרות והאהובות בקטלוג של שקע ותקע תאורה, היא סדרה ייחודית המציגה מגוון של אלמנטים גליליים מאורכים העשויים מחומרים שונים ובגדלים משתנים לכל מטרה, הניתנים להזמנה לפי מידה.
הדירה הכחולה יעל גוטרייך אורון

בתמונה עיצוב פנים: יעל גוטרייך אורון

סדרת רול מציעה מנורות דקורטיביות צמודות תקרה, תלויות ואף כאלה הניתנות להתקנה על פס צבירה, בדומה לספוטים. גופי תאורה בעלי נראות דקורטיבית מעניינת או פונקציונליים, ליצירת אווירה ומראה דרמטי, בצבעי שחור/לבן בסיסיים, צבעים ע"פ בחירה מתוך מניפת צבעים וצבעי זהב ונחושת, כאלה העשויים מפליז ואפילו מעץ, סדרת רול – יש בה הכל.

תאורה ממוקדת אך נעימה

אחד היתרונות הבולטים של סדרת רול הוא שרוב גופי התאורה שבה מעניקים תאורה ממוקדת, אך מקור האור נסתר מעיני הצופה ולכן מעניקים תאורת אווירה נעימה. בשאר הגופים בסדרת רול, בהם הנורה חשופה לעין, ניתן ומומלץ להתקין נורת פחם טרנדית, המעניקה תאורה נעימה שאינה מסנוורת.
סדרת רול מציעה גופי תאורה תלויים או צמודי תקרה וקיר המאירים כלפי מטה, כלפי מעלה או בזווית קבועה, כלפי מטה ומעלה בגוף תאורה אחד. בנוסף, הסדרה מציעה גופי תאורה המתחברים לפס צבירה, אשר ניתן לכוון את זווית מיקומם לפי הצורך, כדי שיאירו פריט או אזור מסוים בחלל, כמו תמונה, חפץ אמנותי או מדף.

רול ישר לפס צבירה

גוף תאורה רול 10 צמוד תקרה בזוית

סדרת רול – הגופים התלויים

סדרת רול היא סדרת גופי תאורה יצירתית במיוחד, מכיוון שניתן להתאים, לשחק וליצור אלמנטים ייחודיים, שיש רק אצלכם בבית. ניתן למשל לבחור בגוף תאורה רול פליז תלוי או רול עץ תלוי, להתאים את אורכו לגובה המבוקש בו אתם מבקשים לתלות אותו, ולהתקין לצידו עוד כמה גופים מאותו סוג באורכים שונים. כך תיצרו אלמנט תאורה יצירתי ויפהפה שלא נמצא בשום מקום אחר.

רול פליז תלוי

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%92%D7%95%D7%A3-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A8%D7%95%D7%9C-%D7%A2%D7%A5-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%99/

צריכים עזרה בתכנון גופי תאורה מסדרת רול?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים