תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

המומלצים: 8 מנורות קיר בסגנון עתיק (וינטג')

כמו בכל תחום בחיים, גם בעולם עיצוב הבית אנו נחשפים למגוון ענק של טרנדים. החל מטפטים מאוירים אותם ניתן להדביק על קירות הבית כדי להוסיף צבע ועניין, דרך אריחי קרמיקה ייחודיים למטבח ולאמבטיה ועד עיצוב ברהיטי עץ טבעי שלא עבר שום ליטוש.
לילי קיר קטן

טרנד אחד שנמצא אתנו כבר לפחות עשור ולא נראה כי הוא עתיד להעלם בקרוב הוא טרנד הוינטאג', שמופיע במגוון רחב של מקומות בחיים שלנו, החל מבגדים, דרך ריהוט, ותאמינו או לא, אפילו לגופי תאורה. הנה כמה מנורות קיר בסגנון עתיק שיאירו כל חלל ויוסיפו נופך קסום ומסתורי לעיצוב הבית שלכם.

צמד מנורות לצדי המיטה

אחת הדרכים להדגיש את המיטה כפריט הריהוט העיקרי בחדר, לתת לה דגש בתוך החלל ולקבע את החדר כחלל שינה בשימושו המרכזי, היא לעטוף את אזור המיטה בתאורה. תוכלו לבחור שתי מנורות קיר עדינות, אותן תמקמו מכל צד של המיטה, כדי ליצור את הלוק הרצוי. כמובן שלא יזיק להוסיף למיטה עצמה גם אלמנטים של וינטאג' בדמות כריות רקומות או סט מצעים מרשים שישלים את המראה.

מרעננים את הסלון

ניתן ורצוי לשלב מנורות קיר בסלון, והדרכים לעשות זאת מגוונות ומפתיעות. אם יש לכם פריטי אומנות או חפצי נוי מוצגים בסלון, תוכלו לבחור מנורת קיר אותן תתלו ישירות מעליהם. בצורה זו, אתם למעשים תוחמים את יצירת האומנות או חפץ הנוי ויוצרים להם פינה ייעודית משלהם עם תאורה.

דרך נוספת להאיר את הסלון היא למקם מנורות קיר מעל המזנון, משני צדי הטלוויזיה. אם המזנון הוא רהיט בסגנון וינטאג' גם הוא, ההשלמה של גופי תאורה שמחמיאים לו, יכולה להיות בדיוק מה שחסר לכם בסלון.

לבסוף, כדי באמת לתת לסלון שלכם טאצ' מיוחד, הציבו כורסה בודדת באחת מפינות החדר כדי שתשמש כורסת קריאה. השתדלו לבחור רהיט בעל מראה עתיק, כמו כורסה כהה מעור או כורסה עם בד קטיפה עשיר ומרשים, ומעליה הציבו מנורת קיר תלויה. בכך תצרו לכם מעין פינת קריאה ורגיעה, שתהיה כמעט מנותקת מן הסלון המודרני.

להתרחץ כמו קליאופטרה

מי מאתנו לא חלמה על חדר אמבטיה מרשים עם ברזים מזהב ואמבט עומד באמצע החדר כמו בתקופות עתיקות יותר? אז את האמבט העומד כנראה לא תשיגו (וזה גם לא מאד פרקטי) אבל את התחושה ניתן בהחלט לשחזר עם כמה אביזרים פשוטים, ביניהם מנורות קיר מתאימות.

אפשר גם בחדר הילדים?

בהחלט אפשר ואפילו רצוי! הוסיפו מנורה פרחונית מתוקה כדי לגרום לילדה שלכם להרגיש ממש כמו פיה קסומה שנחה על פרח.

אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת לכל מקום בבית.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים