תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

רגע לפני שנרדמים – מנורת לילה לחדר שינה

מעצבים את חדר השינה שלכם? מחפשים מנורת לילה לחדר שינה? רגע לפני קניה כדאי להבין את הצורך במנורת הלילה.
תאורת לילה לחדר שינה

בתמונה: עיצוב פנים מיכל בלמס

האם אתם חובבי קריאה ולא יכולים להירדם בלי ספר טוב לפני השינה? מה גודל החלל של החדר? האם יש מספיק מקום לגוף תאורה ריצפתי או שהחלל צפוף ותסתפקו בתאורה צמודת קיר? בכל הקשור לבחירת מנורת לילה לחדר שינה, נשאלות שאלות פרקטיות אבל חשוב לזכור שתאורה מסוג זה בעלת פוטנציאל עיצובי גדול. בחירה נכונה של מנורת לילה יכולה להוסיף אווירה ואופי לחדר השינה שלכם, כחלק אינטגראלי מהעיצוב הכולל של החדר. כדי לסייע לכם לבחור מנורת לילה לחדר השינה, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%A8-%D7%95%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%92-113/

מנורת קריאה או מנורת אווירה?

כפי שתארנו עד כה, שני השימושים העיקריים של מנורת הלילה הם עבור הקריאה או כתוספת לעיצוב ויצירת אווירה בחדר. אם אתם מעוניינים במנורת קריאה, וודאי תעדיפו מנורה המפיקה אור חזק יותר וממוקד. כזו שיכולה לעמוד על שידה או שולחן קטן. לעומת זאת, מנורה שנועדה להשרות אווירה בחדר לרוב תהיה יותר מעוצבת, בעלת אור רך ורומנטי, האהיל שלה או גוף התאורה עצמו יהיה עשוי מחומרים מסורתיים יותר כגון בד או זכוכית ופחות מתכת ופלסטיק. במקרה זה המלצה שלנו הוא על שימוש במנורות מיוחדות כמו נורות פחם שידועות באור הרך שהן משרות.

נורת פחם כדור 95

גם וגם בעידן המודרני

אם בסופו של דבר, חדר השינה שלכם מהווה שילוב בין חדר שינה לבין חלל עבודה או פנאי ייתכן ופשוט תעדיפו לשלב בין מנורות קריאה לבין מנורות אווירה בחדר. ניתן לעשות זאת בקלות על ידי שילוב מנורות קיר ליד המיטה, לצד מנורת שולחן מעוצבת וחדשנית על השידה בחדר השינה. קיימות כיום אפשרויות מרובות של מנורות לילה קטנות ומעוצבות, כאלה שיאפשרו לכם לשמור על עיצוב מוקפד ורומנטי בחדר, לצד שמירה על פרקטיות המתבקשת.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים