תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

הכירו את מעצבת החודש של שקע ותקע- איריס פלס אזולאי

איריס פלס-אזולאי, מעצבת פנים ובעלת משרד לתכנון, עיצוב פנים והום סטיילינג לבתים פרטיים ועסקים..
איריס מעצבת החודש

איריס פלס-אזולאי, מעצבת פנים ובעלת משרד לתכנון, עיצוב פנים והום סטיילינג לבתים פרטיים ועסקים ו"בית הפסיפס" – סטודיו לעיצובים במוזאיקה. איריס עלתה לישראל לפני כ-20 שנה מדרום אפריקה ומאז מתגוררת במודיעין, שם ממוקמים הסטודיו והמשרד שלה.

"עולם העיצוב, היצירה והאסתטיקה היה תמיד חלק בלתי נפרד ממני. אני אוהבת פריטים יפים, חללים מיוחדים, מעריצה אנשים יצירתיים בכל תחום ומשתדלת כל פעם מחדש לאתגר את עצמי עם פרויקטים שגורמים לי אושר, התרגשות, חדוות יצירה ופרפרים בבטן".

דרכה המקצועית

איריס פלס-אזולאי למדה דווקא כלכלה ומנהל עסקים ועבדה בתחום הפיננסי בארץ ובחו"ל. לאחר שנולדו ילדיה החליטה איריס לעזוב את תחום הכלכלה, פנתה להגשים חלום ישן והקימה את בית הפסיפס והאומנויות – סטודיו וסדנה ללימוד אומנות המוזאיקה. בסטודיו איריס מלמדת חוגים וסדנאות למבוגרים בכל הגילים ועוזרת להם ליצור עבודות ועיצובים שיוצאים מהסטודיו מרהיבים ומיוחדים.

בהמשך חייה החליטה איריס לצלול עוד לעומק עולם העיצוב ופתחה משרד לעיצוב פנים, בו היא מלווה משפחות ועסקים בתהלים התכנון, עיצוב, שיפוץ, סטיילינג והחלפת דיירים.

"בעיצוב חללים, אני נהנית מהתהליך של הרכבת הפאזל. חתיכה מתחברת לחתיכה ויוצרת צורה חדשה, יפה יותר, שימושית יותר. כל פרויקט הוא פאזל חדש, המורכב מהרבה מאוד פריטים וחלקים, חלקם גדולים ומשמעותיים וחלקם קטנים. בדיוק כמו פסיפס החיים שלי. כל רגע מתווספים עוד ועוד רעיונות,  השראות חדשות מתעוררות ונשאבות אלי מחיי היום יום הרב גוניים שלי ומחכות שאיישם אותן".

תהליך העבודה מול הלקוח

"כשאני ניגשת לעבודה על פרויקט חדש, אני מתחילה בהבנה מעמיקה של הצרכים והרצונות של הלקוח בשילוב עם היכרות מאפייני הנכס. בכל פרויקט, אני רואה כחובה להשביח את החזות של החלל ולהפיק את מיטב הפונקציונליות מהתכנון של החלל הקיים תוך התחשבות בתקציב ובסגנון חייו ורצונותיו של הלקוח עבורו אני מגשימה חלום. אני עובדת, מתכננת, משרטטת, מעצבת חללים, יוצרת, מלמדת, לומדת, רוקמת חלומות ועובדת קשה על מנת להגשים אותם".

"אני מכינה תכניות עבודה, תכניות חשמל, אינסטלציה, פריסות, כתב כמויות, מלווה ומכוונת בכל הבחירות וההחלטות, ממליצה על בעלי מקצוע, חומרים מעניינים וכל זאת תוך שזירת סיפור הלקוח בחלל כחלק בלתי נפרד מעיצובו. המטרה שלי היא לספק פתרונות יפים לחלל אך לא פחות חשוב – פרקטיים, תוך כדאי הפחת חיים חדשים בחלל והתאמתו לצורכי בני הבית עם הרבה תשומת לב לכל פינה ולכל הפרטים הקטנים וכמובן עמידה במסגרת התקציב. אני מאמינה שעיצוב טוב משקף אישיות, משפר את סביבת החיים ומזמין אושר".

חשיבות התאורה

"תאורה היא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב הבית. תכנון תאורה נכון עושה פלאים לאווירה והפונקציונליות של כל חלל. החליפו גופי תאורה שאינם פונקציונליים, נורות עם אור לבן וקר, התקינו גופיי תאורה תלויים מעל שולחן פינת האוכל ושלבו גופי תאורה לאווירה ועניין בחלל. אני משתמשת בגופי התאורה להוסיף עניין ועומק לחלל, כמו תכשיטים שמקשטים ויוצרים חלל עשוי שכבות ומלא בפרטים יפהפיים".

העבודה מול שקע ותקע

"אני אוהבת  גופי תאורה יפים ומקוריים, אני אוהבת צבעים ומרקמים מעניינים, אני אוהבת לחדש ולשנות, אני אוהבת לאלתר, אני אוהבת לשלב סגנונות ולחדש פריטים ישנים. אני שואפת להרבה מקוריות, יצירתיות ודמיון ומעריכה מאוד אנשים מוכשרים, ובעבודה מול שקע ותקע אני פוגשת את כל אלה ויותר מכך".

ליצירת קשר עם איריס תוכלו לבקר בעמוד הפייסבוק שלה

קצת תמונות מפרוייקטים של איריס…
 

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים