תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

הכירו את מעצבת החודש של שקע ותקע- הילה ברונשטיין

על מה אתם רוצים לקרוא?
HILA_B

כבר למעלה מ-20 שנה שהילה ברונשטיין, בת 42 ואמא לשני ילדים, הבעלים של "הילה ברונשטיין – סטודיו לעיצוב והום סטיילינג" מתעסקת בתחום העיצוב על שלל גווניו. היא החלה את דרכה כגרפיקאית, הן בסטודיו פרטי והן כשכירה בחברת היי-טק, אך לאחר שעיצבה את הבית שלה, ותחום ההום-סטיילינג פרץ לאיטו בישראל, היא החליטה לעשות הסבה, להפוך לעצמאית במשרה מלאה ולעצב בתים פרטיים (לזוגות צעירים, משפחות ועוד) וגם עסקים. "אני חושבת שיש איזושהי מודעות חדשה בשוק" אומרת הילה. "עסקים מבינים שהם לא חייבים שינוי משמעותי, אלא הלבשה מחדש של העסק. ואני נהנית לעשות זאת".

על סגנון ועיצוב

"הסגנון האישי שלי קצת השתנה עם השנים" מספרת הילה בחיוך. "לאחר שהפכתי לאמא, אני מרגישה שיש לי קצת מנת יתר מצבעוניות ומלא פריטים ואביזרים. פעם אהבתי מאד וינטג', צבעים, פרטים, לאסוף עתיקות, ואני עדיין אוהבת את זה מאד, אבל הילדים מביאים עמם כל כך הרבה עומס של בגדים וצעצועים, אז בשנים האחרונות עברתי לחפש ולאהוב דווקא את הנקי, הפרקטי, שחור לבן". ומה עם הסגנון של הלקוחות? "ללקוחות אני מעצבת מה שאני מרגישה שמתאים להם" היא אומרת. "אני בודקת מה יש בבית, מה לא עובד, איך מתאימים את הדברים החדשים לדברים הישנים, שומעת מה הלקוח אוהב. אני יודעת לנתב בין מה שהלקוח רוצה לבין מה שנכון, לזהות מה טוב ללקוח גם אם הוא בעצמו לא יודע להגדיר ומשם לצאת למה שאני חושבת שצריך לקרות, מה שהבנתי בין השורות".

על הפשרות מול הלקוח

לפעמים לקוחות מבקשים דברים מאד לא מתאימים, והרבה פעמים זה קורה דווקא בתחום של תאורה. "אנשים לא מבינים בתכנון של תאורה, ותאורה זה לא רק עניין של יופי. זה פרקטי, זה חשוב" אומרת הילה. "במיוחד בדירות קבלן כשאנשים קונים את הדירה ולא עושים עבודה מעבר. אני תמיד משתדלת לעמוד על שלי, להסביר את החשיבות. אם הלקוח מאד מתעקש על משהו, אני כמובן אוותר אבל תמיד אנסה לנתב את זה למקום הנכון. גם יש הבדל בין טעות פרקטית לטעות של אסתטיקה. אם מדובר באביזר, כרית, תמונה שהיא לא לטעמי אבל לטעם הלקוח, אני לא אגיד כלום, אבל אם מדובר על משהו בפרופורציות לא נכונות, משהו שלא מתאים לשאר הדברים שנרכשו, אני כן אומר ולא אתפשר".

תהליך העבודה מול הלקוח

תהליך העבודה של הילה הוא פשוט ונעים. "ראשית אני מתחילה בשיחת ייעוץ ראשונית בטלפון" היא משתפת "ואז נפגשים לפגישה מקדימה. אני מבינה את הצרכים, רואה מה יש ומה חסר, למה הבית זקוק, מבינה את התקציב, ואז אני בונה קונספט עיצובי שכולל צבעים, חומרים, סגנון, רשימת קניות, אני רושמת לעצמי מיקומים של גופי תאורה ופריטים, ואז ממשיכים לסיורי קניות. אני והלקוחות הולכים וקונים ביחד את כל מה שצריך. יש הרבה עבודה על שטחי אחסון, איפה שמים מעילים ותיקים, איך מסתירים צעצועים כדי שיהיה נעים ופרקטי, אבל גם יפה. בסוף התהליך אני מגיעה ליום הקמה ביחד עם בעל מקצוע שתולה וקודח ומתקין את כל מה שאני מסבירה לו".

החשיבות של תאורה

"אני מתמחה בתקציבים מוגבלים" מספרת ברונשטיין "ולכן אני תמיד משתדלת לבחור גופי תאורה שיעשו את העבודה אבל שלא יהיו יקרים. חנות התאורה היחידה שאני עובדת איתה היא שקע ותקע, אני מכירה את המוצרים בעל פה, אז אני מגיעה ויודעת בדיוק מה אני רוצה לקנות, חוץ מכשיש חידושים. אני תמיד אמליץ להשקיע יותר בגוף של סלון והמטבח, אבל עדיין נותנת תחום. לא הגוף היקר ביותר ולא הזול ביותר. אנו אוהבת לפזר אור בשאר החלל, במקומות בהם צריך אור אבל גם לנגיעות דקורטיביות, גופי תאורה שהם קצת יותר תכשיטים, כמו מעל פינת האוכל, מעל הדלפק, או כאלה שיוצאים מן הקיר."

ועוד מילה על שקע ותקע

"אני עובדת איתם המון שנים. בסך הכל, יש לי בחירה חופשית לבחור את הספקים, ובחרתי תמיד בהם. יש להם היצע מאד מספק ומעודכן, מחירים טובים, שירות מעולה, הם מאד אמינים ומאד שירותיים, וכל אנשי המקצוע תמיד מבינים את העבודה והחלל ויודעים לגמרי לקלוע לצרכים של הפרויקט, גם כאשר מדובר בתקציב נמוך יותר. יש סינרגיה ביננו, ממש רצון הדדי שהפרויקט יצליח."

רוצים להתרשם מפרויקטים נוספים של הילה וליצור עמה קשר בקרו בעמוד הפייסבוק שלה או באתר שלה

קצת תמונות מהפרויקטים של הילה…

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לבית ,לחדר העבודה ולכל חלל אחר בבית?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים