תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

מעצבת החודש – עדי עוז STUDIO ADIOZID

עדי עוז בעלת הסטודיו ADIOZID לתכנון ועיצוב הבית, התחילה את חייה המקצועיים כרואת חשבון, אך הבטיחה לעצמה שבפרק ב' התעסוקתי שלה – היא תהיה מעצבת פנים. לפני כעשור קיימה את הבטחתה.....
WhatsApp Image 2020-05-27 at 16.15.54

לפני כעשור קיימה את הבטחתה, יצאה מ"כלוב הזהב" כמנהלת בכירה בשוק ההון ונרשמה ללימודי עיצוב פנים בסטודיו 6B, כדי להגשים את ייעודה להיות מעצבת פנים שמשלבת את הצד העיצובי-מעשי יחד עם הצד הרגשי והיצירתי שלה.

"לא חייבים לבחור כשאפשר גם וגם: אפשר לקבל בית פונקציונלי ואסתטי וגם לעמוד בתקציב, מוגבל ככל שיהיה. באותה פריזמה אני רואה גם את עצמי: אני גם מעצבת פנים, גם חברת ארגון מעצבי הפנים בישראל –  IIDO, וגם משלבת ראיה כלכלית בעיצוב הבית ככלכלנית, רואת חשבון ומנהלת סיכונים לשעבר", אומרת עדי בגאווה.

מה מייחד אותך כמעצבת?

"הייחוד שלי הוא שאני גם נפש אמנותית ויצירתית וגם בעלת ראש ריאלי ומעשי, גם אשת חזון וגם ביצועיסטית, הרואה את התמונה הגדולה אך גם את פרטי הפרטים ותמיד שואפת למושלם. בתחילת התהליך, אני מנתחת את הצרכים של בני הבית, מתחשבת גם בעתיד ובונה פרוגרמה מדויקת המשקפת את הצרכים ואת החלומות של הלקוחות שלי. בהמשך אני בונה תוכנית פעולה המשקללת את הרצוי עם המצוי מבחינת נתוני הנכס והיכולת הכלכלית, הכוללת גם  דיוק וזיקוק של צרכים, רצונות וחלומות.

אנשים מאותגרים בהגדרת הסגנון העיצובי שלהם וגם בגישור בין טעמים שונים של בני המשפחה וזה התפקיד שלי, להבין מה הם אוהבים, לגשר על ההבדלים ולהמחיש באמצעות תוכניות בדו ותלת ממד את מה שהם באמת אוהבים, איזה בית יתאים להם ולאורח חייהם ואיך הוא ייראה".

לאיזה סגנון עיצובי את מתחברת?

"אני מאמינה שהבית צריך לשקף את האנשים החיים בו! ה- ID  בשם הסטודיו מסמל זהות (Identity) וגם עיצוב פנים (Interior Design). אני מתמחה בדירות עירוניות, עובדת בעיקר בתל אביב ומגדירה את עצמי כמתכננת ומעצבת פנים שמביאה ערך מוסף: ראיה כלכלית, ניהול, שיפוץ ועיצוב במסגרת מדויקת של תקציב".

מהי חשיבות התאורה בעניך?

"כמתכננת ומעצבת פנים אני מתייחסת לתאורה כאל ממד נוסף בחלל. אני מתכננת את התאורה בהתאם לתרחישים השונים המתקיימים באותו חלל. התאורה משפיעה גם על הפונקציונליות של החדר אך גם על התחושה ומצב הרוח".

"התאורה ממלאת תפקיד עיצובי, גם בהגדרת ותחימת האזור וגם כפריט בעל ערך מוסף המייפה את הבית ומשלים את העיצוב שלו. בחירת התאורה נעשית כבר בשלב תכניות העבודה ותכנית חשמל ותאורה לא תועבר לביצוע ללא בחירת התאורה המדויקת".

העבודה מול שקע ותקע

אני מאוד אוהבת לעבוד מול שקע ותקע, אני עובדת מול יועץ תאורה מנוסה, מקצועי ומאוד שירותי העוזר למצוא את הפתרונות הטובים ביותר – אסתטית ומעשית, ללא פשרות וויתורים. אני תמיד יכולה להתייעץ, לשאול, להסתובב בחנות שעות ולקבל תשובות מקצועיות וידידותיות גם במקרים בהם נדרשת חשיבה רבה".

יצירת קשר עם עדי

פייסבוק מקצועי    https://www.facebook.com/adioz.design/

אתר                                           https://www.adiozid.co.il/

אינסטגרם            https://www.instagram.com/adiozdesign/

צאט בוואטסאפ                                  http://bit.ly/35mTUzV

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים