תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

הכירו את מעצבת החודש של שקע ותקע- רחל ורשבסקי

רחל ורשבסקי, אשת המקצוע שמככבת אצלנו החודש, היא אדריכלית שעובדת במקצוע כבר למעלה מעשור ומאחוריה עיצוב של יותר מ-6,000 מטרים מרובעים...
Artboard 1 copy@72x-80

ניכר בשיחה איתה שהיא בהחלט במקצוע הנכון. "אני נורא נהנית מהתחום, אני מאוהבת בתחום" מספרת רחל "אני מרצה בבצלאל במגמה לעיצוב פנים, אני מעבירה סדנאות לעיצוב פנים, אני מוציאה את ספרי הראשון בתחום עיצוב הפנים השנה, שהוא הבייבי הרשמי שלי, וכמובן מנהלת את המשרד בתל אביב". אין ספק כי מדובר באשת אשכולות אמיתית שתחום העיצוב זורם לה בדם.

לייצר עוד אדוות של עיצוב בעולם

ורשבסקי התחילה את דרכה כסטודנטית בבצלאל, שם למדה תואר ראשון ושני. לאחריו המשיכה לעבוד במשרדים בתחום, עד שהחליטה לפתוח את המשרד שלה כעצמאית, בו היא מתמחה בתחום השיפוצים. "מאז ומתמיד נמשכתי לאסתטיקה" היא אומרת. "תמיד רציתי את זה, זה תחום שתמיד משך אותי.

תמיד רציתי להשפיע עוד ולייצר עוד אדוות של עיצוב בעולם. לשנות סדרי עולם, דרך העיצוב." על הסגנון שמייחד אותה היא אומרת "אין סגנון שלי. יש רק סגנון של הלקוחות שלי. אני לא בעלת הסגנון. אם אני מרגישה שהלקוח מבקש משהו לא נכון או עושה טעות, אני עוצרת את התהליך. אני לא מייצרת טעויות באדריכלות, בסופו של דבר זה השם שלי על הפרויקט, אני דואגת ליידע את הלקוח כי לדעתי מדובר בטעות קרדינלית, אבל אם אין טעות כזו, כן, הלקוח הוא זה שמחליט עבורי ולא אני עבורו".

זה חייב להתאים ל-DNA  של הלקוח

כשמדברים עם ורשבסקי, מבינים כי אכן הלקוח הוא המרכז. "העבודה עם הלקוח מתחילה בפגישה" היא מסבירה. "זה מתחיל בבניית תהליך מסוים ומתוך התהליך אנחנו מבשילים קדימה והלאה. אנחנו בוחנים את הצורך של הלקוח, לראות איך אני יכולה להתאים. ואם אנחנו לא מדברים את אותה השפה, לא יהיה המשך. בדיקת השפה המשותפת בינינו היא הכרחית, אם אני בכלל אוכל לעזור ללקוח. ואני מסוגלת לומר לו 'אני לא אשת המקצוע בשבילך'. חייבת להיות יושרה מקצועית. זה חייב להתאים ל-DNA  של הלקוח, לא שלי. הוא גר בבית בסוף".

אחד הפרויקטים שהכי זכורים לה הוא דווקא פרויקט מתחילת דרכה בו השפה המשותפת עם הלקוחה היא זו שהפכה את הפרויקט להצלחה. "עשיתי דירת קבלן מאפס. בהוד השרון. תכנון קומפלט, ליווי מלא לחלוטין. זה היה פרויקט סופר לא כלכלי, הייתי בתחילת דרכי, כל הפרויקט התבצע לי בהפסד, אבל היה המון המון וייב טוב, והלקוחה, אני אוהבת אותה עד עמקי נשמתי, ולכן הפרויקט יצא כל כך מהמם ומדויק".

חפצים עם סיפור והיסטוריה

את הסגנון האישי שלה היא מגדירה כוינטג' אקלקטי. "אני אוהבת עיצוב שלא מתממש במוצרים חדשים. אוהבת דברים ישנים, עם סיפור והיסטוריה" היא מספרת. היא אוהבת דברים שמתקיימים בהם זכרונות "השולחן שלי בבית הוא דלת ישנה. יש לו סיפור, הוויה, עומק וזכרון משלו". בית החלומות שלה, לעומת זאת, הוא שיא האורבניקה. "בית החלומות שלי יהיה דירה בקומה רביעית, בבניין באוהאוס בלב תל אביב, עם נוף לים או לשדרה".

חשיבות התאורה בעיצוב

"בעיניי התאורה היא make or break של כל הבית". מצהירה ורשבסקי. "אם התאורה על הפנים, אז כל הבית על פנים. עיצוב הבית הוא אחד לאחד מההוויה האישית שלנו, ואם אנחנו לא עובדים בעיצוב תאורה נכון, הבית יכול להראות עירום וחסר משמעות. אור הוא בין הפקטורים הכי חשוב לעיצוב הבית, אם לא ה-דבר".

ועוד טיפ אחרון לקוראים:

"כשמעצבים תאורה, חייבים להתייעץ עם בנאדם שמבין עניין. עם מומחה. חייבים מישהו מקצועי שיחשב את כל מערך התאורה בבית. הצוות של שקע ותקע מדהימים בנושא הזה. הם מקצוענים. יכולה לומר שהעבודה עם שקע ותקע פשוט גורמת לי להיות אדריכלית יותר טובה. עוזרת לי לתת ללקוח שלי את השירות הכי טוב שיש."

קצת תמונות מהפרויקטים של רחל…

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לבית ,לחדר העבודה ולכל חלל אחר בבית?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים