תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

הכירו את מעצבת החודש של שקע ותקע- רינת שימון

היא מתארת את עצמה כמי שמגיל אפס ביקשה ללכת לחוג יצירה. היא עוסקת בעיצובם של בתים פרטיים, קטנים או גדולים, ומשתדלת להתאים את העיצוב שלה לחזונו של הלקוח, זוהי מעצבת החודש שלנו רינת שימון.
מעצבת החודש רינת שימון

ספרי על עצמך? איך הגעת לתחום? מה הרקע המקצועי שלך?

"מי שמכיר אותי יודע שמגיל אפס ביקשתי ללכת לחוג יצירה. כל החיים יצרתי. באופן טבעי אחרי הצבא כשחשבתי מה לעשות הבנתי שזה מה שמעניין אותי והלכתי ללמוד עיצוב פנים".

מה האג׳נדה העיצובית שלך? מה הקו העיצובי שמאפיין אותך? מה מייחד אותך?

"האג'נדה שלי היא להגשים את החלום של הלקוח", היא אומרת, "המטרה היא לקרוא את הלקוח ולהבין מהן הדרישות שלו, ולהתאים את העיצוב עבורו" כששאלנו אם ישנן מגבלות היא מוסיפה: "כמובן הכל תוך התאמה לתקציב."

חשיבות התאורה בתהליך העיצוב שלך?

"תאורה היא אבן היסוד לבית", היא אומרת ומסבירה: "תאורה יכולה לשנות מראה ותחושה מקצה לקצה. ישנם כמה חוקים שאני עובדת לפיהם. גוון התאורה, ומיקום התאורה. למטבח אבחר לדוגמה גוון בהיר ומואר, ואילו לסלון גוון יותר מעודן. עיצוב התאורה בהתאם למיקום".

היא מתארת את תהליך העבודה שלה: "אחרי שסגרתי עם הלקוח תוכנית העמדת הרהיטים בבית, אנחנו מתחילים לתכנן את התאורה והתקציב עבורה."

איך העבודה עם שקע ותקע?

"מדהים… פשוט מדהים במילה אחת". לבקשתנו היא מפרטת: "עבדתי עם לא מעט חנויות תאורה. אבל המקצועיות והיכולת לענות על כל שאלה של לקוח בצורה נאמנה ואמינה היא מדהימה." היא מסבירה כי בכל פרוייקט כמעט, כגורם נתון, עתידות להתרחש תקלות. אולם לדבריה: "השירות הוא בחשיבות עליונה". היא מספרת על אחד הפרוייקטים המשותפים לה ולשקע ותקע: "כל התאורה נבחרה אצלם… והיו תקלות באספקה, אך קבלנו שירות מאוד מהיר והם הגיעו עד לדרום הרחוק כדי להחליף את המוצרים התקולים."  

טיפ שתרצי לחלוק איתנו

"צריך לבדוק מהן הפונקציות שנעשות בכל חלל ולהתאים עבורן תאורה נכונה. תאורה משפיעה על מהלך החיים, על עירנות מול עייפות, לכן חשוב להבין דברים עד הסוף."

ליצירת קשר עם רינת בקרו ב: www.rinat-design.com

קצת תמונות מפרוייקטים של רינת….

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים