תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

הכירו את מעצב החודש של שקע ותקע- אורן נורי

לאחר שסקרנו בעבר מבחר של מעצבי פנים הפועלים בעיקר בשוק הפרטי, אנו שמחים להציג בפניכם את מעצב החודש אורן נורי, מעצב מוכשר שמעצב בעיקר לשוק המסחרי
אורן-נורי (1)

לאחר שסקרנו בעבר מבחר של מעצבי פנים הפועלים בעיקר בשוק הפרטי, אנו שמחים להציג בפניכם את מעצב החודש אורן נורי, מעצב מוכשר שמעצב בעיקר לשוק המסחרי (אבל כמובן שלוקח גם פרויקטים פרטיים מפעם לפעם!). לאורן, בן 38, הבעלים של סטודיו "אורן נורי" בתל אביב, יש עבר עשיר ומרשים שכולל גוונים שונים של עיצוב.

את דרכו התחיל בלימודי עיצוב אופנה בסידני אוסטרליה, לאחריהם השתלב בתעשייה שם ואפילו השתתף בעונה הראשונה של ריאליטי עיצוב האופנה המצליח בעולם "פרויקט מסלול" בגרסתו האוסטרלית. לאחר 7 שנים בחו"ל החליט לשוב לארץ ובחר בעבודה זמנית שהפכה במהרה להיות קבועה – ניהול התחום המסחרי והחזותי ברשת סאקאל. אחד מהמותגים שמציגה הרשת הוא ראלף לורן, ואורן הפך להיות אחראי עיצוב ומיתוג חלונות ראווה של המותג המפורסם באירופה ובארה"ב.

סגנון העבודה

"אחרי 3 שנים בתפקיד החלטתי לצאת לדרך עצמאית" מספר אורן, "וכיום אני מתמקד במתן שירותי אדריכלות ועיצוב לחללים מסחריים – חנויות בוטיק, רשתות, שואו –רום, מסעדות, בתי קפה ועוד:" הרקע שלו באופנה ובטקסטיל משחק תפקיד מהותי בעבודה שלו כיום. "החשיבה שלי מאד מסחרית"

הוא אומר. "חשוב לי להעביר סיפור מסגרת וקונספט, אני מעצב בצורה מאד ייחודית עם תשומת לב לפרטים, אבל הקו המנחה שלי הוא תמיד לחשוב על בית העסק כעל יחידת רווח, כיצד העיצוב שלי מייצר הכנסה בסופו של דבר. העיצוב שלי מאד מודולרי. אני לא מקבע את העיצוב לחנות, כך ש-5 שנים אחר כך צריך לעשות עוד שינוי משמעותי בהוצאה גדולה. העיצובים שלי הם בחשיבה מאד דינמית. להתקדם ביחד עם עולם המסחר."

תהליך העבודה

תהליך העבודה שלו הוא מדויק וקפדני. "אני מתחיל בתחקיר הבטחוני שלי, הבנת הצרכים" הוא מספר לנו בחיוך. "אני מנסה להבין את ה-DNA  של בית העסק. מהיכן הכל נובע, האם זה עסק פרטי או משפחתי, מה השאיפות של בעל העסק, מה התשוקות שלו, מה החזון של בית העסק והיכן בעל העסק רוצה לראות את העסק בעוד 5 שנים מעכשיו.

לאחר מכן אני לומד ומכיר את הפריטים שהעסק מוכר ודרכם מדמיין איך החנות תראה. בשלב הבא אני פונה לבניית הקונספט, ויוצר פרזנטציה ויזואלית משלל מקורות השראה ויורד לפרטים של כל מה שקשור למעטפת החלל, מסגרות, חזית בית העסק, פריטי נגרות, כל מה שקשור לקידום המכירות כמו שילוטים, אביזרים, דקורציה ותאורה. זה שלב משותף שלי ושל הלקוח, ביחד מהדקים את הגייד ליין ויודעים שלא סוטים ממנו, דובקים בו ורואים איך מועברת חוויה עיצובית מאד ברורה בחלל".

שירותים נוספים

"אני אוהב לתת ללקוח חוויה מלאה" אומר אורן. "זה יכול להתבטא בכך שבהיותי מעצב אופנה אני אעצב ואייצר בעצמי את כל הטקסטיל לחנות כמו כריות נוי וכדומה, וזה יכול להתבטא גם בעבודה לאחר שהחנות הוקמה, בתחזוקה קבועה.

אני שומר על החנות חדשנית, עדכנית, מלווה אותם בכדי לשמור על העיצוב והקו המוקפד שהיו בפתיחת החנות, גם חודשים לאחר מכן. בנוסף, אני גם מספק שירות של מיצוב חזותי. אני ממצב את הסחורה בחנות בהתאם לניתוח הפסיכולוגי של הלקוחות, על מנת להעביר חווית קנייה וסיפור קונספטואלי בכל אחד מהאזורים בחנות."

חשיבות התאורה

"בעיניי חשיבות התאורה מאחד עד עשר עומדת על 9 או 10." אומר אורן. "לא משנה כמה אלמנטים יפים ומדויקים, והחנות תהיה מעוצבת ברמה גבוהה, ברגע שהתאורה לא מעבירה את האווירה, ולא מדגישה אלמנטים בחלל, אני פספסתי בגדול.

תאורה צריכה להדגיש את העיצוב, להיות בעוצמת הארה נכונה, בפיזור תאורה מדויק. מעבר לזה, בפן של תאורה דקורטיבית, התאורה צריכה להעביר את התחושה העיצובית. למשל, אם אני רוצה ליצור אווירה חמימה וביתית, אני אבחר תאורת פחם, עם גופי תאורה וינטאג', שיחבר את הלקוחות ויזכיר להם בית."

העבודה עם שקע ותקע

"בשקע ותקע אני תמיד מוצא המון גופים ואלמנטים שנמצאים בקו אחיד עם כל מה שקורה בטרנדים העכשוויים בכל מה שקשור לשוק התאורה" מספר אורן בהתלהבות. "אני מוצא מענה לכל הפרויקטים שלי, מסחריים או פרטיים, והם באמת יודעים לתת את הפתרונות, החל מגופי תאורה מודרניים ומינימליסטיים ועד לגופי תאורה וינטאג' חמימים.

המבחר מאד רחב. מעבר לכך, השירות הוא ברמה גבוהה מאד. יש הבנה ובירור צרכים מאד מעמיק של המוכרים על מול המעצב והלקוחות, והם גם יודעים להציע פתרונות טכניים לבעיות שמעצבים נתקלים בהם, או ברמת הגימור של הצבע ואפילו ברמת ייצור גוף תאורה במיוחד שיתאים לאותו סגנון עיצובי מתבקש."

אם גם אתם מעוניינים בשירותי העיצוב של אורן, אתם מוזמנים לפנות אליו דרך האתר.

…קצת תמונות מהפרוייקטים של אורן

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים