תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

נורות לד לבית

ענף התאורה הינו רחב היקף ומתעדכן בכל עת בצמוד להתפתחויות הטכנולוגיות, ואילו אחד ממוצרי התאורה המתקדמים ביותר המוצעים כיום לצרכן הינן נורות לד לבית.
נורת-דמוי-ליבון-לד-פחם-אגס-8W

נורות לד לבית – העתיד מגיע אליכם

ענף התאורה הינו רחב היקף ומתעדכן בכל עת בצמוד להתפתחויות הטכנולוגיות, ואילו אחד ממוצרי התאורה המתקדמים ביותר המוצעים כיום לצרכן הינן נורות לד לבית. מדובר בנורות קומפקטיות, בטיחותיות, חסכוניות וידידותיות לסביבה, המגיעות במבחר גדלים, דגמים גוונים. ניתן למקמן באזורים שונים בבית על מנת להשרות את אווירה הנכונה, העונה במדויק לצרכיכם ורצונותיכם.

מהי נורת לד?

LED הם ראשי התיבות באנגלית עבור Light Emitting Diode, מקור אור שפותח בשנות השישים של המאה העשרים כנורת סימון ברכבים של ג'נרל אלקטריק. נורה ייחודית זו פועלת ללא חוט להט כמו נורות הליבון או על גז כמו נורות הנאון, והיא אינה עשויה מזכוכית שבירה. מדובר בנורת דיודה המורכבת משני חומרים בעלי תכונות מנוגדות, האחד מכיל מטען אלקטרונים שלילי עודף ואילו השני מכיל מטען אלקטרונים חיובי עודף.

כאשר מופעל זרם חשמלי המטען השלילי נע לכיוון החיובי ובעת המפגש נפלטים פוטונים שהינם אנרגיה אלקטרומגנטית ממנה מורכב האור.

היתרונות של נורות לד לבית

נורות לד לבית מספקות תאורה בטוחה, ידידותית וחסכונית, המתבטאת במספר פרמטרים מרכזיים. ראשית, כל הנורות מסוג זה פולטות מעט מאוד חום והינן בעלות מימדים קטנים המאפשרים למקמן במגוון רחב של מקומות בבית. כמו כן, מדובר בנורות חסכוניות ביותר מבחינת צריכת החשמל, המגיעה עד לתשעים אחוזי חיסכון בהשוואה לנורות רגילות, ובנוסף הן פועלות לאורך תקופה ארוכה עד חמישים אלף שעות עבודה בממוצע. מעבר לכך, בניגוד לנורות אחרות, נורות הלד אינן פולטות קרינה ולכן הן אינן מזיקות לבריאות ואין צורך לשמור על מרחק בטיחות בעת השימוש בהן.

עלויות נורת לד לבית

נורות לד אינן מוצר זול ומחיריהן מתחיל בעשרות שקלים לנורה ואף מגיע למאות שקלים בהתאם לסוג הנורה ועוצמתה. ואולם, אם משקללים את עלויות הקנייה עם שעות העבודה הרבות והחיסכון בחשמל, רכישת נורות לד הינה כדאית ביותר ואילו ההשקעה מוחזרת כעבור זמן קצר.

נורות לד למגוון מטרות

בזכות רמת בטיחותן הגבוהה של נורות לד והעובדה שהן כמעט ואינן מתחממות, ניתן למקמן במקומות רבים ושונים כמו בארון בגדים, בספרייה ובנישות גבס. הגוונים הרבים של נורות אלו מסופקים בין היתר בעזרת פילטרים המורכבים עליהן, ומאפשרים למקמן בכל אזורי הבית כגון תאורה בהירה וחזקה למטבח או באור רך וחם לסלון. בנוסף, גם נורות לד לגינה נעשו פופולאריות מאוד בזכות אורך חייהן ומגוון אפשרויות העיצוב והמיקום.

תאורה נכונה לבית

כאמור, נורות לד מסופקות במגוון רחב של דגמים, צבעים, גדלים וצורות. על מנת להפיק את המיטב מגופי תאורה יעילים אלו חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים, אשר יסייען לכם בתכנון יעיל, חסכוני ונכון של תאורת הבית והגינה בהתאם לצרכיכם. ייעוץ מקצועי ואמין ניתן לקבל בחברת שקע ותקע המתמחה בהתקנת והתאמת גופי תאורה מתקדמים לבית ולחצר.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים