תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

תאורה בעיצוב קלאסי בהתאמה אישית

כשמדברים בשקע ותקע על תאורה בעיצוב אישי, עומדות לרשותכם מגוון אפשרויות שיסייעו לכם להתאים מבחר גופי תאורה לצורך ולסגנון הייחודי לכם ואפילו ליצור אלמנט תאורה מקורי שלא נמצא בשום מקום אחר. ניתן לשנות גופי תאורה קיימים ולהתאים אותם לסגנון העיצוב הקלאסי שנבחר לסלון או לבית כולו.
תאורה בהתאמה אישית

סגנון עיצוב קלאסי

עיצוב פנים בסגנון קלאסי מגיעה אלינו כל הדרך מאימפריית יוון העתיקה, בה מדדו האדריכלים את מידות הגוף האידיאליות לאותה תקופה, ובנו מקדשים באותן פרופורציות כדי להלל את האלים. כיום, הסגנון הקלאסי מתאפיין בשימוש בפרופורציות נורמליות, יצירת הרמוניה ניכרת לעין בחלל ושימוש בחומרים טבעיים. בנוסף, הסגנון הקלאסי משתדל ליצור חלל מעניין ועשיר בפרטים, אך נמנע מעומס ויזואלי וכך שומר על רלוונטיות שאינה תלויה בזמן.

אסתי תליה זהב

עיצוב בתים בסגנון קלאסי, בהיותו דרמטי ודומיננטי, המכיל ריהוט כבד שמגדיר את החלל ויוצר מראה מלכותי ויוקרתי, אינו מתאים לכל אחד. הצבעים השולטים בעיצוב בתים בסגנון קלאסי הם גוונים של שמנת ולבן, אשר מועצמים באמצעות גווני נחושת וזהב. ניתן לשלב את הצבע השחור, אשר מהווה משיכה וניגוד לאופי הבהיר הכללי של החלל, או לשלב  גוונים כהים של סגול, בורדו וירוק במקומות בהם מבקשים ליצור עומק בחלל. חומרי הגלם הנפוצים הם זכוכית מצוירת או מחורצת, עץ וקריסטלים. לסגנון עיצוב הקלאסי יש מעריצים שרופים ויריבים מושבעים, אך כמעט אף אדם אינו נותר אדיש לסגנון זה.

נר פליז כפול

תאורה בעיצוב קלאסי מאופיינת בשילוב של גופי תאורה דומיננטיים ובולטים דוגמת מנורות קיר אמנותיות, נברשות משולבות קריסטלים, בתי מנורה דמוי נרות ליצירת אווירה עשירה ורכה ופמוטים גבוהים ומוזהבים.

גופי תאורה קלאסיים בהתאמה אישית

דרך אחת להתאמה אישית של גוף תאורה היא שינוי צבע האלמנט. ניתן לבחור כל גוף תאורה מהקטלוג של שקע ותקע ואנחנו נצבע אותו עבורכם בהתאם לצבע שתבחרו מתוך מניפת הצבעים המגוונת שלנו, כך שיתאים לסגנון העיצוב הקלאסי שנבחר לחלל. בנוסף, ניתן לשנות את צבעו של כבל החשמל, להאריך או לקצר אותו בהתאם לדרישה. אפשר גם להחליף את צורת בסיס גוף התאורה שמתחבר אל התקרה לפי הזמנה, מעגול למרובע או להפך.

כמו כן, ניתן לעצב גוף תאורה ייחודי דרך שילוב של כמה גופי תאורה קיימים על ידי התקנתם על בסיס אחד. כך ניתן, למשל, לשלב שלושה או ארבעה גופי תאורה מאותה משפחה (למשל כאלה שעשויים מאותם חומרים או משפה עיצובית דומה) על בסיס מאורך, לתלות אותם במרווחים שווים זה מזה אך בגבהים שונים וליצור אלמנט תאורה גדול וייחודי שיכול להתאים לחלל מרווח כמו סלון או פינת אוכל בעיצוב קלאסי.

צריכים ייעוץ לתאורה בעיצוב אישי המתאימה לסגנון קלאסי? אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה לחצו כאן >>  

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים