תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

12 פריטים לעיצוב הבית שאת חייבת להכיר

קשים חייה של חובבת העיצוב המתחילה, המעוניינת לערוך שינוי בבית אך למרות כל המאמצים לא מצליחה להיפטר מהמראה השגרתי והמשעמם האופייני כל כך ל- 90% מהבתים האחרים שמסביבה.
3D מניפת צבעים

אז איך יוצאים מהלופ? ממש כמו בהתאמת בגדים נכונה, בה מתנסים קודם כל בשילובים מיוחדים ולאט לאט מעזים יותר, כך גם בעיצוב הבית ולמעשה בכל תחום הקשור לאסתטיקה ולעיצוב: עם כמה פריטי מפתח מרכזיים, תצליחי לעשות את כל ההבדל ולשוות סופסוף לבית שלך מראה חד פעמי.
הכנו עבורך רשימה איכותית ומתומצתת של פריטים לעיצוב הבית שתיתן לך טעימה ראשונית וחשק להתחיל. שימי לב: סוד הצלחה של הרשימה הזו נעוץ בעובדה שכל הפריטים בה הם עיצוביים, ועיצוביים בלבד (טוב, אולי חלק מהם גם טיפ-טיפה פונקציונאליים).

מטפס

כל בית יכול וצריך ליהנות מ"ריאה ירוקה" שתוסיף לו צבע ורעננות. לא משנה כמה דיירים יש בבית, מה גילם ומה הם אוהבים לעשות, עם השתלשלות מרשימה ואצילית של עלים יפיפיים היורדים מהתקרה לכל אורך הקיר, הוא תמיד ישרה אווירה של רוגע ושל עוצמה שקטה.

פרחים עם מחשבה

כדי להוסיף צבע לירוק החי של המטפס ולסגור את בחירת הצבעים בבית באופן מושלם, "זרקי" פרחים מיוחדים פה ושם בפינות החדר, בהתאם לטעם האישי.

גרינדלה

גרינלדה היא אחד הפתרונות הפשוטים והזולים ביותר שאת יכולה להתחיל איתם לעיצוב פנים מושלם, וללא ספק עם התמורה הגדולה והמשמחת ביותר. אפשר לתלות את הגרינלדות בכל פינה בבית ובכל צורה, ואם יש רצון לכך גם בכל חדר, וללא הגבלה.

מנורת אווירה מהממת

גרינלדות הן כמו כוכבים, אך גם הכוכבים זקוקים לירח שיהווה את מוקד תשומת הלב והענין, ומנורה מעוצבת תעשה בדיוק את העבודה; שימי לב שהמבחר כאן הוא אינסופי, ולכן מומלץ לעיין בהרבה אפשרויות (וגם לקחת את הזמן), עד שתגיעי למה שאת באמת אוהבת

וילון שמודע לעצמו

יש מי שמבין שווילון מיועד להצללה מפני השמש ולשמירה על פרטיותם של בני הבית, ויש את מי שלקח את ההבנה הזאת צעד אחד הלאה, ויודע בדיוק איך לנצל את ההזדמנויות שמביא איתו הפריט הקסום הזה לבית.

תמונה מרשימה

אמנם בכל הבתים תולים תמונות, אך אין זה אומר שאת צריכה למנוע את התענוג הזה מהמרחב הביתי שלך. עם זאת, כדאי להקדיש מחשבה לבחירה מתוחכמת ומקורית של התמונה, ולהיזהר מבנאליות, גם אם היא מאד יפה בעינייך. אם למשל יש לך חבר אמן או צלם בעל נגיעה אישית שאת אוהבת, כדאי מאד לשקול בחירה של תמונה אחת (או יותר) מהעבודות שלו. כך גם תשמחי אותו, וגם תוסיפי גוון אישי וחד פעמי באמת לבית. זכרי כי עיצוב טוב הוא דוקא זה שאינו מפחד מנימה אישית, ומהבעת קול ייחודי שאחרים לא בהכרח יבחרו בו באופן אוטומטי. זה יהפוך את הבית ליותר מקורי, ויותר שלך.

אריחים מפתיעים

בדיוק כמו בבחירת התמונה, גם כאן חשוב לזכור שהאריחים נכנסו לאחרונה "חזק" לאופנה, ולכן כדאי לבחור בדוגמה לא שגרתית, וגם לחשוב על מיקומים לא צפויים להצבתם בבית.

רשתות לעיטור והסתרת פתחי אוורור

זהו אולי הפתרון האסתטי הקל והזול ביותר לאחת הבעיות שהכי משפיעות לרעה על מראה הבית: בעבודה פשוטה שתיקח כמה דקות בודדות, תוכלי לשוות לכל פתח וחלונית לא-אסתטית מראה של ארמון מטופח בניחוח אוריינטלי.

מדפים דקורטיביים

לא צריך תירוץ כדי להעמיד מדפים בבית: הם פשוט יפים, ואפשר להניח עליהם כל מה שרוצים, גם פסלונים או בובות זעירות שאינן הכרחיות מבחינה פונקציונלית. כדאי לקחת בחשבון שגם את המדפים עצמם ניתן לעצב, ואפשר לבחור עבורם סגנון ספציפי שיש לו אמירה מקורית ואישית.

דלתות הזזה להפרדה בין חללים

ייעודים שונים של אזורים סמוכים בבית נחשבים לא פעם לאחת הבעיות הקשות שנותרות ללא מענה עיצובי ראוי, אך דוקא הנכחה של אותה הפרדה מבלי להתנצל, תאפשר פתרון מקסים ובעל רושם.

ויטראז' מודרני

מסיבות היסטוריות, ויטראז' נחשב לפריט אמנות "מורם מעם" ואף מוגזם, שאפשר למצוא רק במקומות דתיים האפופים במן חרדת קודש מרתיעה. אבל בכך מתפספס למעשה עולם שלם של אפשרויות משחק עם צבע ואור טבעי, ובעזרת שינוי עיצובי קטן הבית יכול להפוך לחגיגה אחת גדולה של צבעים וצורות מוארות.

מנסרה

ואם את מרגישה שהוויטראז' הוא רעיון שגדול עליך, או שאין לך מקום בבית לדלת זכוכית הפונה לאור, תוכלי להסתפק בהצבת מנסרה מהפנטת ליד החלון, שתוסיף קסם ומסתורין לחלל שסביבה.

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לבית?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת לכל מקום בבית.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים