תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

פתרונות לתאורת קיר

החשיבה אודות עיצוב הבית עוברת בתאורה. תאורה מעוצבת לבית כבר מזמן איננה לוקסוס של בודדים אלא פריווילגיה של כולם. תאורה מעוצבת לבית היא כמו בחירת רכב שלא למטרות נסיעה בלבד...
ראי-סטפני-הדמיה

החשיבה אודות עיצוב הבית עוברת בתאורה. תאורה מעוצבת לבית כבר מזמן איננה לוקסוס של בודדים אלא פריווילגיה של כולם. תאורה מעוצבת לבית היא כמו בחירת רכב שלא למטרות נסיעה בלבד. תאורה מעוצבת לבית מעניקה לביתכם אוירה אחרת ומיוחדת. כיום כולם כבר יודעים, שכדי לעצב אווירה מיוחדת בבית יש להשתמש בתאורה מעוצבת – גם מבחינת סוגי התאורה השונים וגם גופי התאורה הנכונים וגם בסוגי הנורות המתאימים. כדי להגיע לעיצוב תאורה נכון לבית יש גם פתרונות רבים ומגוונים שמבינהם ניתן לבחור.

סוגים שונים

אחד מהסוגים המודרנים והטרנדים ביותר כיום היא תאורת לדים. נורות לד נחשבות לנורות חסכניות בחשמל ועמידות לאורך זמן מאד ממושך, הן פועלות על מתח נמוך ואינן מהוות סכנה כלשהיא לסביבה. מנורות לד ניתן למצוא כספוטים או כמנורות רגילות דמויות נורות להט, אך נורות לד הן נטולות חוט להו ואין בהם גז. הן כמעט ולא מתחממות והן מתאימות עבור תאורה לאמבטיה או במקומות אחרים שיש חשש ממים. ניתן למצוא גם פסי לד שבאמצעותם ניתן להאיר ארונות, נישות, מסדרונות, גרמי מדרגות, ניתן להסתיר את הפס ולתת תחושה של אור הבא משום מקום.בנוסף לתאורת הלדים קיים כמובן כל המגוון של גופי תאורה שונים המשמשים לצרכים שונים וכמרכיבי עיצוב שונים בבית ובגינה.

ומה אם אני רוצה על הקיר?

אחד האלמנטים העיצוביים היפים ביותר בתאורה היא תאורת קיר. תאורת קיר מאפשרת בחירת גופי תאורה שונים והיתרון שלהם הוא בכך שהם מאד נראים לעין. תאורת קיר שופכת אור נעים במסדרונות, כתוספת לתאורת סלון חזקה ורחבה, בחדרי רחצה ובחדרי שינה. תאורת קיר מאד מומלצת מעל מראות או בנישות קטנות. גם בתאורת קיר ניתן לבחור בין סוגי נורות שונים החל מנורת להט, דרך נורות פלורוסנט וכלה בנורות לד חסכוניות. תאורת קיר עשוייה להפוך כל בית למקום מעוצב ויפה יותר.

עיצוב ולא רק אור

גם בחדרי אמבטיה או חדרי רחצה ניתן לשלב תאורה מעוצבת ולא רק אור פרקטי. ישנם גופי תאורה רבים המתאימים לחדרי אמבטיה היכולים לעצב לכם את החדר הקטן והחשוב הזה באופן מושלם, ולמה לא? הרי חדר האמבטיה הוא אחד החדרים שמשתמשים בהם הכי הרבה במשך היום. בחדרי אמבטיה מתאימים גופי תאורה צמודי תקרה או תאורת קיר או שילוב של שניהם. בחדר אמבטיה לא מומלצת תאורה תלויה או עומדת על הרצפה מחשש למגע עם מים. נורות לד מומלצות בחדר האמבטיה בגלל האשרות שיהיו במתח נמוך

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים