תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

פתרונות תאורה לבית

את עיצוב התאורה בבית ניתן ליצור בעזרת שלל פתרונות תאורה, חלקם הינם גופי תאורה מותאמים אישית וחלקם כגופי תאורה מעוצבים, כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר
1jpg

את עיצוב התאורה בבית ניתן ליצור בעזרת שלל פתרונות תאורה, חלקם הינם גופי תאורה מותאמים אישית וחלקם כגופי תאורה מעוצבים, כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר מומלץ לשלב בין הסוגים השונים. אנו שמחים להציג בפניכם מספר דרכים ודוגמאות שיתנו לכם את פתרונות העיצוב הטובים ביותר עבורכם. בתמונה: עיצוב פנים ענת רגב

פרופילי תאורה – תאורה חזקה וחסכונית

במשך זמן רב חיפשנו פתרון לתאורה חזקה שתתאים כמעט לכל אזור בבית אבל יחד עם זאת שתהיה תאורה אסתטית מאוד ומעוצבת ככל שניתן, פה נכנסים לתמונה פרופילי התאורה אשר עונים על כל הדרישות הללו. הפרופילים עשויים מחומר האנודייז העמיד והאיכותי ועליו מתלבש פרספקס חלבי אשר מסתיר את מקור התאורה, הפרופיל קיים במספר גדלים ומותאם אישית לכל לקוח כאשר ניתן להשתמש בו כפרופיל תאורה שקוע, תלוי או צמוד. גוף תאורה זה הינו חסכוני והחלפת הנורות בו מתבצעת לעיתים רחוקות.

ישנם מספר סוגים של פרופילים וחלקם מותאמים רק לתאורת לדים (פרופילים דקים בהם מתקינים סרטי לדים) בפרופילים אלו משתמשים לנישות קטנות או מקומות בהם לא ניתן להתקין פרופיל מסיבי וגדול. אחד היתרונות הגדולים בפרופילים אלה הוא האפשרות להפוך את הפרופיל לגוף תאורה מוגן מים (להגנת מים ברמה של טבילה בבריכה) ואז להשתמש בגוף זה כתאורה לגינה.

ספוט לד – אפשר גם אחרת

אחד הפתרונות התאורה הטובים ביותר בהם השתמשנו לאחרונה הינו גוף תאורה ספוט לד מסדרת המודו החדשה שלנו. היתרון בסדרה הוא שניתן להרכיב את הדגמים במגוון מקומות וליצור שטח מואר היטב בניצול אור גבוה. הסדרה מתאימה כתאורה ביתית וגם כתאורה למשרדים, היא מודלרית ויכולה להתאים לכל גודל של חלל.

מודו לסלון
עיצוב – מיכאל אוחיון

פנל לד גופי תאורה דקים במיוחד

את פתרון התאורה הבא חיפשנו לא מעט ובמשך די הרבה זמן… תמיד בעת תכנון תאורה לתקרות גבס נתקלנו בבעיה שבחלק מהמקומות לא היה מספיק עומק להכניס גוף תאורה שקוע ונורת לד חזקה (כמו למשל במקומות בהם עוברת תעלה למזגן). לאחרונה מצאנו את הפתרון האופטימאלי ביותר בצורה של פנל לד במגוון עוצמות וגדלים. עובי כל הפנל הוא רק 3-2 ס"מ והוא יכול להאיר שטחים גדולים יחסית או גם לשמש כתאורה ממוקדת יותר. גופים אלה הם חסכוניים, עמידים לאורך זמן ואינם מחממים, או בקיצור… גופי תאורה אדרכלית ידידותיים לסביבה.

sop-resize-1000-הייטק-2

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים