תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

פתרונות תאורה לבית

אין דבר משמח יותר מלסיים תכנון של בית חדש או תכנון חדש לבית קיים. אחד התחומים המגוונים ביותר השייכים לעיצוב הבית הוא תחום התאורה.
פתרונות תאורה לבית

בתמונה: עיצוב פנים לימור הרצוג אהרוני

אין דבר משמח יותר מלסיים תכנון של בית חדש או תכנון חדש לבית קיים. אחד התחומים המגוונים ביותר השייכים לעיצוב הבית הוא תחום התאורה. תאורה לבית כיום איננה מה שהיתה עד לפני כמה עשורים. כיום ישנם פתרונות תאורה כל כך מגוונים והאפשרויות כל כך גדולות ומומלץ להתייעץ עם יועץ או מעצב תאורה שיכווין אותכם לפתרון התאורה הטוב ביותר עבורכם. בנוסף כדאי גם להגיע לאולם תצוגה שבו ניתן למצוא את כל הפתרונות הנכונים(למשל אולם התצוגה שלנו :-)…).

פתרונות תאורה – גם גופי תאורה וגם נורות

כיום /ישנם מגוון עצום של גופי תאורה ומגוון רחב של נורות המתאימות לשימושים רבים. אם פעם היו מספר מצומצם של סוגי נורות – נורת להט/הלוגן רגילה, נורת פלורוסנט, ונורות גז הפעלות בלחץ גבוה. הרי שכיום קיימות אפשרויות נוספות כגון: נורות הלד ונורות חסכונית. לגבי גופי תאורה המבחר הקיים פשוט ענק. החל ממנורות תלויות בכל סגנון שתחשבו עליו, דרך תאורת קיר, תאורה צמודת תקרה, שקועה בתקרה, עומדים על הרצפה, פסי לדים וכיוצא באלה.

תאורה מעוצבת לבית

המגוון הגדול מאפשר לתת לבית אופי משלו באמצעות התאורה ולא רק באמצעות הרהיטים או סידור החדרים באופן שונה. תאורה אכן מעצבת כיום בתים. השאלה הנפוצה ביותר היא כיצד לבחור גופי תאורה לבית? הרי קיימים כל כך הרבה סוגים וכל כך הרבה אפשרויות.

איך לבחור גופי תאורה לבית

על מנת לבחור את גוף התאורה הנכון יש להגדיר מה מצפים ממנו. במטבח, למשל, אתם מצפים לשטיפת אור חזקה על משטחי העבודה ועל שולחן האוכל. בחדרי השינה מתאימה יותר תאורה ממוקדת בחלקים מסויימים – במיטה, בפינת האיפור, על פינת העבודה וכדומה. בסלון אולי תרצו שילוב של תאורה חזקה לחלל הכללי ותוספת של נקודות אור במקומות מסויימים כמו שידות עם עצמים שונים, מדפי ספרים או תמונות התלויות על הקיר ומסדרונות בהם תרצו תאורה רכה ונעימה ובטח שלא חזקה ומסנוורת.

סוגי גופי התאורה הקיימים כוללים את כל קשת האפשרויות החל מגופים מודרנים העשויים מתכת וזכוכית, דרך גופי תאורה קלאסים בסגנון עתיק, מנורות קיר, מנורות צמודות תקרה או שקועות תקרה, גופי תאורה עומדים או תלויים מהתקרה, מנורות לילה צמודי קיר או מונחי שולחן, ספוטים שונים בגדלים ובצורות שונות וכן גופי תאורה לגינה המבודדים ממים.
פתרונות תאורה רבים מצפים לכם בבואכם לתכנן את התאורה בביתכם. היכנסו לאולם תצוגה והיווכחו בעצמכם באפשרויות, קבלו הדרכה ועצה מאנשי מקצוע שלנו וכך תוכלו להחליט ביתר קלות.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים