תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

רהיטים ממשטחים – 3 רעיונות מעניינים שאולי לא הכרתם לרהיטים ממשטחי עץ

אחד הרעיונות המדליקים ביותר בעולם העיצוב כיום הוא יצירת רהיטים ממשטחים מעץ. בעידן בו אנו רוצים לשמור על איכות הסביבה אבל מצד שני, לא רוצים להתפשר על סטייל ומקוריות,
כפתור-טכנו-לפינת-ישיבה-1

משטחי עץ הם ה-דבר! שידות, ארונות, מדפים, פינות ישיבה ומה לא, את כל אלו תוכלו ליצור ממשטחי עץ ולהנות מעיצוב מקורי, יפיפייה, חסכוני ואקולוגי.

פינות ישיבה

כולנו יודעים שרכישת סלון חדש לבית כרוכה בהוצאה לא קטנה. ובכן, לנו הפתרון בשבילכם: רהיטים ממשטחים. משטחי העץ יכולים לשמש כבסיס לספות וכורסאות לסלון וכל שתדרשו לו הוא קניית כריות יפות. זה נוח, זה אקולוגי ולא פחות חשוב – לא יקר. ומה בדבר פינת ישיבה לגינה או המרפסת? לרבים מאתנו יש חלל חיצוני נרחב, אבל ללא מקום נעים לשבת בו, הוא נותר לא מנוצל וחבל. תוכלו ליצור פינת אירוח מקסימה ממשטחי עץ: שולחן, כמה כיסאות, אולי אפילו ספסל אם מתחשק לכם. הוסיפו כמה עציצים ואדניות פרחים יפות ואתם מסודרים.

שידה, ארונית או אפילו שולחן קטן

למי מאתנו אין הצורך בריהוט משלים לבית? שידה יפה לפינה ההיא בסלון, שולחן קטן לחדר העבודה או המחשב, ארונית קטנה למסמכים והרעיונות עוד רבים וטובים. אפשר ליצור רהיטים מקסימים ממשטחי עץ שישמשו אתכם לאורך שנים. את משטחי העץ ניתן לצבוע בכל צבע שתרצו, כדי שהפריט יתאים ויחמיא למראה העיצובי בחלל, למשל, לצבעוניות משמחת תוכלו לבחור בצבעי פסטל עדינים או דווקא בצבעים נועזים שימשכו את העין. הלוק האורבני מדבר אליכם? או אולי המראה הכפרי? תוכלו לבחור לצבוע את הריהוט בכל צבע שמתחשק לכם או להותירו עם צבעו הטבעי.

פתרונות אחסון

רעיון נפלא נוסף לריהוט ממשטחים הוא יצירת פתרונות אחסון. חסר לכם עוד קצת מקום בארון? בטח, למי לא? מקום לאפסן את שמיכות החורף, או אולי מתקן לנעליים? אתם חובבי ספרים או תקליטים וכבר אין היכן לשים אותם? תוכלו לבנות מדף  דקורטיבי או מספר מדפים ממשטחי עץ והנה יצרתם בקלות פתרון נהדר. והנה עוד רעיון: מתלים! למשל, מתלה בכניסה לבית, לתליית צעיפים ומעילים, או מתלה קטן עם ווים יפים למפתחות כדי שלא תצטרכו לחפש אותם בפעם הבאה שאתם יוצאים מהבית…. הרעיונות הם אינסופיים, ועם קצת דמיון ויצירתיות, תוכלו ליצור פתרונות אחסון נפלאים: גם יפים וגם אקולוגיים.

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לבית?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת לכל מקום בבית.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים