תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

ריהוט למרפסת – הטרנדים החמים

על מה אתם רוצים לקרוא?
תאורה למרפסת

למרפסת יש פוטנציאל גדול להיות הפינה המהנה ביותר בבית. מה יותר נחמד ממקום שאפשר לברוח אליו וליהנות ממשב מרענן של אוויר, נוף ואור שמש? לא משנה אם המרפסת שלכם משקיפה לג'ונגל אורבני או דווקא לאזור כפרי וירוק, מדובר בחלל ששווה להשקיע בו. אם הייתם שמחים להפוך את המרפסת למעוצבת יותר, בוודאי תשמחו לשמוע כי ניתן לעשות זאת בקלות. בעזרת שינוי של ריהוט למרפסת, ריפוד, צבע או אפילו אביזר מעניין – תוכלו לשוות למרפסת שלכם מראה עדכני במיוחד. רוצים לשדרג את המרפסת? הנה כמה מן הטרנדים המובילים בתחום לשנת 2017.

ריהוט חוץ במראה פנים – מרחיבים את גבולות הבית

אחד הטרנדים הלוהטים ביותר הוא התאמת סגנון המרפסת לעיצוב הבית. כלומר, במקום לבחור ברהיטי גן בעיצובי אופייני, יותר ויותר אנשים בוחרים להוציא אל המרפסת כורסאות ורהיטים המתאימים במראם גם לסלון. תתפלאו לשמוע כי קיימים רהיטים חיצוניים מחומרים עמידים, שיכולו להמשיך את הקו העיצובי של ביתכם ולשוות למרפסת מראה מזמין וחמים.

שיק ירוק – מפתיעים עם פריטים ממוחזרים

מסתבר שאורח החיים האקולוגי לא פוסח גם על עולם העיצוב. אחת הדרכים המקוריות ביותר לשדרג את המרפסת שלכם היא להוסיף לה פריטים ממחוזרים. כך למשל, תוכלו לבחור בשולחן שעשוי מארגז עץ ישן, בקערה שהייתה בעבר תקליט או אפילו במנורה שבגלגול הקודם שמשה כצנצנת. כל אלו לא רק יוסיפו טאצ' מיוחד למרפסת, אלא גם יהוו צעד קטן למען השמירה על הסביבה.

כריות או לא להיות – עולם של צבעים והדפסים

כל המוסיף גורע? אם מדובר בכריות: כל המוסיף – הרי זה משובח! אחת האופנות הבולטות ביותר ב-2017 היא הוספה של כריות נוי במגוון צורות וטקסטורות. במקום לבחור בסגנון אחד, הטרנד הוא דווקא ליצור מיקס של הכל מהכל. איורים טרופיים, צורות גאומטריות, צבעים עזים – כל אלו מתקבלים בברכה ויעזרו לכם לרענן את מראה המרפסת.

על גוונים, חומרים ואופנה

עיצוב המרפסת הולך בשנים האחרונות לכיוון אמיץ, שמבקש לשבור את הקו הנקי ולהוסיף חיות בעזרת שילובים מיוחדים של צבעים. הטרנד המוביל כיום הוא לא לזנוח לחלוטין את הצבעים הניטרליים, אלא להשתמש בהם כבסיס אליו יתווסף צבע תוסס. מתלבטים באיזה צבע לבחור? המומחים ממליצים על גווני צהוב, כתום או טורקיז. 

ריהוט מולטי פונקציונלי – חיסכון אופנתי

בעלי המרפסות הקטנות ישמחו לשמוע על טרנד הריהוט הפונקציונלי. השיטה החכמה נועדה לחסוך במקום ולצמצמם בריהוט מיותר, ובכך להגדיל את החלל הפנוי במרפסת. כיצד עושים זאת? ניתן להשתמש בהדום שמהווה גם חלל אחסון או בשולחן מיוחד המתפרק לשטחי ישיבה.

הכי טבעי שיש – עיצוב בסגנון גולמי

כשעולם עיצוב הבית מושפע משימוש בחומרי גלם, כמו עץ מלא, יסודות חשופים ושיש לא מלוטש, לא מפתיע שגם ריהוט החוץ מחבק את הטרנד באהבה. כיום ניתן למצוא מגוון רהיטים אשר מתאפיינים במראה טבעי, המעניק למרפסת טוויסט ייחודי. כך לדוגמא, תוכלו לבחור בשולחן העשוי מעץ מלא במראה לא סימטרי, שבוודאי יקטוף מחמאות רבות.

עשה זאת בעצמך – צביעה במראה עתיק

מחפשים דרך חסכונית לרענן את מראה המרפסת? צבעו את הרהיטים מחדש! ניתן בקלות ליצור מראה אחיד על ידי צביעת הרהיטים הקיימים, ובכך ליצור אשליה של מרפסת חדשה לחלוטין. אחת משיטות הצביעה הפופולריות ביותר היא צביעת עץ במראה עתיק, המתאפיינת בגוונים בהירים המשויפים בדפנותיהם. כך, תוכלו להפוך את הרהיט הישן והרדום לפריט במראה וינטג' מסקרן.

תאורה שולטת על האווירה במרפסת

בכל סגנון עיצובי לתאורה נכונה יש תפקיד מכריע באווירה שתיווצר במרפסת שלנו. הנה כמה דוגמאות לגופי תאורה מרשימים >>

http://shekaveteka.co.il/product/%D7%92%D7%95%D7%A3-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%92%D7%90%D7%A8%D7%93%D7%9F-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%99/

אגם קיר 1303

לעוד גופי תאורה לגינה >> לחצו כאן <<

צריכים עזרה בעיצוב התאורה למרפסת?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת לכל מקום בבית.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים