תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

פרוייקט החודש – שיפוץ דירה בתל אביב – שילוב בין סגנון תעשייתי לחמימות

אז אולי כבר הבנתם שאחד הדברים האהובים עלינו הוא לשוחח עם מעצבים לאחר שביצעו פרויקט שיפוץ שכלל את גופי התאורה של "שקע ותקע" כדי לשמוע מהם גם על חווית השיפוץ...
מיכל-וחגי

גם על חווית הרכישה אצלנו. בשבועות האחרונים אנו מלווים מעצבים שונים ברחבי הארץ, והשבוע ליווינו את חגי ויינבלום ומיכל אינדיצקי, הזוג שהקים את סטודיו WID  בתל אביב, בפרויקט שיפוץ מקיף על דירה הממוקמת ברחוב גורדון בת"א, בסמוך לים.  

קצת רקע

סטודיו WID, הממוקם בתל אביב, הוקם על ידי חגי ומיכל, מעצב תעשייתי ומעצבת פנים. הסטודיו מתמחה בעיצוב פנים לפרויקטים פרטיים ומסחריים כאחד. הפרויקט בו ליווינו אותם הוא פרויקט ברח' גורדון בתל אביב, בדירה של 75 מטר מרובע, הנמצאת קרוב לים. הלקוחות, בעלי הדירה, הם יהודים צרפתיים, אשר קנו את הדירה כדירת נופש בישראל. הם רצו שני חדרי שינה, שני חדרי רחצה, סלון רחב ידיים עם חלל אירוח נוח, שיכול להתאים גם ללינה במידה ומצטרפים אורחים נוספים, ומטבח מרווח לבישול, עם שולחן אוכל. כאשר רכשו את הדירה, היא הייתה במצב מוזנח מאד, ודרשה שיפוץ יסודי ומקיף, כולל כלל התשתיות בדירה.

מציאת האיזון הנכון

הלקוחות ביקשו דירה חמה ונעימה, אך שתציג נגיעה עיצובית תעשייתית. הם הביאו עמם דוגמאות רבות מבתי קפה ומסעדות בהם ביקרו ברחבי העולם כדי להמחיש את האווירה הרצויה. בתהליך העבודה שמו חגי ומיכל דגש על מציאת האיזון בין אותו סגנון תעשייתי שהלקוחות אוהבים, לבין יצירת חלל נעים, חמים וביתי. למטרה זו, הם בחרו בפרקט עץ אלון בעיבוד מיושן, תעלת מיזוג חשופה בצבע שחור, ספריית ברזל שעוצבה במיוחד ללקוחות ונועדה לספק חציצה בין המטבח לסלון, ונגרות עכשווית עם רגלי ברזל בהתאמה אישית.

שיתוף הפעולה המתמשך

אחד הדברים החשובים לזוג מסטודיו WID  זה ליצור דיאלוג מתמשך עם הלקוחות לאורך תהליך העיצוב. במקרה שלנו, הלקוחות אהבו את חלוקת הדירה שהציע הזוג, וגם בהמשך לקחו החלטות במהירות, זרמו עם הרעיונות וההצעות של המעצבים ואישרו כל תוכנית במהרה. בתכנון ספריית הברזל, הלקוחות התקשו מעט לדמיין איך היא תצא והאם היא לא תקטין את החלל. המעצבים ביצעו עבורם הדמית תלת מימד שעזרה להם להשתכנע, ולבסוף היו מרוצים עד מאד מהתוצאה.

תכנון התאורה בדירה

גם המעצבים מסטודיו WID מרגישים כי תאורה היא חלק חשוב ואף קריטי להצלחת השיפוץ, לכן הקדישו זמן לתכנון התאורה. הגישה שלהם לכל פרויקט היא שיש לתכנן מספר תרחישים שונים, על מנת לספק צרכים שונים במהלך היום, לדוגמה, בחירת תאורה טכנית במטבח ותאורת אווירה דקורטיבית מעל פינת האוכל. גם בסלון, הם תמיד בוחרים להתקין מספר נקודות אור שונות, על מנת שיהיה ניתן להדליק רק חלק מהתאורה בסלון, לפי הצרכים, ולא את כולה בבת אחת. בנוסף, בכל פרויקט שלהם הם מקפידים להציב בסלון גוף תאורה רצפתי או קירי שישמש כתאורת אווירה נעימה, ותמיד יבחרו גופי תאורה טכנית שיחזרו בחדרים שונים כגון פס צבירה, פרופיל לד, גוף צמוד תקרה ועוד.

את הגופים הדקורטיביים ימקמו רק באזורים ספציפיים, על מנת לתת אופי וסגנון לכל דירה ודירה. בפרויקט הספציפי הזה, הוחלט להביא לידי ביטוי את האיזון והשילוב בין התעשייתי לעכשווי, גם בגופי התאורה. הנברשת המודרנית מעל פינת האוכל מהווה אינטרפרטציה מעניינת ומודרנית לגוף תאורה קלאסי, גופי התאורה לצד המיטה עשויים בטון תעשייתי, והגופים הצמודים לאורך קיר חדר השינה צבועים שחור, צבע שחוזר במקומות נוספים בדירה כמו בתעלת המזגן או בספריית הברזל.

העבודה מול שקע ותקע תאורה

הצמד חגי ומיכל שמחים לספר כי כמו תמיד, העבודה מול שקע ותקע היא מקצועית ונעימה. הם הגיעו עם מגוון בקשות מיוחדות, כמו לצבוע גוף תאורה קיים, לקצר כבלים או להחליף רוזטות, והצוות היה שירותי ומסור, ושמח להענות לכל בקשותיכם ומשאלותיהם!

קצת תמונות מהפרוייקט…

כדי להכיר קצת יותר טוב את סטודיו WID תוכלו לבקר באתר >> https://www.wid.co.il

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לבית ,לחדר העבודה ולכל חלל אחר בבית?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים