תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

איך נכון לשלב תאורה דקורטיבית בחלל הבית

התאמת גופי תאורה דקורטיביים בבית היא משימה כייפית ומעניינת אך לא תמיד ברורה.
תאורה דקורטיבית

 יש צורך להתחשב בגודל החלל שנרצה להאיר, רמת התאורה הטבעית הנכנסת, הרהיטים הקיימים וכמובן גופי התאורה האחרים בבית.  גוף תאורה דקורטיבי בעל נוכחות מרשימה יכול להתוות את הקו העיצובי. לא נרצה להגזים מצד אחד ומצד שני נרצה לתת לו את תשומת הלב המתאימה. במאמר הבא תוכלו למצוא כמה עצות שימושיות שיוכלו לסייע לכם לשלב תאורה דקורטיבית בצורה חכמה מבלי להזגים. 

עצה שעובדת תמיד

לפני שאתם רצים לרכוש את גופי התאורה לבית, חשוב לזכור לא לשלב גופי תאורה גדולים בחלל קטן או עם תקרה נמוכה: שילוב גופי תאורה גדולים יכולה להעניק אפקט מרשים, רק במקומות גדולים מספיק מבחינת גובה התקרה, או גודל החלל עצמו. לחלופין, גופי תאורה גדולים בחללים קטנים ייצרו תחושה של עומס וצפיפות. אולם, אם יש לכם תנאים מתאימים, זה בדיוק הזמן לבחור מקום מרכזי בבית בו תוכלו להתקין את גוף התאורה שתמיד רציתם.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%92%D7%95%D7%9E%D7%90/

ואם כבר הזכרנו עומס

בבחירת גוף התאורה המעוצב יש להתחשב בקו העיצובי הכללי של הבית או החדר. שילוב בין גופי תאורה קלאסיים לדוגמא, עם ריהוט מודרני לא בהכרח ייראה אסתטי ויצור תחושה של עומס. אם אינכם בטוחים, עדיף לבחור גופי תאורה דקורטיביים אך סולידיים יחסית, מאשר גופי תאורה בעלי נוכחות חזקה יותר, אשר בפועל פשוט לא יתאימו לעיצוב הבית.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%92%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%96/

גופי התאורה שמעולם לא חשבתם עליהם…

  • גופי תאורה ניידים

אין כאן כוונה לפנסים, אלא לתאורה עומדת או מנורות שולחן מעוצבות. שילובם יכול להעניק נופך עיצובי ייחודי. יתרונות רבים לגופי תאורה ניידים החל מהמגוון הרחב, הגדלים השונים וטווחי המחירים המשתנים שלהם שהופכים את בחירתם לנוחה וקלילה.

חשוב לזכור שגופי תאורה כאלה לא נועדו רק לחדרי ילדים, או משרדים. מדובר בפריט דקורטיבי של ממש אשר יכול בהחלט לסייע לכם לפזר את האור בבית ואף לחסוך בחשמל על ידי הדלקת אור נקודתי-אזורי.

  • ספוטים

ספוטים הן כינוי למנורות קטנות אשר עובדות כיחידה עצמאית ולרוב משולבות באזורים נקודתיים בהם יש צורך בתאורה, כגון מעל המזנון, באזור המדרגות, בכניסה לבית וכד'. שימוש בספוטים ובייחוד כאלה השקועים והמפוזרים נכון, יכול להעניק לכל חלל או אזור בבית מראה מודרני מעוצב, לצד פונקציונאליות רבה.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%96%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%A7%D7%99%D7%A8-%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%A9-%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%96/

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים