תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

שימוש ב ספוטים בעיצוב הבית

אחד הדברים הטובים ביותר שהתרחשו בעולם עיצוב הבית בשנים האחרונות הוא ההבנה שהשגת בית מעוצב היא כבר לא חלום רחוק, אלא חלום מעשי לגמרי.
Interior of a modern house rooms in white with furniture.

מצד אחד, קיימת התעניינות הולכת וגוברת של אנשים בעולם עיצוב הבית ומן הצד השני, עולם העיצוב מציע יותר ויותר פתרונות קלילים, נוחים ומגוונים. גם תחום התאורה בתוך עולם עיצוב הבית, עבר שינויים בשנים האחרונות. ההבנה שתפקיד התאורה הוא לא רק הארת החלל אלא יכולה לסייע רבות למראה הבית, הובילה לחידושים בתחום. אחד מהם הוא שימוש ב ספוטים לעיצוב התאורה, ניתן לשדרג את האווירה והמראה של הבית או חללים מסוימים בו בקלות!

צמוד תקרה צילינדר עגול

לא לכל אחד מתאימה נברשת

גם כיום, כשאנשים רבים חושבים על עיצוב תאורה בבית, ישר עולה להם תמונה של נברשות, בתי מנורה ושאר גופי תאורה מעוצבים. אז לצד העובדה שכבוד הנברשות עם שאר גופי התאורה מונח במקומו, עדיין לא לכולם מתאים לרכוש גופי תאורה גדולים יחסית, שלרוב ימוקמו רק במרכז התקרה.  גם לגודל הבית וגובה התקרה יש תפקיד בבחירת גופי התאורה. לבתים קטנים או בתים עם תקרה נמוכה פחות מתאים נברשות גדולות ומפוארות.

ספוטים ככלי דקורטיבי בחלל

"ספוטים" הם כינוי מקוצר לגופי תאורה יחידים שמשולבים במקומות שונים בחלל ומטרתם היא להאיר חלקים נקודתיים בהתאם למיקומים שנבחר עבורם. הספוטים יכולים להיות משולבים באופן יחידני, בשורה או במקבץ והיתרון שלהם הוא במגוון האפשרויות העיצוביות שניתן להשיג דרכם, קלות ההרכבה והיצירתיות שבעזרתה ניתן לעבוד איתם. מיקום הספוטים יאפשר להאיר חלקים מסוימים בבית (כגון יצירות אומנות ואפילו פינת אוכל) או בחצר\מרפסת (כגון הארת אזור ישיבה, או פיזור ספוטים להארת צמחיה) ובכל מקרה, תמיד יוסיף חן ואווירה לכל מקום בו נבחר למקם אותם.

ספוט טוליפ לפס צבירה חד פאזי

אז היכן למקם את הספוטים?

מיקום הספוטים משתנה מטבע הדברים בהתאם לאזור בבית ובפרט, בהתאם לצורך התאורה. אם נרצה למשל להאיר את אזור השיש במטבח, ניתן למקם מספר ספוטים מעל אזור השיש. אם נרצה להאיר אזור מסוים במרכז הסלון, ניתן למקם כמה ספוטים בצורת מרובע במרכז התקרה וכו'. חשוב לדעת שקיימים סגנונות שונים של ספוטים וביניהם ספוטים שקועים, ספוטים תלויים ועוד.

רול פליז קצר לפס צבירה

לסיכום, הספוטים מהווים פתרון טרנדי, נוח ויצירתי במיוחד לעיצוב התאורה בבית. בעזרתם ניתן להשיג מראה עיצובי אלגנטי, מוקפד ומודרני של הבית!

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לבית ,לחדר העבודה ולכל חלל אחר בבית?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים