תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

תאורה בעיצוב אישי

על מה אתם רוצים לקרוא?
תאורה בעיצוב אישי

כשמדברים בשקע ותקע על תאורה בעיצוב אישי, עומדות לרשותכם מגוון אפשרויות שיסייעו לכם להתאים מבחר גופי תאורה לצורך ולסגנון הייחודי לכם ואפילו ליצור אלמנט תאורה מקורי שלא נמצא בשום מקום אחר. ניתן לשנות גופי תאורה קיימים ולהתאים אותם לביתכם או לעצב תאורה שקועה בתקרה או בקיר שיוצרת אפקט קסום וייחודי של אור המבליח דרך חריצים המעוצבים בצורות גיאומטריות שבחרתם ועיצבתם בעצמכם.

עיצוב גופי תאורה בהתאמה אישית

דוגמה קלאסית לתאורה בעיצוב אישי היא שינוי צבע האלמנט. ניתן לבחור כמעט כל גוף תאורה מהקטלוג של שקע ותקע ואנחנו נצבע אותו עבורכם בהתאם לצבע שתבחרו מתוך מניפת הצבעים המגוונת שלנו. בנוסף, ניתן לשנות את צבעו של כבל החשמל, להאריך או לקצר אותו בהתאם לדרישה. אפשר גם להחליף את צורת בסיס גוף התאורה שמתחבר אל התקרה לפי הזמנה, מעגול למרובע או להפך ולשנות את צבעו בהתאם לצבע גוף התאורה.

כמו כן, ניתן לעצב גוף תאורה ייחודי דרך שילוב של כמה גופי תאורה קיימים על ידי התקנתם על בסיס אחד. כך ניתן, למשל, לשלב שלושה או ארבעה גופי תאורה מאותה משפחה (למשל כאלה שעשויים מאותם חומרים או משפה עיצובית דומה) על בסיס מאורך, לתלות אותם במרווחים שווים זה מזה אך בגבהים שונים וליצור אלמנט תאורה גדול וייחודי שיכול להתאים לחלל מרווח כמו סלון או פינת אוכל.

פרופילי תאורה לינארית הם אלמנטים שניתן לעצב בדרכים שונות – מחיתוך לפי מידה כך שיתאימו בדיוק לגודל הארון או הקיר, דרך צביעת גוף האלומיניום בגוונים שונים, ועד עיצובם בצורת ר', מרובע, משולש, משושה ועוד. גם רולים, גופי תאורת לד גליליים, ניתן לחתוך לפי מידה בהזמנה אישית.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D/

פלטת תאורה MDF

דרך נוספת וייחודית לייצור תאורה בעיצוב אישי היא בחריצת הצורה הנבחרת על גבי פלטת MDF באמצעות חיתוך CNC. MDF הוא חומר גלם העשוי עץ דחוס בעל שטח פנים חלק וישר, קל לעיבוד ולחריצה.

בזכות תכונות אלה, MDF הוא חומר גלם שמגיב היטב לחיתוך CNC ולכן הוא נפלא לעיצוב תאורה אישית. ניתן לחרוץ על גבי הפלטה אחת מהצורות שנמצאות בקטלוג המקוון של שקע ותקע או כמעט כל צורה שתוכלו לדמיין, כולל אותיות ומספרים שמאפשרים עיצוב בצורת שם או לוגו. התהליך כולו מלווה על ידי יועץ תאורה מקצועי.

טבעת 90

כדי להתקין תאורה בעיצוב אישי, יש לבצע בתקרה הנמכת גבס בגובה 12 ס"מ. זוהי עבודה פשוטה שיכול לבצע כל מומחה לעבודות גבס, שיבדוק קודם ההתקנה אם התקרה נקייה מצנרת או כבלי חשמל ואין שום דבר שיכול להפריע להנמכתה. לאחר מכן, בחרו את הצורה אותה אתם רוצים לשלב בתאורת התקרה ואת גוון התאורה, מסרו את העיצוב והמידות הרצויות ותוך 21 ימי עסקים תקבלו פלטת MDF מחורצת כפי שהזמנתם, עליה מותקנות המערכת החשמלית והנורות. ההתקנה תיעשה בביתכם על ידי חשמלאי ומומחה לעבודות גבס.

צריכים ייעוץ לתאורה בעיצוב אישי? אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים