תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

מה צריך לקחת בחשבון בבחירת תאורה לחדר ילדים

חדר הילדים הוא המקום בו ילדינו מבלים חלק לא מבוטל מזמנם. הם משחקים, מארחים, קוראים ולומדים בו. לכן....
מובייל-תמונה-2

עליו להיות מותאם לצורכי הילד הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית. בנוסף, צרכי הילד משתנים עם השנים ולכן על עיצוב החדר להיות דינאמי וניתן לשינויים. על מנת לתכנן נכון את התאורה לחדר הילדים, עליכם לעשות זאת בצורה שתאפשר בעתיד לבצע את השינויים הנחוצים לילד, בקלות וביעילות.

לבייבי שלכם

את מרבית זמנם מבלים הפעוטות בשכיבה, כך שהמבט שלהם מופנה ישירות אל התקרה – מקום האור העיקרי בבתים של רובנו. בהתחשב בכך ובעובדה כי פעוטות מסתנוורים בקלות ממקורות אור שונים, נרצה להשתמש בתאורה עדינה ולא ממוקדת. תאורה קטנה ליד המיטה כמו צמודת קיר תעשה את העבודה. גם עמעם (דימר) יכול לענות על הצורך בביצוע מעבר בין היום לבין הלילה והתכוננות לשינה.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C-%D7%95%D7%A9%D7%AA%D7%99-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA/

שלום כיתה א'

העריסה הוחלפה במיטה ואליה התלווה גם שולחן כתיבה. הילד שלכם מבלה זמן רב בקריאה והכנת שיעורי בית ולכן יש לדאוג לו לתאורה מתאימה אשר תהיה ממוקדת על כל שולחן הכתיבה בעיקר אם ישנו שימוש במחשב, על מנת להקל על העיניים. יש לבחור תאורה שאינה חזקה מדי ולהקפיד כי לא תטיל צל על האזור בו הילד מכין את שיעורי הבית. שימוש במנורת קיר תענה על הצרכים הללו. בנוסף, אם ילדכם אוהב גם לקרוא במיטה, הקפידו להתקין לו מנורת קריאה מעל המיטה או בסמוך לה, על מנת להקל על העיניים שלו ולשמור על בריאותו. תוכלו להשתמש במגוון מנורות קריאה, החל ממנורת שולחן, דרך מנורה צמודת קיר וכלה במנורה עומדת.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A4%D7%A8/

ילדים גדולים

זהו, הילדים שלכם כבר מתבגרים ועכשיו לכל שיקול פרקטי מתלווה גם השיקול העיצובי והאופנתי. בנוסף, הזמן בו הם מבלים מול המסך (מחשב, טלוויזיה וכו') גדל משמעותית. בבחירת תאורה בשלב זה של חיי ילדינו, כדאי לבחור תאורה אשר תענה על כל הצרכים הללו. גם כאן מומלץ ביותר לעשות שימוש בעמעם על מנת ליצור תאורה (ואווירה) דינאמית אשר תוכל להתאים להכנת שיעורי בית, קריאה, צפייה בטלוויזיה, אירוח וכו'. השתדלו להתקין את גופי התאורה בחדר בצורה כזו שלא ישתקפו בחלון, על מנת ליצור אווירה נעימה יותר בחדר הילד.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%A1-30w/

צריכים עזרה בעיצוב התאורה לחדר שינה ילדים?
אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה? לחצו כאן >>

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים