תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

תאורה לחיפוי קיר

על מה אתם רוצים לקרוא?
אורלי-אסרף-משרד-scaled

כל אחד ואחת שמעוניינים לשדרג את הבית שלהם חושבים על הדרכים המעניינות, המיוחדות והמבריקות ביותר לעשות זאת. אחד האלמנטים העיצוביים הבולטים ביותר בשנים האחרונות בבתים רבים במדינת ישראל הוא חיפוי קיר באמצעות חומרים שונים. ברוב המקרים, חיפוי קיר יתבצע בצורה משולבת עם התקנה של אלמנטי תאורה שונים, וזאת במטרה להדגיש מרכיבים כאלה ואחרים בעיצוב החדש שנקבע לבית.

חיפוי עץ מואר

מהו חיפוי קיר?

חיפוי קיר הוא כיסוי של קיר שלם או חלקים ממנו באמצעות הדבקה של חומרים אחרים על הקיר עצמו. המטרה של חיפוי קיר היא סגנון ועיצוב, כאשר אין הגבלה על החומרים ואפשרויות העיצוב השונות אותן ניתן לשלב בעיצוב רגיל של כל בית ובית. חיפוי קיר יכול להתבצע באמצעות לבנים, אריחים, זכוכית, או חומרים אחרים, כאשר לכל חומר שיטת יישום שונה ומיוחדת. חברות רבות מתמחות בעבודות של חיפוי קיר, אך לא כל חברה יכולה לבצע את העבודה בצורה איכותית ומושכלת, שתתאים לטעמם של דיירי הבית ולאלה המבקרים בו.

אילו סוגי חיפוי קיימים?

פעמים רבות נוכל לבצע חיפוי קיר באמצעות לבנים אדומות, ולהקנות לבית או לחלקים ממנו מראה של ימי הביניים או של ארצות זרות ורחוקות. פעמים אחרות נוכל להשתמש באריחים מיוחדים בעלי עיצוב עתידני ולהקנות לחדר האורחים או לחדרי השינה השונים בבית מראה מודרני שמושך את העין. במקרים אחרים, ניתן לבצע חיפוי קיר באמצעות זכוכית ולהינות מאפקטים של תאורה שמושכים את העין ומהווים מוקד משיכה מידי לעינו של כל מתבונן.

תאורה נכונה בשילוב עם חיפוי קיר

בגלל שהתקנה של חיפוי קיר מתבססת על חומרים ייחודיים בעלי מרקם וצבע מיוחדים, שילוב של תאורה מיוחדת ונכונה הוא שם המשחק. חיפוי זכוכית הנהנה מתאורה ישירה, יגרור מהגדלה של האור ושדה ההארה של התאורה המכוונת אל הקיר עצמו. במקרים אלה, פעמים רבות נוכל לחסוך משמעותית בחשמל ולהוזיל את חשבון החשמל החודשי באמצעות ביצוע התקנה נכונה של אלמנטי התאורה הנכונים המשתלבים עם חיפוי קיר באמצעות זכוכית. במקרים אחרים, בהם נבצע שימוש בחומרים שונים בעבודות חיפוי קיר, נוכל להשתמש בתאורה צבעונית שמגדילה את אפקט הרושם של חומרי החיפוי בהם התבצע שימוש במהלך עבודות החיפוי המדוברות.
אחד מאלמנטי התאורה הנפוצים ביותר להתקנה בסמוך לקירות מחופים הוא אלמנטי תאורה הנקראים ספוטים. ספוט הוא למעשה מרכיב תאורה בעל אלומת אור ישירה ומרוכזת, בניגוד לנורות רגילות המספקת תאורה פריפריאלית. השימוש באלמנט תאורה זה מאפשר הדגשה של אלמנטים מסוימים בבית או של החיפוי עצמו. לא משנה באיזה חיפוי קיר תבחרו, מה שבטוח הוא שלתאורה המכוונת אל הקיר, או בסמוך אליו תפקיד חשוב מאוד בהדגשה של המוטיב המרכזי של החיפוי עצמו, ובהבלטה של אלמנט התאורה המותקן בסמוך אליו.

תאורה-לחיפוי-קיר

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים