תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

תאורה מעוצבת לבית

על מה אתם רוצים לקרוא?
וודסטיק הדמייה

בתמונה: עיצוב פנים דנה שקד

עולם עיצוב הפנים הפך לפופולארי ונגיש בעשורים האחרונים, וכיום כל אחד אשר חפץ בעיצוב ביתו יכול לעשות זאת בקלות וביעילות, אם דרך רשת האינטרנט ואם דרך מעצבים מקצועיים. ההתפתחות של עולם זה, הפכה את הבית למקדש פרטי, אשר עתיד להוות חוויה אינטימית ונעימה לבעליו וליושביו, ולספק להם מקום יציב שכיף להיות בו.חלק נכבד מתחום עיצוב הפנים הוא מערך התאורה שמציע תאורה מעוצבת לבית, ומכיל אפשרויות מרובות ומגוונות, אשר יוצרות את האווירה המתבקשת, בחלקיו השונים של הבית הפרטי. כמו כן, החשיבות בבחירה ותכנון של מערך תאורה נכון, המכיל נורות חסכוניות, יכול להשפיע על חשבון החשמל ולהוזיל אותו משמעותית. איך יוצרים תאורה מעוצבת לבית ומה הם האלמנטים בהם צריך להתחשב?

הפרד ומשול – בחירת תאורה על פי שימוש

תכנון תאורת הבית הוא פרויקט העומד בפני עצמו, מציע אפשרויות רבות ודורש ידע מוקדם והתייעצות בצוות מקצועי. באתר "שקע ותקע" תוכלו למצוא מערכי תאורה איכותיים המתאימים לכל חדר בבית, כולל הגינה, נורות חסכוניות, טיפים לחיסכון באנרגיה, גופי תאורה מעוצבים וכמובן מחירים משתלמים ונוחים. ההיצע הוא רחב ולכן כדאי להבין שכל חלק בבית דורש מערך תאורה משל עצמו ולכן כדאי להתייחס אל כל חלק כזה ומטרה כזאת בנפרד.

  • תאורת חוץ – הגינה או המרפסת הם חלק מאוד חשוב מהבית ולרוב משמשים לאירוח חברים או משפחה, שהייה משותפת וחופשית יותר של בני הבית, או מקום הירגעות פרטי ונעים. לכן, בבחירת תאורה לגינה יש לבחור במערך המכיל גופי תאורה מתאימים לכך ובראשם עומדים גופי תאורה עמידים למים. באתר "שקע ותקע" תוכלו למצוא מגוון רחב של נורות כאלו, בעיצובים שונים ומעניינים כמו גופי תאורה שקועים, עמודי תאורה וכו'. בנוסף, כיוון שהגינה היא מקום פתוח, ניתן למקם בה גופי תאורה סולאריים, המונעים מאנרגיית השמש וחוסכים לכם בחשמל.
  • תאורת פנים מרכזית – מערך התאורה הפנימי מתחלק למעשה לשניים, החללים המרכזיים של הבית כמו הסלון והמטבח, וחללים הפרטיים שהם חדרי השינה והעבודה. התאורה הפנים מרכזית צריכה להיות מאופיינת ביכולת להאיר חלל גדול, וכמובן בגופי תאורה אסתטיים. זהו בדיוק המקום לרכוש גופי תאורה מיוחדים ומקוריים כמו נברשות יוקרתיות וגופים תלויים או צמודי תקרה. כמו כן, חשוב לנסות להשתמש בכמה מקורות חשמל, אשר יאפשרו לשנות את האווירה בחללים אלו ולהתאים אותה למפגש פומבי או פרטי יותר.
  • תאורת פנים אינטימית – הכוונה כאן היא לתאורה בחדרי הבית, אשר אמורה להעניק הרגשה של פרטיות ותחושת אינטימיות. האור בחדרים אלו אמור להיות מורגש וחזק, אך אין צורך בגופי תאורה גדולים מאוד כמו בחללים המרכזיים. מערך תאורה זה יכול להיות מורכב מאור אחד מרכזי, אליו יתווספו מנורות קיר או מנורות שולחן, המפיצות אור יותר אישי ומכוון מטרה, ויכולות מאוד לחסוך בחשמל.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים